Gå til innhold

DUMME hjerne, hvorfor gjorde du det?


Tarald

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Jeg har klart å steke Grandis på en plate/stekepapir som noen hadde stekt eplekake på tidligere :p

Mens jeg var vant til at kjæresten serverte frossenpizza oppå pizzaeska, etter at den var stekt, og tenkte at "hey, han steker den sikkert på eska inni ovnen". Ikke det nei....det ble kun pizzafyll til middag på meg den dagen all den tid bunnen naturlig nok satt fast i pizzaeska. *klaskepanne* Skal sies at dette heldigvis er mange år siden, og jeg har blitt smartere med årene. x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heller ofte brus/melk osv. fra kjøleskapet mens glasset står på kjøleskapskanten (siden jeg ikke orker gå en meter til kjøkkenbenken) - ofte tømmer jeg i fullt glass, setter inn kartongen/flasken og smeller igjen døren. Resultatet er at drikken spruter i hele kjøleskapet og renner ned på gulv samt fryseren under... Gang på gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var litt over gjennomsnittet sliten på lørdag etter stengevakt. Går inn på bakrommet, skal skifte jobbegenseren til den vanlige genseren min. Jeg presterer nesten å kaste jobbegenseren i søppeldunken i stedet for å legge den i veska. o_O

Litt ala det å kaste de svette treningsokkene i do, istedet for i skittentøykurven ved siden av..:banghead: Skjedd opptil flere ganger:facepalm: Bortevekk og utslitt sa du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle skrive ordet 'sendt' Spurte mannen om det skulle skrives med eller uten bokstaven d. Han sa med. Så ble jeg sittende og fundere på om vi ikke hadde et likt norsk ord som var uten d. Altså sent. Jo sier han. Ja hvordan kan jeg vite om det skal skrives med eller uten d da spør jeg. . Så ser han bare dumt/sjokkert på meg og spør om jeg kødder. Så gikk det 3min før lyset gikk opp for meg og jeg bare Aha!!!

Sendt, sent. Jeg har sendt sms, du er sent ute. Og han nikket rystende på hodet. ærremulig?? Jeg ble skremt av meg selv. Hjernefrys. :banghead:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her om dagen kunne jeg ikke fatte hvorfor busskortet mitt ikke funka, jeg la det på maskina gang på gang, til bussjåføren sier "Du bruker feil kort", og jeg innser at jeg prøver å benytte treningskortet mitt...

Jeg har ved flere anldedninger prøvd å dra mastern når jeg skal inn døra på treningssenteret, funker heller dårlig det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Står opp for å kle på meg, hender flere ganger når eg går til badet, glømmer hva det var eg skulle, kommer på det, entrer soverommet for å hente nye sokker og slikt, men glømmer det med en gang jeg kommer inn. Går bare tilbake til badet da for å vaske meg, går inn og ser at trenger nytt håndkle. Går da dit håndklærne ligger og ja, glømmer hva det var jeg skulle når jeg kommer dit. Tilbake til badet. Tenker, okey, da tar man bare å kler på seg. Ender med at eg kler på meg skittentøyet.... Kler av, tilbake til rommet etter nye klær, henter sokker, går til badet for å kle på meg, ender med at den ene sokken ligge i doskolen :whistle:

Ja, sånn går det når noen hoder ikke har helt stått opp, ender med at du går gjennom hele huset og lurer på hva det var du skulle gjøre og så gjør du noe feil.

Til og med såpe på tannkosten... :facepalm: ikke den beste smaken kan en si

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I eksamensperioden arbeider hjernecellene mine bare som ekstrahjelp. Hvert år, slår aldri feil. Pleier ikke si det til folk, i frykt for å diagnoseres med tidlig alzheimers.

- Hadde handlet på en onsdag, la den nyinnkjøpte isen i mikroen. Fant det ett par dager senere. Skjønte noe var galt og åpnet da frysern, der lå en pakke fjorland som egentlig skulle være onsdagens middag.

- Tømte treningsbaggen og la sokkene i fryseren.

- Pratet i telefon med sjefen fra jobb mens jeg laget frokost, hentet smøret fra kjøleskapet, ble mystisk stille. Hører fra innsiden av kjøleskapet "Hallo..? HALLO?"

- Pusset tenna med handsåpe... litt for mange ganger. Tannkrem med aloe vera-smak, not so much.

- Laget meg middag, danderte på fatet, gikk på stua, satt meg å så på tv. Samboeren kommer hjem etter 2-3 timer og spør hvorfor det står en urørt middagstallerken på kjøkkenbenken.

Exam mode on, brain off.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I dag tidlig, når jeg stod å kledde på meg for jeg skulle stikke på jobb, så var jeg i litt godt humør og tenkte "fuck it - få på selfie til dama. Da blir hun nok glad ;)" Ikke noe overdrevent utidig, men dere kan nok tenke dere den generelle tematikken i bildet.

Kom på jobb og ble brått introdusert til konseptet "ikke gjør slikt når du over de siste tre månedene har sovet 3.5 timer i døgnet da detalj-synet er i potta!" når en kollega kom flirende bort til meg å spurte "hva i alle verdens dager er det du har lagt ut på storyen på snappen din?!" :lol:

Kan gjerne tenke meg at dette hadde blitt et massivt problem for noen som tar seg selv litt mer høytidelig enn meg :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Gikk i en skikkelig ordfelle for noen dager siden. Man bruker som kjent endel engelske uttrykk i hverdagen, som f.eks. "hun er hot" og "de er hotte", eller "hun er sporty" og "de er sportye", eller i mitt tilfelle "hun er fit" og "de er...." kremt, vel kort fortalt refererte jeg til et par venninner av ei jeg kjenner som "skikkelig fitte".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk i en skikkelig ordfelle for noen dager siden. Man bruker som kjent endel engelske uttrykk i hverdagen, som f.eks. "hun er hot" og "de er hotte", eller "hun er sporty" og "de er sportye", eller i mitt tilfelle "hun er fit" og "de er...." kremt, vel kort fortalt refererte jeg til et par venninner av ei jeg kjenner som "skikkelig fitte".

Det er helt normal bruk av ordet for meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...