Jump to content

Sephania

Members
  • Content Count

    869
  • Joined

  • Last visited

About Sephania

  • Rank
    Advanced Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ved slette av konto, får man da og loggboken sin slettet, eller kan man gjøre dette selv?
  2. Nja, ikke så annerledes oppvarming? Typ at du går fra halvveis opp og opp, så halvveis ned igjen bare før du går opp til toppen, hvis det gir noen mening?
  3. Jeg strever med kontakt i hipthrust, og kjører vanligvis med 30kg totalt (3x12), har kanskje litt kontakt, men ikke nok. I går tok jeg halvreps, 3x30 reps om gangen, fortsatt 30kg, og jeg er kjemstøl i dag. Har noen en forklaring, utover antallet reps?
  4. Leanprotein fra Gymmgrossisten er brukbart syns jeg, har prøvd to av smakene fra serien, + i boka hos meg
  5. Ei jente er på trening sammen med typen. De tar knebøy begge to, hun har en brukbar vektmengde, og jeg er imponert. Helt til jeg ser henne i action, det var kanskje en kvartbøy, langt unna 90 i hvertfall, og typen sa hun kunne fint legge på mer.
  6. Ikke hørt, men sett. På en dokumentar om Miss Venezuela, hadde en deltaker fått satt på et slags plaster på tunga. Funksjonen til dette var at det skulle bli fysisk vondt å spise fast føde, slik at hun lettere gikk ned i vekt...
  7. Skal ha pullups i programmet fremover, greier maks en. Skal ha tre-fire sett, og jeg lurte på hva som gir best effekt, å ta så mange jeg greier, ta noen sett med strikk, eller eventuelt en blanding?
  8. Sephania

    Dagens Glade

    Karret meg på trening i dag til tross for storm og torden! Bicepsen fikk virkelig kjørt seg, dukket tilogmed opp en liten blodåre på overgangen fra skulder til arm mens jeg holdt på + Kos inne nå på kvelden med te, godt selskap og julebakst mens det blåser ute <3
  9. Sephania

    Dagens Glade

    Fin benkpress, greide tilogmed to reps på 45kg, selv om jeg var litt i tvil! Under økta fikk jeg hjelp av en veldig hyggelig fyr som jeg pratet litt med, han mente jeg var sterk i benk (dagens egoboost)
  10. Jeg vurderer et nytt program over jul. Jeg ønsker fokus på litt masse og styrke, og har nå testet Candito sitt styrkeprogram to ganger. Det hadde vært utrolig digg med noe lignende, hvor du bare fyller inn ønsket øvelser og hvor mye du greier i de ulike, også blir det regnet ut hvor mye du skal løfte hver økt. Noen som kan anbefale noe slikt? Og en ting til. Hvor ble det av den linken til sida hvor du la inn hvor mye du tok i et par ulike øvelser, også ble det regnet ut hvor sterk du var i forhold til vekt/høyde osv, hvis noen skjønner hva jeg mener?
  11. Hvis jeg lager en smoothie i kveld til i morgen, blir den da dårlig?
×
×
  • Create New...