Tarald Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Helte meg ett glass melk Ordnet til en proteinshake, rista litt. Ble veldig sulten, tok en tygg av maten Tok melke glasset og rista den som en shaker. Melk over alt HVORFOR gjorde du det idiot hjerne.... KiVi, LeanMachine, Månestråle og 32 andre 35 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rudboy Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Dumme* SlayerDad 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarald Skrevet 7. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2012 Dumme* Oh god, what have you done! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StiligeCecilie Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martin Augustus Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Noen ganger kortslutter de små grå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Platon Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 HVORFOR gjorde du det idiot hjerne.... Selvinnsikt er fint å ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Slettet Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Sånn tenker jeg desverre etter hver eksamen... Noen andre?(i think so) LeanMachine og Ankath 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astriiiixxx Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Pleier å gjøre det med brusflasker... blir alltid like lei meg når jeg innser hva jeg har gjort... Thiasthias 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Martin- Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Jeje, jeg gjorde akkurat det samme med en kjele jeg trodde var full av ris, men som jeg akkurat hadde fylt med vann.. Tarald 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lars85 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 -Presser lokket ned i mais boksen og heller laken i salat bollen i stedet for i vasken.. Splae, LeanMachine, elise89 og 4 andre 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VegarL Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Hvis det er trøst har jeg gjort lignende selv..Og feks ta med skittenkoppene til badet feks..Av og til er hode en heeeelt annen plass . Eller når jeg feks skulle plukke opp en sokk i full fart og kaste den i vaskemaskina..Kasta den rett i dass og skylte ned uten å tenke over det før 3 sec etterpå. msAnderssen, TheSeniorWrangler, CamillaO og 23 andre 26 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sondre Aalbotsjord Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg bruker å legge mobiltelefonen i kjøleskapet. Tømte en skål med melk i skittentøyskurven etter jeg hadde spist frokostblanding. Skulle egentlig i dassen. focuseme, VegarL, Kimae og 12 andre 15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sky Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Om det er noen trøst så har jeg gjort mye rart av slikt, men det verste var nok å glemme igjen ungen min når jeg gikkk hjemmefra for å ta bussen, jeg hadde glemt at jeg hadde unge (jeg kom heldigvis på det før bussen kom ) ! Bjørn-Erlend Meistad, melis1988, Olga og 12 andre 15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Herreguuuuud jeg ler så tårene spruter! gimme moooore! Thiasthias og FitFish 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
COM_var Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Haha.. Har hatt noen episoder som det selv. Fant ut at jeg hadde klart å sette en halvfull melkekartong i skuffen sammen med frokostblandingen en dag.. Ikke alltid like våken om morgenen skjønner jeg, blir nesten litt redd. elin h 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natalie Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 hahaha, detta e så epic! Eg skulle legga øyredobbane mine på badhylla. Tok ut tyggisen ut av munnen og la den fint på hylla:cautious: Oai, Indiska, elise89 og 5 andre 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sky Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Det er min store skrekk, at jeg skal glemme en av ungene et sted. At jeg plutselig skal glemme at jeg har en unge Det har ikke skjedd enda, men jeg har gjort mye annet rart, spesielt i eksamensperioder er jeg helt utafor. En gang sto jeg og miksa blåbærshake med stavmikseren. Så klødde det i huet og jeg måtte jo selvsagt klø, så jeg slapp miksebegeret mens jeg fremdeles hadde stavmikseren på fullt. Vips så hadde jeg laget en blåbærsentrifuge. Uten lokk. Det var blåbærsmoothie utover hele kjøkkenet. Heldigvis er faren størst når de ikke har lært å snakke enda, nå kunne jeg ikke glemt av han om jeg så prøvde Auda, og blåbær som er sååååå lett å vaske av Om man ikke finner skoene sine her, så er de vanligvis å finne i fryseren xD elin h 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingrid Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Hmm. Føler meg skikkelig oppegående etter å ha lest denne tråden. Ler rolig så tårene triller her på lesesalen. Ser for meg at 12 åringen kommer til å få endel slike opplevelser etterhvert for hun er fjern..I forrige uke fant jeg først en skive med brunost på skittentøyskorga, og ene kvelden hun skulle vispe krem satt plutselig hele håret fast i mikseren. Stavmikser. Hekkan for et styr for å få løs håret. TuvaA, elin h, Sky og 4 andre 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
focuseme Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Jeg skulle handle sammen med mamma i butikken en gang. Jeg presterte å legge varene i vogna til en annen kjerring hele to ganger (selv etter at hun ukjente damen påpekte at jeg hadde lagt varene i feil vogn) - og mamma brukte ikke handlevogn engang. OMFG. Splae, TuvaA, LeanMachine og 4 andre 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sondre Aalbotsjord Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Forresten, i forrige uke gikk jeg rundt i en halvtime siden jeg prøve å finne brillene. Fant ut at jeg hadde hatt de på hodet hele tiden, men jeg merket det ikke. Har skjedd flere ganger... elin h, Synan og Pangaea 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.