Gå til innhold

DUMME hjerne, hvorfor gjorde du det?


Tarald

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hvis det er trøst har jeg gjort lignende selv..Og feks ta med skittenkoppene til badet feks..Av og til er hode en heeeelt annen plass :p.

Eller når jeg feks skulle plukke opp en sokk i full fart og kaste den i vaskemaskina..Kasta den rett i dass og skylte ned uten å tenke over det før 3 sec etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er min store skrekk, at jeg skal glemme en av ungene et sted. At jeg plutselig skal glemme at jeg har en unge :eek:

Det har ikke skjedd enda, men jeg har gjort mye annet rart, spesielt i eksamensperioder er jeg helt utafor. En gang sto jeg og miksa blåbærshake med stavmikseren. Så klødde det i huet og jeg måtte jo selvsagt klø, så jeg slapp miksebegeret mens jeg fremdeles hadde stavmikseren på fullt. Vips så hadde jeg laget en blåbærsentrifuge. Uten lokk. Det var blåbærsmoothie utover hele kjøkkenet.

Heldigvis er faren størst når de ikke har lært å snakke enda, nå kunne jeg ikke glemt av han om jeg så prøvde :p

Auda, og blåbær som er sååååå lett å vaske av :o

Om man ikke finner skoene sine her, så er de vanligvis å finne i fryseren xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Føler meg skikkelig oppegående etter å ha lest denne tråden. Ler rolig så tårene triller her på lesesalen. Ser for meg at 12 åringen kommer til å få endel slike opplevelser etterhvert for hun er fjern..I forrige uke fant jeg først en skive med brunost på skittentøyskorga, og ene kvelden hun skulle vispe krem satt plutselig hele håret fast i mikseren. Stavmikser. Hekkan for et styr for å få løs håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...