Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Kanskje ikke en fet rutine, men jeg vil rive av meg häret hver gang jeg ser folk benker med en usynlig trippelkloss (aka nesten hele gjengen). Er ikke vits i ä benke hvis stanga ikke berörer brystet?! :dry:

Gleder meg til ä komme tilbake til BSK.

Som regel langt mindre skaderisiko ved å kun benke til 90 grader. Ser du styrkeløftera med insane bru, så er det sjelden mer enn 90% grader i albuleddet (evt mindre, avhengig av hvordan du regner vinkler).

For skinny folk, vil dette da være langt over selve brystet. Så for alle praktiske formål har de like lang løftebane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idiotsesongen er "heldigvis" ikke over enda! Fortsatt veldig mye bra.

- den ene kvartbøykompisen var tilbake i dag, nå med hele familien. Kona var flink, men han var mer opptatt av å gi henne sin egen dårlige teknikk enn å trene selv, samtidig som han kjeftet på barna (som allerede haltet etter en halvtime i slyngene) fordi de ikke gikk dypt nok i bøyen. Klasse.

Mens dette foregikk kom nok en comeback-konge og tok racket på andre siden av meg for å bøye:

- belte? Check

- hansker? Check

- pussypad? Check

- løpesko med ekstra demping? Check

- svarte dressokker? Check

- 100kg? Check

Jeg tok meg ekstra lang pause mellom mine sett bare for å se hva som skjedde, det ante meg at det kunne bli stygt da han vaklet ut med stangen på ryggen. Selvsagt langt nok ut til ar sikringspinnene hadde null funksjon. Dessvere ble det bare noen sett kvartbøy på tærne mens knærne skalv, men det var verdt litt ekstra pause.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Gjorde en mosrom observasjon i går. Det var ingen fet rutine men.

Det er et par veldig svære steriotypiske bodybuildere på senteret. I går trente en av de som har vært der en del ganger og alt som normalt. Han holder på med decline situps. Så kommer det en ny fyr som var type gigantisk. Aldri sett han der før. Han holder på med skråbenk i smith med sånn typisk stønning på de siste 8 repsa... det som var morsomt var når de to gradvis oppdaga hverandre. De holdt på i vær sin ende av rommet med ryggene til hverandre. Begge i singlet. Jeg sto i en posisjon så jeg kunne se begge. Da han ene kjørte situps ser jeg han andre oppdage han. Det var kjærlighet ved første blikk. Og man ser tydelig at han tenkte: "bra rygg broh... er han større enn meg?" Han holder blikket retta mot han og beundra fram til settet var over. Også kjører han press og akkruatt det samme blikket kommer fra han andre. Og sånn holder de på å beundre hverandre fra avstand ut økta.

Det var fantastisk vakkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjorde en mosrom observasjon i går. Det var ingen fet rutine men.

Det er et par veldig svære steriotypiske bodybuildere på senteret. I går trente en av de som har vært der en del ganger og alt som normalt. Han holder på med decline situps. Så kommer det en ny fyr som var type gigantisk. Aldri sett han der før. Han holder på med skråbenk i smith med sånn typisk stønning på de siste 8 repsa... det som var morsomt var når de to gradvis oppdaga hverandre. De holdt på i vær sin ende av rommet med ryggene til hverandre. Begge i singlet. Jeg sto i en posisjon så jeg kunne se begge. Da han ene kjørte situps ser jeg han andre oppdage han. Det var kjærlighet ved første blikk. Og man ser tydelig at han tenkte: "bra rygg broh... er han større enn meg?" Han holder blikket retta mot han og beundra fram til settet var over. Også kjører han press og akkruatt det samme blikket kommer fra han andre. Og sånn holder de på å beundre hverandre fra avstand ut økta.

Det var fantastisk vakkert.

brolove.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser til stadighet en som har en fet knebøyrutine.

Det er ingenting galt med knebøyen hans. Det ser bra ut, han bøyer tungt og han bøyer dypt.

Men.... Han bruker kun 10kg vekter på stanga (Det er de som fyller opp mest), og han legger alltid fra seg to 10kg skiver på hver side av stanga som han ikke skal bruke i det hele tatt (kan se ut som han har lagt dem der for å bruke dem på et senere sett). Skjønner ikke helt greia med å sette opp knebøyracket så det ser ut som han skal bøye mer enn han gjør, all den tid han faktisk har en kanonbra knebøy i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ATTACH=full]157572[/ATTACH]

Er dette ekte ? Jeg ser jo hvor det er av vektene, men må være en spøk ? Pussypad, alle småvektene, og begge har matchene hansker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ett par dager siden observerte jeg to fitnessjenter i matchende treningstøy og headsett utføre 3 synkroniserte sett step ups. Dette var i grunnen fett nok i seg selv, men de fortsatte i samme stil med synkroniserte gobletsquats, curls og sidehev. Dessverre skulle de kjøre chins etterpå, og da de tydeligvis brukte samme strikk var det slutt på showet. Ganske underholdende så lenge det varte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For ett par dager siden observerte jeg to fitnessjenter i matchende treningstøy og headsett utføre 3 synkroniserte sett step ups. Dette var i grunnen fett nok i seg selv, men de fortsatte i samme stil med synkroniserte gobletsquats, curls og sidehev. Dessverre skulle de kjøre chins etterpå, og da de tydeligvis brukte samme strikk var det slutt på showet. Ganske underholdende så lenge det varte.

Alltid morsomt når flere jenter driver synkronisert trening :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er fett i Norge og Spania er ulikt. Nesten alle menn og kvinner bruker hansker her. Og pussypad. Og belte. Det er normalen. Veldig få gjør knebøy eller mark. Veldig mange har kjempeoverkropper og pinglebein. Damene trener nesten bare med småvektene. Alt er helt normalt og mer regel enn unntak. De synes jeg er den med fetest rutiner. Herregud som de glor og ler av meg innimellom. Hip thrust er høydaren. Da blir de helt oppgitt. Så har de et forum lignende dette er jeg garantert en gjenganger der . Og åja - de tar ikke bilder inne på gymmen. Bare i garderoben. Det er nesten det rareste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
såg en kar på onsdag..legger seg på magen på en benk..tar en 10 kg hantel opp med føttene..og løfter opp o_O what is this called :p

Leg curl? :roflmao: Har sjeldent følt meg så dum som den ene gangen jeg forsøkte det der :confused: Glapp den hele tiden og ga til slutt opp.

For ca et år siden trente jeg i styrkeløftrommet, hvor det som regel bare var mannlige veteraner som trente......var en spinkel gubbe der som trente i (kort) t-shorte, tennissokker og truse (ja, en sånn gammel herretruse som en gang sikkert har vært hvit, - not any more:hungover:! ). Tenker han bare ga litt blaffen i det siden det sjeldent var andre enn eldre mannfolk der. Synes derimot var litt rart at han ikke "gjorde noe med det" da jeg kom, og at ingen av de andre gubbene så ut til å reagere på det.

Etterpå stusset jeg litt på om jeg hadde drømt hele greia, og nevnte det for en venn av meg som også trener der. Det kom ikke som noen overraskelse på han, var visst ikke første gangen!. I ettertid synes jeg det var en slags fet rutine. Thug lyfe old mans style liksom :D

Skal sies at det er kommet litt flere jenter i klubben siden den gangen, så jeg tror ikke det blir noen reprise, heldigvis:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...