Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Er en gjenganger på senteret. Han har litt lutende holdning og bruker alltid skjorte. Har sett han gjøre én øvelse utenom mølle og det er situps MENS han leser bok. Andre øvelser han eventuelt gjør må jeg har fortrengt fordi det er det eneste jeg husker å se han har gjort. Har pratet litt med han og han er en hyggelig fyr og er så grei å gi komplimenter hvis han ser meg løfte tungt (y) meeen rutinen hans setter jeg store spørsmålstegn ved.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

Ok, det er ikke en rutine, men noe en fyr sa han gikk forbi meg i dag:

"Herregud, man, jeg føler meg så naken uten capsen min!!!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Nei, men har tydeligvis nå en sjelefrend på ringnes park.

Han er ganske bro, så du finner han sikkert med biceps-pump om du løper opp en tur nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sist Torsdag vitne til noe som jeg umiddelbart døpte til sumo-press. Mitt dyptliggende hat for all-things-sumo gjorde opplevelsen merkbart værre.

Personen (som SELVFØLGELIG) er personlig trener på senteret jeg var innom, hadde kombinert de 2 verdenene innen styrkesporten, med en amerikansk styrkeløfters fat-man sumo-knebøy stilling med bena og en vektløfters strikte overheadpress. Det så sensasjonelt spesielt ut, og all respekt for mennesket tok turen til ett alternativt univers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...