Gå til innhold

miaheart

Medlemmer
  • Innholdsteller

    1 907
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om miaheart

  • Rang
    Fitnessblogger
  • Bursdag 28. aug. 1989

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. miaheart

    Dagens Glade

    Gikk fra ingen jobb til tre jobber.. Siste jobben jeg ble tilbudt var det over 100 søkere på, 7 ble innkalt til fellesintervju.....
  2. Du har ikke tenkt at all denne syklingen har økte muskelmassen i underkroppen? Hadde jeg vært deg ville jeg fokusert på styrketrening på overkroppen for å utligne/forandre kroppsproporsjonene dine og ellers fortsatt som du gjør.
  3. miaheart

    Rabdomyolyse

    "Typiske symptomer er smerter, hevelse og svakhet i den rammede muskulaturen, samt utskillelse av store mengder pigment i urinen, noe som gjør urinen rødbrun på farge." http://nhi.no/pasienthandboka/sykdommer/muskel-skjelett/rabdomyolyse-37682.html Om du ikke har en mørk urin og du "bare" har vondt i muskulaturen som ved stølhet tviler jeg på at du har fått det.. Hadde du vært nybegynner ville du ikke hatt like stor treningstoleranse og du ville vært lettere utsatt, men med en relativt trent kropp skal du kjøre deg rimelig langt ned i grøfta før du pådrar deg noe slikt.
  4. miaheart

    Knebøy og markløft: Godkjent?

    Bruker du pusten din aktivt og skaper buktrykk? For i mine øyne ser det ut som du har et lite bekkentilt/svai korsrygg i startposisjonen i knebøy, men kan være jeg ser feil.
  5. miaheart

    Dagens Glade

    You can do it!
  6. miaheart

    Tøying for dyp knebøy

    http://fitnessbloggen.no/ovelser/squat-to-stand/
  7. miaheart

    The thigh gap

    Et spørsmål tilbake; Vil du bli lykkeligere av mellomrom mellom lårene?
  8. miaheart

    Legge på meg 10 kilo

    Øke matmengdene. Generelt spise mer mat! Mer mat med høyere energiinnhold (mer kalorier per gram). Det er ingenting magisk med å øke vekten! Har selv en kunde som var som deg. Vi satte opp 4 faste måltider og 1-2 mellommåltider hvis det trengtes hver dag, med en god sammensettning av fett, protein og karbohydrater og nok mat. H*n øker vekten gradvis og har fått et helt annet liv. Nok mat gir så mye mer enn bare å øke vekten Så ja, spis MER mat! Og planlegg måltider slik at du har alt klart hver dag.
  9. miaheart

    Hva gjør jeg feil?

    Kjønn, høyde, alder, vekt? 8 økter i uka på 1800 kcal? I tillegg til full skolegang?
  10. miaheart

    Blir aldri helt trygg på markløft

    Du gjør som Tonje sier, en knebøy med vekta i hendene. Prøv å tenke at det er i hofta bevegelsen skjer, så rumpa di skal "stikkes ut" bak. Gjør du dette og flytter vekten på hælene vil du ikke falle bakover, falle bakover gjør du bare hvis du står i den stillingen du gjør på videoen, da er det nemlig tilnærmet umulig å få vekten bakpå. Har du prøvd Rumenske markløft eller strake mark? De er fine for å få inne hip henge, altså hoftebevegelsen som må til for å få til et vellykket markløft.
  11. miaheart

    Kommer ikke opp i vekt

    Hvordan ser matinntaket ditt ut per dag nå?
  12. miaheart

    Dagens usikre!

    "Hva du ville gjort?" Vel, nå vet jeg at jeg som eneste person på hele togperrongen gikk rett bort til h*n som gikk ned i togsporet for å ende sitt liv og fikk personen opp igjen! Politiet ble ringt og jeg ble stående med hånda på ryggen til h*n og prøvde å trøste og prate helt til h*n ble hentet. Herregud så vondt jeg har det i etterkant. Tenk å ha det så ille at dette er siste løsning for å få den hjelpen person helt klart burde ha fått for lengst, og så ung som h*n var! Fantastiske helse-Norge!
  13. Jeg synes ikke det er så rart at Inger-Lise reagerte som ho gjorde. Det er ikke veldig stor sammenheng mellom det du beskriver som ditt syn på underkroppen din og hva bildene og din høyde/vekt tilsier. "Jeg ser på beina mine som noen «klubber» som går helt rett fra ankelen og opp til rumpa, derfor har jeg prøvd å gjøre noe med kroppen og forme den bedre i stedet for å være misfornøyd." Kan være enig i at du har et stort potensiale til å få mer muskelmasse i underkroppen, men at beina dine er som klubber er jeg helt uenig i. Hadde du ordlagt deg anerledes så ville kanskje Inger-Lise heller ikke reagert.
  14. Hvordan vet du at det ikke har skjedd før og at dette ikke er normalt for din kropp? Du sier selv at du før pleide å veie deg annenhver uke (i mine øyne altfor ofte), og at du denne uken har veid deg hver dag. Kan være at vekten din er tilbake på din stabile vekt når det har gått disse to ukene som det vanligvis gjør.
  15. miaheart

    Kalorikluss, hjeeelp!

    Det som LeanMachine skrev. Er du syk en dag eller en uke, så er du det. Skal du måtte stresse med å spise inn de kaloriene du "mistet" sykedagene så vil du aldri bli a jour og det skaper altfor mye stress. Spis heller vanlig som du skal de neste dagene, ukene og månedene, så vil det jevne seg ut.
×