Jump to content

Power woman

Members
  • Content Count

    256
  • Joined

  • Last visited

About Power woman

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Fitbit Charge hr har jeg, den later til å være noe korrekt
  2. Jeg bruker kalk på trening, det er jo lov å rydde etter seg.
  3. Jeg gjør den fra tid til annen, genial øvelse
  4. Lege og ernæringsfysiolog og kanskje helsesøster på skolen hun går nå er veien å gå. Man slanker ikke et barn på egenhånd uten et godt apparat av fagfolk rundt barnet! Det som imidlertid kan gjøres av de nærmeste er jo å være med på fysisk aktivitet sammen med barnet. Ut på tur, klatre i trærne, hoppe, danse, svømme, hva enn som får barnet mer aktivt. Samme med maten, hele familien bør jo endre kosthold og ikke minst ikke fokusere på slanking men på å endre livsstil.
  5. Å guri, flirer så jeg griner....herlig lang beretning....
  6. Jeg fant gullformelen: glutenfritt brød (har cøliaki) med en god porsjon salat og paprika på, litt sennep, masse kalkunsalami. Et par liter med vann i små skurker. Småspiste på mine to små baguetter hele dagen og toppet med litt vann. Ble knall rett og slett, greit å finne kruttet sitt.
  7. Jeg blir ekkelt daff av junkfood og sukker. Foran lørdagens konkurranse har jeg tenkt ut følgende: innvending klokken 0900, start 1000. For meg betyr det en frokost med cottage cheese, etter innveiing salat og kylling, Quest bar, biff med ostebiter og salat, litt frukt selvsagt. Sist gang gikk jeg tom på slutten og misset på mitt siste markløft. Den tabben skal jeg ikke gjøre igjen og litt av det som grde utslaget var at jeg var tjukk nok i hodet til å ikke ha med nok mat. Med langt flere løftere kommer det til å ta tid og da må det påfyll til. Det viktigste blir jo å ikke tulle rundt med maten på konkurransedagrn, spise det som funker for en selv og som ikke er uvant for magen. Så enkelt og likevel så vanskelig.
  8. Lager hver uke, Lørdagens: Hjortestykke lagt på toppen av 4 tomater grovt hakket 2 gulrøtter En håndfull perleløk Laubærblad Fersk persille Nykvernet pepper Mørkt øl På low lenge nok til at kjøttet nærmest faller fra hverandre Lekkert :-)
×
×
  • Create New...