Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Det er så mye "fantastisk" å se på trening om dagen at ingen ting gjør inntrykk lenger.

I går så var det to karer som brukte den ene skikkelige knebøy stativet til å henge håndkledene og hodetelefonene på mens de holdt et høylytt ”show” med hoiing og rop.

Den ene tok tiden, mens den andre gjorde en eller annen form for utfall uten vekter i ca 60 sekunder , for deretter å kjøre en form for oppreist hantelroing med 10kg(!) manual, mens han lente seg imot et lite stativ med vektskiver i 60 sekunder, for så å falle om på gulvet og hive etter luft.

Slik vekslet de på 3-4 ganger, 60 sekunder utfall, 60 sekunder ”hantelroing”, 5 minutter med høylytt hiksting og pesing på gulvet.

For et fantastisk show, tenkte jeg, og knurret så høflig jeg klarte, om de faktisk brukte stativet, så de rasket sammen tingene sine og forsvant.

Å bruke racket som tørkestativ er hakke verre en å curle i det spør du meg, neste helligbrøde.:cautious:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mye "fantastisk" å se på trening om dagen at ingen ting gjør inntrykk lenger.

I går så var det to karer som brukte den ene skikkelige knebøy stativet til å henge håndkledene og hodetelefonene på mens de holdt et høylytt ”show” med hoiing og rop.

Den ene tok tiden, mens den andre gjorde en eller annen form for utfall uten vekter i ca 60 sekunder , for deretter å kjøre en form for oppreist hantelroing med 10kg(!) manual, mens han lente seg imot et lite stativ med vektskiver i 60 sekunder, for så å falle om på gulvet og hive etter luft.

Slik vekslet de på 3-4 ganger, 60 sekunder utfall, 60 sekunder ”hantelroing”, 5 minutter med høylytt hiksting og pesing på gulvet.

For et fantastisk show, tenkte jeg, og knurret så høflig jeg klarte, om de faktisk brukte stativet, så de rasket sammen tingene sine og forsvant.

Å bruke racket som tørkestativ er hakke verre en å curle i det spør du meg, neste helligbrøde.:cautious:

Kjenner at jeg gleder meg til å begynne der.

Har ikke meldt om en eneste fet rutine der jeg trener nå. The joys of a builder gym

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ei jente jeg har sett ett par ganger nå som har ett opplegget på bein som er helt insane. Jeg får melkesyre bare av å se på hun:eek:

Dette er ei lita spinkel jente, men fytti så sterk hun er.

Bulgarske utfall med 2x20 kg (ein haug med reps) før hun går rett over på bulgarske utfall i trx (haug med reps) før hoppende utfall (haug med reps) før burpees med ett beins box jump (haug med reps) og rett på hoppende utfall igjen (haug med reps) også gjentar hun dette sikkert 4-5 ganger.

Om det plutselig dukker opp ett innlegg her om hun blonde som nistirrer med åpen munn...sorry:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

En jente på typ stairmaster/ellipsemaskin - en hybrid, ellipse i oppoverbakke. Hun bevegde seg så vidt opp og ned, og shaket skikkelig med museskritt i stedet for. Så skikkelig fest ut (':

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke det morsomte, men pussige observasjoner likevel.

1. To jenter som kjørte russian twist synkront, før de i pausa satt og tasta på mobilene like synkront.

2. En passe schær kar, tørker svette i ansiktet med bunnen av singleten sin, så tilfeldigvis hele magen og brystet vises...

3. En slags markvariant! En fyrhadde stang med en del vekt oppå to kasser på hver side, og det ble brukt drareimer. Hver gang han gjorde øvelsen så det ut som om han løfta stanga halve veien før han nesten slapp og lot den henge i reimene, mens han åpna munnen og gjorde et rart glis av noe slag! Lurer på hva det var for noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3. En slags markvariant! En fyrhadde stang med en del vekt oppå to kasser på hver side, og det ble brukt drareimer. Hver gang han gjorde øvelsen så det ut som om han løfta stanga halve veien før han nesten slapp og lot den henge i reimene, mens han åpna munnen og gjorde et rart glis av noe slag! Lurer på hva det var for noe.

Mange kule markvarianter :D

Jeg har ikke sett det selv, men fått det fortalt av en kompis. Vet derfor ikke om det stemmer, men han hadde sett en som trente markløft fra kloss på kloss :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye snålt å lese om her - nesten så jeg "savner" alt det rare jeg så på Sats (nå går jeg på et "skikkelig" sted ;) )

Men fyren som hin dagen gjorde noe som kanskje skulle være shrugs - 5 kg hantler og et vanvittig tempo - syntes bare synd i nakken hans!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett litt forskjellig de siste dagene, ikke så "fete rutiner", mest litt småkomisk.

Ung jente som satt på ergometersykkelen, mens hun spilte tetris eller noe lignende på tlf.

Ung jente som tok planken mens hun snakket høyt og engasjert i tlf.

To unge gutter ved mattene/slyngene. Den ene trente, mens nr 2 enten sto og støttet veggen, eller satt godt inni en krok i veggen og trykket på telefonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...