Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag observerte eg løysninga for alle som har vondt i ryggen, men som likevel vil gjera knebøy; gjera det "opp-ned" i Smith-maskinen.

Såg ein person som låg på ryggen i Smith-maskinen, med strake bein oppunder stanga som kvilte på undersida av føttene. Vedkommande gjorde så skikkeleg djupe "knebøy" ved å senka stanga og pressa ho opp igjen. Bør vera ganske effektivt (?) dersom du er komfortabel med å så til de grader visa fram rumpa++...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag observerte eg løysninga for alle som har vondt i ryggen, men som likevel vil gjera knebøy; gjera det "opp-ned" i Smith-maskinen.

Såg ein person som låg på ryggen i Smith-maskinen, med strake bein oppunder stanga som kvilte på undersida av føttene. Vedkommande gjorde så skikkeleg djupe "knebøy" ved å senka stanga og pressa ho opp igjen. Bør vera ganske effektivt (?) dersom du er komfortabel med å så til de grader visa fram rumpa++...

Høres #datBackSnap ut, men hva vet jeg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag observerte eg løysninga for alle som har vondt i ryggen, men som likevel vil gjera knebøy; gjera det "opp-ned" i Smith-maskinen.

Såg ein person som låg på ryggen i Smith-maskinen, med strake bein oppunder stanga som kvilte på undersida av føttene. Vedkommande gjorde så skikkeleg djupe "knebøy" ved å senka stanga og pressa ho opp igjen. Bør vera ganske effektivt (?) dersom du er komfortabel med å så til de grader visa fram rumpa++...

Blir vel en slags beinpress i smith-maskin? Som faktistk visstnok er en greie :p

0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres #datBackSnap ut, men hva vet jeg :p

Kanskje ikkje dersom ein er flink til å holda korsryggen nede på golvet? Vedkommande tøyde rygg i pausane, så øvelsen var nok valgt for å skåna ryggen...?

Blir vel en slags beinpress i smith-maskin? Som faktistk visstnok er en greie :p

Det likna, vil tippa det er same øvelse. Trikset er å ha kontroll på kor gjennomsiktig thightsen er for ein havner litt på utstilling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag observerte eg løysninga for alle som har vondt i ryggen, men som likevel vil gjera knebøy; gjera det "opp-ned" i Smith-maskinen.

Såg ein person som låg på ryggen i Smith-maskinen, med strake bein oppunder stanga som kvilte på undersida av føttene. Vedkommande gjorde så skikkeleg djupe "knebøy" ved å senka stanga og pressa ho opp igjen. Bør vera ganske effektivt (?) dersom du er komfortabel med å så til de grader visa fram rumpa++...

Den har blitt veldig poppis og jeg ser den hele tiden :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har blitt veldig poppis og jeg ser den hele tiden :p

Me too - dog har jeg utelukkende sett "fitnessbabesa" gjøre den. De samme som sitter på alle fire under stanga og løfter den opp med en og en fot. Og som "pumper" ræva med en og en fot i chinsracket sin "stå-på-greie". Er regelrett fascinert over alle de spenstige, merkelige og varierte øvelsene som de gjør på rumpa. Dag etter dag, økt etter økt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me too - dog har jeg utelukkende sett "fitnessbabesa" gjøre den. De samme som sitter på alle fire under stanga og løfter den opp med en og en fot. Og som "pumper" ræva med en og en fot i chinsracket sin "stå-på-greie". Er regelrett fascinert over alle de spenstige, merkelige og varierte øvelsene som de gjør på rumpa. Dag etter dag, økt etter økt...

Bootybuilding ftw ! Med frøken Selter i spissen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett på gymmen i dag: 4 kompiser som kjørte Dietmar (jeg kjente igjen printout med styrkeløft-logoen). Alle kjørte samme vekter til tross for svært forskjellig utgangspunkt, alle kjørte kvartbøy eller parallell-good-morning-bøy, og benk til kloss med 25kg vekt...

[ATTACH]154307[/ATTACH]

post-22450-14440992713845_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ei søt jente som trente rundt meg hele økta i dag, hun stønnet og ynket seg mer en Maria Sharapova, og må faktisk innrømme at selv om jeg mener jeg har opplevd det meste, og ikke lar meg vippe lett av pinnen, så ble jeg ganske distrahert :cautious: Faktisk kan man høre henne i bakgrunnen på instagramen min i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en jente her også som stønner som bare det, dette er ikke noe slik som ''nesten orgasme'' lyder, dette er virkelig ''fytti satan nå får jeg orgasme, må vekke hele nabolaget'' lyder. Umulig å konse, trodde seriøst det var et par som hadde sex første gang jeg gikk inn på senteret og for å være ærlig, kan du høre hun helt ut til resepsjonen på skolen (ligger riktignok rett ved siden av men fortsatt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bidrar med en liten historie fra utvekslingsoppholdet mitt i Lund i Sverige.

Deres svar på vektertorget heter Gerdahallen, og er et stort bra senter med mye frivekter, og lite hat for slipping av vekter. De har en rekke bøyracks etterhverandre, og siden jeg trente bøy fikk jeg perfekt utsyn til dagens(århundrets?) event. Det ledige bøyracket ved siden av meg ble engasjert av tre svenske hipstergutter i nippeltvinnende singletter, og langdistanseshorts, som faktisk ikke så uvanlig i Sverige. Det som dog var uvanlig var hvordan de høylytt annonserte dagens plan til alle innen fire atmosfærers radius. "DET E MAXOUT FRIDAY!" ropte de. flere ganger "MAXOUUUT!". Så varmet de opp, og ettersom det ble mer og mer vekter på stangen, ble bøydybden, som i utgangspunktet ikke var så helt på jordet, redusert ned til et slags knekniks på 3cm.

"MAXOOOUT!" ropte han ene nok en gang, for nå var faktisk tiden inne for maxout. Den ene hipstersvensken fikk surret på seg nokken knebind av de to andre hipsterheltene (regner med de ble surret jævli stramt, for han som hadde brukt 20 sammenhengende min på å annonsere hvilken dag det var, ble stille og andpusten av surringen. Endelig er det store øyeblikket inne! hipsterknebøykongen skulle makse. Det var 180 kg på stangen, som er en anstendig vekt i en knebøy, men det var tydelig hvordan det måtte gå, for han slet så voldsomt med bare å racke vekten, at jeg ville holde meg for øynene, men djevelen på skulderen min ville ikke la meg. Med litt hjelp av de to andre heltene, som nå var spottere (takk Odin), klarte han å racke stangen. Knebøyen som fulgte minnet mest om en slags kollaps. knærne gav liksom etter i sakte film, mens de flikket i alle retninger. Etter en ROM på omtrent 4 nanometer, ropte løftekongen noe på svensk til sine undersotter, og spotterheltene hjalp ham opp igjen. Barely. (annonsøren som fremdeles var sliten etter surringen ble nå enda mer sliten, og faktisk mer sliten enn det løftekongen ble. Han ble mest redd, og det ville eg og blitt. Den andre spotteren var ice cold og tok det hele med knusende ro og attitude). Og nå kommer det værste med hele greien. Etter en slik forestilling, med en halvtimes annonsering, et våkent publikum, og så denne fullstendig katastrofale "knebøyen" som le grand finale, skulle man tro at enhver idiot, selv i Sverige, ville kommet seg til helvete vekk med halen mellom bena før du fikk sagt lol. MEN IKKE DISSE GUTTA! De jublet som om de hadde erobret Finland, og annonsøren fikk på guddommelig vis stemmen tilbake:"180KG I BØYMANN! MAXOOOUT!"

Mange vekslede blikk ble registrert på Gerdahallen den dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bidrar med en liten historie fra utvekslingsoppholdet mitt i Lund i Sverige.

Deres svar på vektertorget heter Gerdahallen, og er et stort bra senter med mye frivekter, og lite hat for slipping av vekter. De har en rekke bøyracks etterhverandre, og siden jeg trente bøy fikk jeg perfekt utsyn til dagens(århundrets?) event. Det ledige bøyracket ved siden av meg ble engasjert av tre svenske hipstergutter i nippeltvinnende singletter, og langdistanseshorts, som faktisk ikke så uvanlig i Sverige. Det som dog var uvanlig var hvordan de høylytt annonserte dagens plan til alle innen fire atmosfærers radius. "DET E MAXOUT FRIDAY!" ropte de. flere ganger "MAXOUUUT!". Så varmet de opp, og ettersom det ble mer og mer vekter på stangen, ble bøydybden, som i utgangspunktet ikke var så helt på jordet, redusert ned til et slags knekniks på 3cm.

"MAXOOOUT!" ropte han ene nok en gang, for nå var faktisk tiden inne for maxout. Den ene hipstersvensken fikk surret på seg nokken knebind av de to andre hipsterheltene (regner med de ble surret jævli stramt, for han som hadde brukt 20 sammenhengende min på å annonsere hvilken dag det var, ble stille og andpusten av surringen. Endelig er det store øyeblikket inne! hipsterknebøykongen skulle makse. Det var 180 kg på stangen, som er en anstendig vekt i en knebøy, men det var tydelig hvordan det måtte gå, for han slet så voldsomt med bare å racke vekten, at jeg ville holde meg for øynene, men djevelen på skulderen min ville ikke la meg. Med litt hjelp av de to andre heltene, som nå var spottere (takk Odin), klarte han å racke stangen. Knebøyen som fulgte minnet mest om en slags kollaps. knærne gav liksom etter i sakte film, mens de flikket i alle retninger. Etter en ROM på omtrent 4 nanometer, ropte løftekongen noe på svensk til sine undersotter, og spotterheltene hjalp ham opp igjen. Barely. (annonsøren som fremdeles var sliten etter surringen ble nå enda mer sliten, og faktisk mer sliten enn det løftekongen ble. Han ble mest redd, og det ville eg og blitt. Den andre spotteren var ice cold og tok det hele med knusende ro og attitude). Og nå kommer det værste med hele greien. Etter en slik forestilling, med en halvtimes annonsering, et våkent publikum, og så denne fullstendig katastrofale "knebøyen" som le grand finale, skulle man tro at enhver idiot, selv i Sverige, ville kommet seg til helvete vekk med halen mellom bena før du fikk sagt lol. MEN IKKE DISSE GUTTA! De jublet som om de hadde erobret Finland, og annonsøren fikk på guddommelig vis stemmen tilbake:"180KG I BØYMANN! MAXOOOUT!"

Mange vekslede blikk ble registrert på Gerdahallen den dagen.

hooow i wish i was there to see that,,and at the end say

post-6495-14440992978712_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg vitne til noe veldig spenstig noe:

Det var en pt-skole som hadde kursdag for sine kommende pter på senteret (en skole jeg ikke har hørt om: "DS" anyone?)

De hadde OLY på programmet, tenkte jeg kunen lære noe så fulgte litt med. Det jeg så var sjokkerende:

- En av øvelsene var å gå ned til en kvartbøy med 4kg hantler for en svær og antagelig sterk kar på 110kg+, stoppe opp i kvarten for så å bicepscurle i bunnposisjon.

- Dette trisettes selvfølgelig med løping på stedet med høye knær og jumping jacks.

- Den andre øvelsen var et langt utfallssteg, stoppe opp i bunnposisjon og sidehev, samme trisett utover det.

oO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...