Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er ikke direkte Gymmen, men det er en mann i 40-50 årene som pleier å sitte bilen utenfor vinduet på treningssenteret (der er svært åpent, fritt innsyn) og glo inn mens han leser i avisen og diller med telefonen, i en times tid hver morgen. Ingen går inn eller ut, han kommer og drar alene. En dag skal jeg kvinne meg opp til å banke på ruten og spørre hvorfor..

Har vel lovt kona at han skal trene om morgenen. Greit å i allefall være i nærheten av åstedet når man først skal lyge :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel lovt kona at han skal trene om morgenen. Greit å i allefall være i nærheten av åstedet når man først skal lyge :p

Haha, den muligheten hadde ikke slått meg. Jeg kommer stadig med nye teorier. Hittil har jeg vært borti: Mistet jobben, tør ikke fortelle kona/ åpent tråløst nett i nærheten han låner/sosial angst, og tør ikke gå inn/ privatetterforsker(en svært dårlig en)/ er omreisende selger (en svært dårlig en) som skulker unna jobben./Fetish for å se på folk som trener/ Stalker noen av de som trener der/Har en usynlig venn han kjører på trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tidlig, når jeg trente kom beltemannen også. Tynn spinkel mann på sikkert 50-60kg som bruker belte på hele økten sin, og gjør det hver gang. Dog aldri sett han gjøre mark, benk eller bøy. Møtt han kanskje 20-30 ganger på senteret.

I dag hadde han small/liten stang ( ca 10kgs stang ) og 10+10 i vekter, altså totalvekt på ca 30-35kg, pussypad og stangen på skuldrene. Tok en eller annen øvelse som var noe knebøy, noe sidevrikking (en kombi av det). Først 1 knebøy, så en rotering til venstre, så en til høyre. Litt komisk ettersom jeg stod rett ved siden av og shrugget med 120kg, uten belte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel kanskje ikke noe alle vet, men poenget mitt var at det er en grunnleggende forskjell på strikk og vekter, og varianter med strikk ikke bør sees på som "fete rutiner", gitt at de utføres korrekt.

(For å korrigere meg selv så gir ikke strikk lineær belastning, men poenget står)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Skulle trene på 2. juledag, treningssenteret mitt var stengt, så jeg dro til det lokale vannhullet for bros. Der så jeg to bros kjøre benkpress ... og en slags variant av hip-thrust .... i samme øvelse! Jeg ble så fascinert at jeg glemte å filme fenomenet.

Denne har jeg sett også! Med en sånn cardiotime-kasse!

Ligg på benk, unrack vekt, gjør en rep, løft beina fra gulvet til oppå kassa, gjør en klein hip-thrust, og gjør en ny rep.

Jeg skjønte absolutt ingenting! :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det et par som hadde "kardio" på toalettet(!).

Ungt innvandrer par, låste seg inn på gymen, gikk bort til frivektsavdelingen, løftet på et sett manualer, kikket seg rundt, også rett inn på toalettet og satte igang. Holdt det gående med ganske mye pusting og pesing i over 20 minutter. Kom ut, løftet på et sett manualer, og dro igjen.

Skulle nok ikke svidd av alt kruttet på kardio tenkte jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det et par som hadde "kardio" på toalettet(!).

Ungt innvandrer par, låste seg inn på gymen, gikk bort til frivektsavdelingen, løftet på et sett manualer, kikket seg rundt, også rett inn på toalettet og satte igang. Holdt det gående med ganske mye pusting og pesing i over 20 minutter. Kom ut, løftet på et sett manualer, og dro igjen.

Skulle nok ikke svidd av alt kruttet på kardio tenkte jeg :D

Trudde ikkje par-kardio var greit å gjennomføre på gymen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trudde ikkje par-kardio var greit å gjennomføre på gymen...

Those who lift together, stay together? :p

Ellers; sett her om dagen ; mager guttunge på en 16-17år som drev med... Vet ikke hva øvelsen heter engang, at man "vrir" stanga som om man ruller sammen en duk?, i smithmaskin, uten vekter, med hansker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...