Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Middelaldrende lubben kvinne på stepmaskin. Hun slår den på, går et tilsynelatende tilfeldig antall steg mellom 15-20, og setter hastigheten til 0. Når den akkurat har stoppet setter hun hastigheten opp igjen inntil hun har gått mellom 15-20 nye steg, og setter den til 0 igjen. Rinse and repeat. Det plagsomme er at maskinen knirker veldig i oppstarts- og avslutningsfasen, så det er nesten fortløpende knirking mens hun holder på slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Den unge, overvektige jenta som kommer på trening og går fra apparat til apparat for kun å sitte der stille mens hun komler med telefonen sin. Hun kommer nok sikkert langt...Men hei, hun gikk ihvertfall på trening da :p Kanskje knipset hun et bilde til FB også for å bevise det.

Hey, jeg har vært den unge, overvektige gutten som har gjort det der! Gikk da fra knebøyrack til benkpress, løftet ut stangen en gang før jeg gikk (stølhet blandet med litt for stor tro på seg selv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så ei jente i Tyskland forrige måned. Svært lettkledd, oversminket og med mobilen i hånda hele tiden. Hun gikk rett til leg raise maskinen. Hun gjorde 10 reps, for så å bruke 10 minutter på å fikle med mobilen, skue utover lokalet for å telle hvor mange menn som siklet på henne, deretter litt trutmunn mot mobilen, så stirre på nytt utover lokalet - før det var tid for 10 nye reps, deretter mobil + stirring i 10 nye minutter.. Sånn holdt hun på i nesten en time. Jeg skulle ønske jeg overdrev, men nei.

Så henne flere dager, og hun gjorde aldri noe fornuftig.

Jeg lo godt da jeg fant ut at hun var en fitnessmodell på FIBO-messen denne helgen. Ikke for å mobbe, men trodde hun - som modell - faktisk må legge litt arbeid i øktene sine, og ikke bare gå der for å få oppmerksomhet og leke deilig. Lål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lo godt da jeg fant ut at hun var en fitnessmodell på FIBO-messen denne helgen. Ikke for å mobbe, men trodde hun - som modell - faktisk må legge litt arbeid i øktene sine, og ikke bare gå der for å få oppmerksomhet og leke deilig. Lål.

Du trodde (bikini)fitnessmodellene oppnådde kroppen med noe annet enn genetikk og jobbing på kjøkkenet?

Det har jo vært noe av hovedkritikken (hvis man ser bort fra hele greia med spiseforstyrrelser og sånn), at det bare er vanlige slanke kropper.

(eventuelt kan man jo se på VS-englene, som bare kuker på trening)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trodde (bikini)fitnessmodellene oppnådde kroppen med noe annet enn genetikk og jobbing på kjøkkenet?

Det har jo vært noe av hovedkritikken (hvis man ser bort fra hele greia med spiseforstyrrelser og sånn), at det bare er vanlige slanke kropper.

(eventuelt kan man jo se på VS-englene, som bare kuker på trening)

Haha, egentlig ikke! Men jeg ville trodd at (hard) trening var et krav for å kalle seg bikinifitnessmodell. Hvis ikke er man bare en modell, i mine øyne. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke fet rutine, men fet utsagn

Som noen sikkert har lagt merke til er Aylar med på kjendisversjonen av 71°Nord.

På vei opp et fjell utbryter hun:

Jeg skal kutte ut medlemsskapet på SATS, for det funker tydeligvis ikke.

Er visst en noen som tror at medlemsskap på treningssenter er det som skal til for å bli sterk/fit…. Personlig tror jeg ikke det er SATS det er noe galt med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Markløft med kun stanga og pussy-pad på ... Ikke mark heller, egentlig. En slags sjuk kombo av strakmark, rumensk mark og markløft. Z-bane på løftet, for stanga må jo (visstnok) løfter rundt knærne og andre kroppsdeler som står i veien. Flaks hun brukte pute på stanga ...

Så en/ei som varmet opp slik på et styrkeløftstevne en gang, løftet like kråke på plattengen uten at noen av to trenere sa ifra,. Tror det er en greie for enkelte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått beskjed om at det er dugnad på ommøblering på treningssenteret, innkallingen må ha forsvunnet i posten....

Hver gang jeg er på trening prøver noen å flytte ryggstrekk-apparatet med å hive seg bakover gjentatte ganger.

Har flyttet seg endel på ei uke, så da er vi vel snart i mål (y)

Jeg velger å observere ommøbleringen på avstand, mens jeg gjør mine egne fete rutiner. o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...