Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Her om dagen trente jeg på Elixia. Thank god for at jeg ikke gjør det oftere. Anyways, det var ei jente som trente markløft med TIDENES kyfose, stanga en halvmeter utenfor kroppen, valgus på hver rep og NULL spenn i posterior chain whatsoever. Jeg gikk bort, spurte om jeg kunne få snakke med henne på tomannshånd og sa rett ut at jeg ville anbefale henne å ikke trene markløft før hun evt. skaffa seg en PT eller fikk noen med peiling til å se på teknikken hennes.

Hun: "Ja, men kan ikke du bare vise meg, da?"

Meg:

[ATTACH=full]133614[/ATTACH]

"Du trenger en seriøs innføring i teknikk".

Så slutta hun å trene markløft og sa takk for at jeg sa ifra. Alle kompisene hennes hadde nemlig sagt at teknikken så helt fin ut.

Point being: når dere ser folk som nesten skader seg på trening, så er det lov til å si ifra på en hyggelig måte. Kanskje dere sparer folk for flere års smertehelvete med prolaps og crap (been there) (y)

Sånn sett burde du absolutt trene mer på Elixia^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

I forrige uke var det en godt voksen, eldre herremann som skulle trene triceps (tror jeg) ved å utføre en spesiell versjon av triceps extension. Han la nemlig armen med manualen over skulderen og helt inntil kroppen, for så å ha en fin knekk i beina og "humpe" i luften et par ganger, mens armen lå på skulderen. Dette gjentok han opptil flere ganger pr arm. Underholdene å se på, men aner ikke hva han fikk ut av det treningsmessig :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i går. vektertorget. gjorde mitt på mølla, og borte ved boksesekken sto en litt småtjukk kar og gjorde sakte karatebevegelser i løse luften. Har jo sett at de gjør sånt på karate kid og ymse.

Men det gjorde iallefall løpingen min litt lettere :)

Haha! Relativt ny på VT, men har allerede lagt merke til de to karene som du har nevnt. Kjettingmannen og Karatemannen er evige kilder for humor når jeg er der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Var vitne til en dude som omtrent løp av seg beina på mølla i dago_O

Før han gikk videre til BEINPRESSEN. I mean, dude?! Progressjon rett i dass jo:huh:

har en bedre!

2 voksne kara.... brukte 5-6 forskjellige bein maskiner + beinpressa....

3 sett hver..

SÅ skal dem kjøre knebøy...og forstår ikke hvorfor dem IKKE har fremgang?

og nei dette er ikke folk som skal definere musklene,,det er chubby mannjfolk :p Dem stod undrendes...lurte på HVORFOR dem ikke har fremgang i Knebøy...dem har tross alt Trent beina :yuck::wacky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte også informere en kar her om dagen at det han gjort ikke var helt riktig. Jeg måtte faktisk spørre han om han gjorde markløft ettersom det så ut som en miks av strakmark, stående roing og rygghev. Prolapsen lå ihvertfall rett rundt hjørnet, men han var glad for tipset.

Det er også slik at entusiasme (vanligvis) er herlig og tørr hud er lov, men det er også lov å legge lokk på entusiasmen når man smører inn kroppen med lotion etter dusjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forrige uke var det en godt voksen, eldre herremann som skulle trene triceps (tror jeg) ved å utføre en spesiell versjon av triceps extension. Han la nemlig armen med manualen over skulderen og helt inntil kroppen, for så å ha en fin knekk i beina og "humpe" i luften et par ganger, mens armen lå på skulderen. Dette gjentok han opptil flere ganger pr arm. Underholdene å se på, men aner ikke hva han fikk ut av det treningsmessig :p

post-26841-14440975474074_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...