Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Sidehev er greit nok, men kva effekt har ballen han ligg på?

Det jeg misstenker er at han har benyttet ballen for å oppnå en vinkel som er gunstig for stimulering av bakside skulder. Og ikke for toppside. Dette kan gjøres fritt i luften, framoverbøyd, dog ser jeg flere å flere ligger på benk å utfører dette. Kanskje han bare fant ballen mer behagelig . I don't know:-)

Min teori

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så et par spenstige karer i 50-åra i dag som fant ut at det var kjempesmart å stå og gynge på en balanseball samtidig som de forsøkte å ta triceps pushdown i kabel. Etterpå prøvde de på noe enda rarere. Lignet på en blanding av knebøy og upright row, også gyngende selvfølgelig, så bra de hadde kabelen å holde seg i. Vanskelig å forklare, men prøv å se det for dere da. Kall meg stygg som ler av andre, men dette så virkelig komisk ut altså :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde ha filmet i dag...pokker som jeg burde ha filmet...

Kom litt tideligere en vanlig i dag, og det var skikkelig barnehage i gymmen. Fire stykker som laget show, hadde med egen musikk på full guffe, og hadde slengt vekter, utstyr personelige eiendeler over alt.

Bryr ikke meg nevneverdig, så lenge det ikke ødelegger for treningen min, men likevel så tenker jeg jo mitt.

En av disse typene har utmerket seg tideligere da han pleier å klynke og stønne som ei jomfru når han trener, kaster fra seg vektene, og faller dramatisk i gulvet og hikster og stønner på gulvet. Nei, jeg tuller ikke....

I dag tok han det til nye høyder, han kjørte bøy, med... la oss si ikke spesielt mange kg (kanske 60kg), satte fra seg stanga og kastet seg dramatisk i gulvet, hulket og hikstet men han holdt seg om leggen. To av kompisen løp til og begynte å dra og tøye i beina hans. Dette gjentok seg for hver sett....

Når jeg endelig kunne overta racken, begynte typen med gående utfall med ez-bar og ca 20 kg på nakken som var surret inn i tørkepapir av en eller annen grunne. Mens jeg sto og trente bøy hørte jeg et brak bak meg, og da hadde typen liksom kjørt gående utfall til failure, sluppet ez-baren i parketen, kollapset, og lå og ynket seg på gulvet...

Faan jeg hater meg selv for ikke å ha filmet dette.:banghead:

Det at de drev å spottet hverandre med stoor dramatikk når de kjørte preachercurl med 20 kg blekner liksom fullstendig i forhold til resten av den teatralske opptreden.

Neste gang, skal jeg drite i å trene, og heller sette meg i et hjørne og smugfilme. Burde bli en hit på youtube:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde ha filmet i dag...pokker som jeg burde ha filmet...

Kom litt tideligere en vanlig i dag, og det var skikkelig barnehage i gymmen. Fire stykker som laget show, hadde med egen musikk på full guffe, og hadde slengt vekter, utstyr personelige eiendeler over alt.

Bryr ikke meg nevneverdig, så lenge det ikke ødelegger for treningen min, men likevel så tenker jeg jo mitt.

En av disse typene har utmerket seg tideligere da han pleier å klynke og stønne som ei jomfru når han trener, kaster fra seg vektene, og faller dramatisk i gulvet og hikster og stønner på gulvet. Nei, jeg tuller ikke....

I dag tok han det til nye høyder, han kjørte bøy, med... la oss si ikke spesielt mange kg (kanske 60kg), satte fra seg stanga og kastet seg dramatisk i gulvet, hulket og hikstet men han holdt seg om leggen. To av kompisen løp til og begynte å dra og tøye i beina hans. Dette gjentok seg for hver sett....

Når jeg endelig kunne overta racken, begynte typen med gående utfall med ez-bar og ca 20 kg på nakken som var surret inn i tørkepapir av en eller annen grunne. Mens jeg sto og trente bøy hørte jeg et brak bak meg, og da hadde typen liksom kjørt gående utfall til failure, sluppet ez-baren i parketen, kollapset, og lå og ynket seg på gulvet...

Faan jeg hater meg selv for ikke å ha filmet dette.:banghead:

Det at de drev å spottet hverandre med stoor dramatikk når de kjørte preachercurl med 20 kg blekner liksom fullstendig i forhold til resten av den teatralske opptreden.

Neste gang, skal jeg drite i å trene, og heller sette meg i et hjørne og smugfilme. Burde bli en hit på youtube:D

Nå veit du når de holder til der.

Please do this!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Her skjedde for ca. En uke siden. Er litt usikker på om det er en fet rutine eller legitimt, men heller mot det første.

En fyr i ganske store joggesko kjører mark, han går ned som vanlig og ryggen ser helt okei ut, men han tar henda helt ytterst på begge sidene, og dette var en gutt på sikkert ca. 160-170, samtidig som han strekker hode så langt bak han overhodet(hehe) klarer gjennom hele løftet. Trodde han skulle falle bakover, og det var ikke mye om å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lovisa
Her skjedde for ca. En uke siden. Er litt usikker på om det er en fet rutine eller legitimt, men heller mot det første.

En fyr i ganske store joggesko kjører mark, han går ned som vanlig og ryggen ser helt okei ut, men han tar henda helt ytterst på begge sidene, og dette var en gutt på sikkert ca. 160-170, samtidig som han strekker hode så langt bak han overhodet(hehe) klarer gjennom hele løftet. Trodde han skulle falle bakover, og det var ikke mye om å gjøre.

Dette kan faktisk vera markløft med rykkgrep, det gjorde eg sjølv i går. :p

(Men kvifor han strekker hodet bakover veit eg ikkje.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TEW , Det kan være han bare svetter sinnsykt mye i nakken, og derfor hadde surra den inn i papir? , kanskje han gjorde det som en tjeneste til alle andre? o_O

Evnt, så syns jeg folk kan få seg disse "knappekameraene" og og slik filme konstant. Så når det først skjer noe, så er du klar ;) De er jo svært populære i dusjer på skoler har jeg hørt, og er både rimelige og lett tilgjengelige :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TEW , Det kan være han bare svetter sinnsykt mye i nakken, og derfor hadde surra den inn i papir? , kanskje han gjorde det som en tjeneste til alle andre? o_O

Evnt, så syns jeg folk kan få seg disse "knappekameraene" og og slik filme konstant. Så når det først skjer noe, så er du klar ;) De er jo svært populære i dusjer på skoler har jeg hørt, og er både rimelige og lett tilgjengelige :rolleyes:

høhøhø..har du HØRT ja? i dont believe you :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Evnt, så syns jeg folk kan få seg disse "knappekameraene" og og slik filme konstant. Så når det først skjer noe, så er du klar ;) De er jo svært populære i dusjer på skoler har jeg hørt, og er både rimelige og lett tilgjengelige :rolleyes:

Knappekamera funker dårlig, har ikke knapper på noe av treningstøyet mitt, dessuten tror fyren kanskje har fått inndratt korte sitt siden han har drevet å sluppet inn folk som ikke er medlemmer. Borte er han i alle fall. Litt trist, gøy med litt gratis underholdning:ROFLMAO:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere av benkene våre er vendt mot et speil, og her om dagen lå det nå en kar der og tok benkpress. Beleilig nok er alt vinkla slik at man ser seg selv forfra i speilet. Det "morsomme" med denne fyren, var jo at han hadde på seg en kort shorts, ikke den tettsittende sorten heller. Og shortsen hadde lagt seg slik at om jeg ikke hadde fjernet blikket meget fort, så hadde jeg nok fått se ting jeg ikke ville se....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og shortsen hadde lagt seg slik at om jeg ikke hadde fjernet blikket meget fort, så hadde jeg nok fått se ting jeg ikke ville se....

Å ja, har en sånn en der jeg trener også. Kommer og slenger beinet opp på skråbenk-racken så "bjellene" får luftet seg skikkelig.:wtf:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...