Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men hvorfor sier man det? Kan man ikke si "mann" i stedet?

mjo, ordet "bro" inkluderer vanligvis en eller flere stereotyper(i mine øyne).en bro kan f.eks være; sterk tilhenger av broscience, gjerne trening av armer hver dag til fordel for bein, gjerne caps og hyperminimalistisk singlet. all the curls. fleksing foran speilet med 6packshots? åjada.

uvviser og gjerne dårlig teknikk i øvelsene han velger å utføre, og kan være særdeles ukritisk til valg av treningsutstyr; straps, hansker, kritt, OG spotter? i bicepcurls? ingenting er umulig for en bro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der jeg trener er d 2 jenter, rosakledd fra topp til tå. Som Sitter på en benk og prater,sett dem sitte der en del ganger,men ikke trent noe .

hører den ene si- d her blir bra , nå har vi " trent" i en mnd.føler at jeg snart har fått drømmekroppen.. Hehe. Mye hva ett treningssenter kan gjøre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der jeg trener er d 2 jenter, rosakledd fra topp til tå. Som Sitter på en benk og prater,sett dem sitte der en del ganger,men ikke trent noe .

hører den ene si- d her blir bra , nå har vi " trent" i en mnd.føler at jeg snart har fått drømmekroppen.. Hehe. Mye hva ett treningssenter kan gjøre:)

eg slår den

kom 4 jenter- sikkert 17-18 år gamle..og dem skulle "trene"-..... hver sin tredemølle....og så er det lavhastighet..mens dem surfer på Iphone i 1 time :D såg ikke 1 svettedråpe på dem XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mjo, ordet "bro" inkluderer vanligvis en eller flere stereotyper(i mine øyne).en bro kan f.eks være; sterk tilhenger av broscience, gjerne trening av armer hver dag til fordel for bein, gjerne caps og hyperminimalistisk singlet. all the curls. fleksing foran speilet med 6packshots? åjada.

uvviser og gjerne dårlig teknikk i øvelsene han velger å utføre, og kan være særdeles ukritisk til valg av treningsutstyr; straps, hansker, kritt, OG spotter? i bicepcurls? ingenting er umulig for en bro.

Hm, har ikke fått med meg denne tendensen i samfunnet i forhold til å si "bro". Aktualiteten nærmer seg et paradoks, der retorikk blandes med amerikansk slang, noe jeg generelt ikke liker i mitt elitistiske trekk. Hva, ja, hva skal til for at man få tilbake rene, norske språket, hvor man tiltrekkes av det pene, i stedet for et overfolkelig, amerikansk språk som snart utbreder seg på hele denne jordkloden? Det, ja, det må være et svar som de kloke innenfor språkbransjen nå svare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, har ikke fått med meg denne tendensen i samfunnet i forhold til å si "bro". Aktualiteten nærmer seg et paradoks, der retorikk blandes med amerikansk slang, noe jeg generelt ikke liker i mitt elitistiske trekk. Hva, ja, hva skal til for at man få tilbake rene, norske språket, hvor man tiltrekkes av det pene, i stedet for et overfolkelig, amerikansk språk som snart utbreder seg på hele denne jordkloden? Det, ja, det må være et svar som de kloke innenfor språkbransjen nå svare på.

u allright bro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

u allright bro?

Et svar som preges av en folkelig tendens, der det suverene norske blandet med en amerikansk snitt, som igjen gjør at jeg faller ut. Det må være et tegn på den folkelige treningstenden, eller rettere sagt ungdomstendens, som preger et samfunn på fall nedover de brede daler og fjorder. Hvordan kom vi hit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et svar som preges av en folkelig tendens, der det suverene norske blandet med en amerikansk snitt, som igjen gjør at jeg faller ut. Det må være et tegn på den folkelige treningstenden, eller rettere sagt ungdomstendens, som preger et samfunn på fall nedover de brede daler og fjorder. Hvordan kom vi hit?

[offtopic]Not sure if srs or tr0ll.[/offtopic]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et svar som preges av en folkelig tendens, der det suverene norske blandet med en amerikansk snitt, som igjen gjør at jeg faller ut. Det må være et tegn på den folkelige treningstenden, eller rettere sagt ungdomstendens, som preger et samfunn på fall nedover de brede daler og fjorder. Hvordan kom vi hit?

Rock 'n roll-musikken er den skyldige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her om dagen var det en som FØRST hadde tatt x-antall minutter i solarium, så kjørte han igjennom programmet sitt, for så å ta 15-20minutter til i solariumet ! :shifty:

Eeer det bare meg eller er det suspekt oppførsel ? :banghead:

Note : tror ikke det gikk med noe tid til rengjøring heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

u allright bro?

Dette et eksempel på mitt utsagn tidligere i denne tråd, hvor jeg setter fokus på det ekstreme innenfor språkbransjen, eksemplifisert gjennom amerikaniseringen av det norske, som jeg er meget kritisk til. Hvorfor skal en allmenngjøring og påfølgende ungdommelig stil innenfor språkkonteksten være det avgjørende? Et retorisk spørsmål, kanskje, spesielt innenfor dette forum, men som også er relevant når det gjelder dagens diskusjoner innenfor dette samveldet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette et eksempel på mitt utsagn tidligere i denne tråd, hvor jeg setter fokus på det ekstreme innenfor språkbransjen, eksemplifisert gjennom amerikaniseringen av det norske, som jeg er meget kritisk til. Hvorfor skal en allmenngjøring og påfølgende ungdommelig stil innenfor språkkonteksten være det avgjørende? Et retorisk spørsmål, kanskje, spesielt innenfor dette forum, men som også er relevant når det gjelder dagens diskusjoner innenfor dette samveldet.

Dude, relax, eat a cookie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...