Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen fet rutine på gymmet, men da jeg jogget i skogsløypa her om dagen passerte jeg ei anna jente som jogget. Det er visst ingen grenser for hva jenter putter i sportsbhen. Hun hadde blant annet en snusboks nedi der hehe...

Rutinert jente :-P Du vet aldri når du får nikotinsuget :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det bare er meg som synes det er rart.

I går var det en dude som brukte belte, når han tok skråbenk med manualer. Ser ikke helt fordelen der.

Har og sett noen som bruker belter til alle øvelsene de tar. går med belte på fra de kommer, til de går i garderoben.

Muligens fordi han "spenner" ryggen veldig i bue når han tar skråbenk o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag fikk jeg æren av å bevitne en vaskeekte Bro på gymmen. Du vet, typen som går rundt i minimal singlet og med løftebelte på hele tiden. Og hansker selvfølgelig, må jo ha utstyret i orden. Jeg er ikke vant til slikt, så det blir nesten som å se en sjelden dyreart IRL.

Han og kompisen kjørte en slags sidehev der de satt i skilpaddestilling på en benk. Og goddamn som de kjørte sidehev! Her ble det brukt like minst mye energi på å grynte og banne som å løfte vektene. Pausene ble brukt til å blande noe sportsdrikk/proteinshake med stor iver og gulpe nedpå noen piller/kapsler. Siste halvdelen av hvert sett var en ren oppvisning i gryntebanning. Lulz were had :D

(jeg lo selvfølgelig etter de hadde dratt)

post-21835-14440981818809_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

I dag var det en mann som lå oppå en fitnessball a la dette, bare med fjeset opp mot taket og armene parallelle:

[ATTACH]145837[/ATTACH]

Han utførte en øvelse (vet ikke hvilken), der han gjorde en blanding av crunches i superfart og hipthrust hvor han overdrev buen i toppen. Det skjedde så fort og "effektivt", at det kanskje var en type kardio i samme slengen?

post-2337-14440983350722_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det en mann som lå oppå en fitnessball a la dette, bare med fjeset opp mot taket og armene parallelle:

[ATTACH]145837[/ATTACH]

Han utførte en øvelse (vet ikke hvilken), der han gjorde en blanding av crunches i superfart og hipthrust hvor han overdrev buen i toppen. Det skjedde så fort og "effektivt", at det kanskje var en type kardio i samme slengen?

"Freddan" i morgen Mia, han varmet og tøyet nok bare opp hoftebøyerene for litt "voksen-kardio":rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Freddan" i morgen Mia, han varmet og tøyet nok bare opp hoftebøyerene for litt "voksen-kardio":rolleyes:

Ahh, ser hva du tenker. Men da syntes jeg mer synd på det kjønnet som eventuelt får seg en økt med han i morgen. Ikke var det rytmisk, ei heller kontrollert. BANG- BANG - BANG (engelsk uttale) og så "Yes, baby! You feel my pump?" Eller jaa.. nei.:bag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, ser hva du tenker. Men da syntes jeg mer synd på det kjønnet som eventuelt får seg en økt med han i morgen. Ikke var det rytmisk, ei heller kontrollert. BANG- BANG - BANG (engelsk uttale) og så "Yes, baby! You feel my pump?" Eller jaa.. nei.:bag:

Rytmisk er jo horribelt. Man må variere. Lure kroppen så den ikke veit hva som kommer. Standard treningslære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, ser hva du tenker. Men da syntes jeg mer synd på det kjønnet som eventuelt får seg en økt med han i morgen. Ikke var det rytmisk, ei heller kontrollert. BANG- BANG - BANG (engelsk uttale) og så "Yes, baby! You feel my pump?" Eller jaa.. nei.:bag:

Kanskje han egentlig hadde et anfall av et eller annet slag? Kamerat av meg følte seg som super-lover et kort øyeblikk da ei jente tok helt av en gang, men så viste det seg at hun hadde epilepsi...:woot:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...