Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Gjest QueenWinther

Så en type som tok clean and jerk med z-stang i dag. (i racket der det hang en olympisk stang, og en 10kg-stang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

In place of the Dark Lord you will set up a Queen. And I shall not be dark, but beautiful and terrible as the Morning and the Night! Fair as the Sea and the Sun and the Snow upon the Mountain! Dreadful as the Storm and the Lightning! Stronger than the foundations of the earth! All shall love me and despair!

dar-tuesday-312.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Så noe ganske spesielt i går. En litt eldre dame (type ~40-50 år) tok ett rack ved siden av meg. Hun la så på 40 kg, og så ut som om hun skulle begynne å ta knebøy. Men det hun gjorde var å ta en quartersquat, før hun eksplosivt reiste seg opp igjen, helt opp på tær faktisk, mens hun virkelig thrustet hoftene fram. Hun fortsatte så å gjøre dette i raskt tempo i en 2-3 minutter, til hun begynte å bli virkelig andpusten. Jeg mener virkelig andpusten. Stønningen begynte å minne mistenkelig mye om stønning jeg har hørt på internett tidligere og jeg følte meg veldig ukomfortabel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så noe ganske spesielt i går. En litt eldre dame (type ~40-50 år) tok ett rack ved siden av meg. Hun la så på 40 kg, og så ut som om hun skulle begynne å ta knebøy. Men det hun gjorde var å ta en quartersquat, før hun eksplosivt reiste seg opp igjen, helt opp på tær faktisk, mens hun virkelig thrustet hoftene fram. Hun fortsatte så å gjøre dette i raskt tempo i en 2-3 minutter, til hun begynte å bli virkelig andpusten. Jeg mener virkelig andpusten. Stønningen begynte å minne mistenkelig mye om stønning jeg har hørt på internett tidligere og jeg følte meg veldig ukomfortabel.

Litt eldre dame på 40-50 år????

Her er det no mercy skjønner jeg ;) Til og med i gode gamle dager, da jeg var ung, pleide vi å sette grensen for eldre mennesker høyere enn 40 år :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Igår eller dagen før det igjen så jeg et par, sikkert i seine tjueåra, som tok et par lette hantler og så ut til å lage en løpebevegelse kun med armer. Stående. Stille. Foran speilet.

I don't even.....

Har du ikke sett de gamle aerobicsvideoene til Jane Fonda? Rosa treningstøy med frynser, og joggebevegelser med 0,5kg manualer etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt mange bra historier her. Utrolig glad jeg ikke er gjenfortalt i noen av postene heldigvis.

Som en del andre så trener jeg ikke i prime "bro-Time", mer i best elderly bro time. Typ 40+++

Ene elderly bro har ofte oppvarming i romaskinen. Hovedbevegelsen er i hoften ser det ut som, bare sklir frem og tilbake på stumpen, mens armene som holder "ro stangen" maks har bevegelse på 10 cm. Ser nesten ut som han jokker romaskinen.

Elderly bro nr 2 elsker å sove naken i garderoben. Mistet tellingen på hvor mange ganger jeg har sett han sove på benken når jeg skal starte treningen, eller er ferdig.

Av og til når jeg trener tidlig har vi en belte bro. Belte til alt, ingen unntak. Han trener ofte lange økter også, gjerne 1-2 timer med belte. Mye Biceps selvfølgelig, alltid samme vekter også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Posta denne på myrevolution:

 

Til vanleg trenar eg styrke i treningsrommet på jobb. Det er ca 2000 menneske som jobbar i bygningen og det er mange forskjellige bedrifter. På trening er det ein hard kjerne på kanskje 20 stk som går igjen. Nokon hyggelege,  nokon med serious face og nokon som har hovudrollen i gym fail compilation. I dag var det ein ny kar. Han tok vektbeltet mitt. Deretter gjekk han rundt i lokalet og fann ALLE håndtak til div apparat han kunne finne, og festa dei i beltet. Så skulle han ta chins. Dvs han klarte ikkje chins, så han hoppa opp og tok negative reps. Med div håndtak som ekstra vekt. Sidan eg var midt i draøvelse-sirkeltrening, hadde eg behov for eit håndtak. Difor spurte eg høfleg i ein av pausane hans:

- Bruker du alle håndtakene?

Svaret eg fekk var:

- Kva er problemet ditt?

- Eg skal ta roing no og treng eit håndtak. Det er mogeleg å feste vektskiver i beltet.

- Kva er vektskiver?

- Vektskiver er sånne runde skiver du tar på vektstanga for å regulere kor mykje du skal ha på når du trenar. Dei er i storleikane 0.5-20 kg.

- Kvar finn eg vektskiver?

- Dei heng på mange av stativene her i rommet (medan eg pekte).

- Ok. Eg kan kanskje bruke det neste gong eg trenar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble i dag vitne til tidenes Bro-burn!

En slik typisk über awesome en. Rundt 40 år. En slik som kun trener bryst og armer, og har bein på størrelse med fyrstikker.

Han går stolt rundt mellom settene og får øye på en stakkar som står og tar knebøy. En helt normal ung kar,18år og 70kg kanskje, som nettopp er begynt å trene. En som skal få litt muskler og kanskje øke selvtilliten litt.

Den über awesome går bort til stakkaren som akkurat er ferdig med sine 5 reps med 60-70kg i knebøy.

Mr Über tar et kjapt overblikk før han sender kommentaren om at, direkte sitert, "Du har jaggu mye kraft i en så liten kropp" før han flirer litt av sin egen kommentar.

Den da kanskje litt fornærmede stakkaren reiser seg så opp og responderer så rått, direkte sitert, "Og du har jaggu meg mye kraft i de tynne beina som klarer å holde oppe den overkroppen og det egoet", før han snur seg og fortsetter med sitt.

Mr Über awesome blir helt hvit. Blekner helt vekk, og nærmest kryper vekk fra åstedet med halen mellom beina. To min seinere var han borte.

Jeg måtte seriøst snu meg og gå veldig i meg selv for å klare å holde meg noe seriøs der jeg var vitne til noe så fantastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger og tøyer for meg selv, utmattet og nøgd etter dagens økt. Så, i sidesynet legger jeg merke til noe interessant! Vi har en person, med et strikk rundt livet. Videre er dette strikket knytt fast i et apparat. Det vedkommende gjør, er å hinke sidelengs, frem og tilbake, frem og tilbake. Det så egentlig litt tungt ut, men lettere festlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...