Gå til innhold

Espen-h

Medlemmer
  • Innholdsteller

    1 234
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    3

Alt skrevet av Espen-h

  1. Espen-h

    Løpeprogram

    https://www.loplabbet.no/mosjonist-uke-1-20 Du kan ta økter derfra og bare jobbe deg nedover listen.
  2. Dersom jeg skal kjøre sammen program kontinuerlig, øker jeg bøy/mark med 5kg og benk 2,5kg per syklus? Eller er det lagt om til mindre/større økninger?
  3. Espen-h

    Sverige

    Energidrikken X-Ray!
  4. I dag ble det grillpølser, masse grillpølser <3
  5. 1. Liker å gå i skogen 2. Trening mot Forsvaret
  6. Dette ''herdes'' ved å gå mye med sekk. Merker ingenting til dette lenger.
  7. Styrketrening for bein, rygg og core. Det handler også mye om å være vant til å gå med tung sekk. Jeg merket relativt raskt forbedring etter at jeg startet å gå mye med sekk i skogen
  8. Espen-h

    kreatin

    kreatinet mitt har 0 smak, lettest å bare ta det rett fra skjeen og svelge med vann
  9. Liker smartsupps sin med appelsinsmak, får den hos gymgrossisten
  10. Jeg fikk veldig god fremgang med starting strength, og fremgang er gøy!
  11. Her er programmet Aurelius snakker om. http://forsvaret.no/utdanning-karriere/spesialstyrke/fsk-hjk/spesialjeger/Documents/Treningsprogram%20Spesialjeger.pdf Tror du skal endre treningen din dersom FJ er målet og du kun har ett år å trene på. Når du skal på opptak bør du ligge godt over minstekravene. I tillegg bør du være en jævel på å gå langt med tung sekk. Gi gass!
  12. Skal ta marsjmerket til helgen, hvordan burde jeg legge opp denne ukens treninger?
  13. Gratis frakt på gymgrossisten dersom du kjøper for mer enn 500kr.
  14. Programmet jeg bruker kan lastes ned her. Den består av #37 -> #31 -> #32. Lurer du på noe om Sheiko så spør poyekhali , han har peiling!
  15. Er forresten akkurat ferdig med min første uke med Sheiko nå. Tror det er noe som kan fungere veldig godt for meg
  16. Trente mye isolasjonsøvelser når jeg startet å trene, men var ikke før jeg begynte med baseøvelser styrken og størrelsen begynte å komme. For meg fungerer hvertfall det best
  17. Godt mulig å bli større av bare baseøvelser. Den perioden jeg gikk opp mest var mens jeg trente 5x5, med omtrent kun baseøvelser.
  18. Jeg synes ikke den var kvalmende, men det går jo alltids an å spørre om en smaksprøve først.
  19. Cookies&cream er god, men har ikke testet annet enn den og sjokolade
  20. Hvis du vil trene 5 dager i uken vil jeg anbefale og 1. Dele opp i en splitt av valgfri variant 2. Få noen med peiling til å sette opp et fullkroppsprogram du kan trene 5 dager i uken Nr. 1 er enklest å fikse selv dersom du ønsker dette. Nr. 2 krever kunnskap mtp volum, intensitet osv.
  21. Push-ups. Først på tærne, så på knærne
  22. Så dersom jeg ikke har noen konkurranse å jobbe mot, så kan jeg like godt starte en ny syklus uten å trene #32, eller misforstår jeg helt nå?
  23. Er #32 aktuell kun dersom man skal stille i konkurranse, eller er dette en slags ''deload'' før man starter på ny syklus?
  24. Et siste spørsmål. Når jeg er ferdig med 37 første gangen, øker jeg maksen min før jeg starter på 37 igjen? Eller skal jeg bruke samme maks helt til jeg er ferdig med 32?
  25. Takk for svar. Ser det er flere versjoner av Sheiko, hvilken har du brukt?
×
×
  • Opprett ny...