Jump to content

Johnp

Members
  • Content Count

    52
  • Joined

  • Last visited

  1. Det var en ting som var viktig for meg. Jeg kan heller være litt mer sulten på dagen, men når jeg legger meg må jeg være mett. Da sover jeg bra og hele dietten føles ikke vanskelig ut. På PSMF var jeg sulten hele tiden, og en grinete drittsekk i 2 uker. Så spar litt ekstra kalorier til kvelden hvis det funker for deg. Og ja dropp all flytende kalorier.
  2. For min del funket det veldig bra. Det handlet bare om å finne riktige måltider for meg. Og på de dagene hvor man ikke orker å lage middag fra bunnen av, så tok jeg en av de kalorifattige fjordlands. Da får man ganske nøyaktig Kcal innhold på pakken.
  3. Hei. Jeg var i akkurat samme situasjon som deg. Jeg er 185 og veide rundt 97 kg. Trente 5x5 annenhver dag og spiste ca 3000 kcal om dagen. Litt mer på treningsdagene. Etter 9 mnd med jevn trening hadde jeg bygd masse muskler men hadde fortsatt mye fett rundt magen og i ansiktet(Der det legger seg hos meg). Prøvde meg litt på PSMF, måtte gi opp etter 3 uker da jeg syntes det var en ekstremt deprimerende diett. Gikk ned 3-4 kg på PSMF men det gikk fort tilbake. Etter en lang runde med 5x5 begynte jeg med trening til halvmaraton. Løp annenhver dag fra mai til september. Varierete løpene, men fokuserte mest på distanser. Hadde nesten 400 km logget på nike+. Ingen vektreduksjon. I vinter, fikk jeg anbefaling om lifesum appen av en kompis. Han har selv gått ned 20 kg i vekt med hjelp av logging. Jeg startet med å legge med på et kraftig kaloriunderskudd. 1600 og 2000 kcal på dagene jeg trente. Veide og logget all mat og drikke. Etter et par uker med logging har man temmlig god oversikt over hva man kan spise og mengden. Trikset mitt var å finne ut hvilken mat ville gjøre meg mett og smake godt, for minst antall kcal. Og hvis jeg visste at på fredag skal jeg spise noe kaloritett ville jeg kuttet ned på tidligere måltid. Egentlig bare sørge for at man treffer dagsmålet sitt på en bra måte. Jeg var egentlig aldri sulten på dietten. Etter 8 uker traff jeg målet mitt på 85 kg, og dette var igjennom juleferien også. Etter de 8 ukene økte jeg kalorimengden min. Nå spiser jeg normalt, men har fått mye bedre vaner igjennom dietten. Har også gått ned et par kilo etter dette ligger på 82 nå.
  4. Du kan spise finasterid/propecia mot håravfall. Jeg stoppet mitt håravfall og fikk litt tilbake for 5 år siden.
  5. Meg etter litt scrolling på denne posten:
  6. Rema 1000 Blackend Cod? Det hadde jeg om dagen var digg
  7. Johnp

    Tatoveringer

    Er det en x-files referanse?
  8. Johnp

    SKJEGG

    Sjegg er helt topp for folk uten hake.
  9. Jeg hadde prøvd det hvis det kunne kjøpes på kiwi
×
×
  • Create New...