Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En annen ting er at på det nye senteret mitt er at der er hånduk-plikt. Det betyr at du må drasse på en hånduk med på alle øvelser, legge den over apparatet, sette/legge deg på hånduken slik at du ikke svetter full apparatene. Det som er skal man gjøre feks lårcurl må du velge : "skal jeg dekke til den delen som er borti ryggen eller skal jeg sitte på hånduken?".

Synes personlig at sprit funker bra, vet ikke hvor ofte folk vasker de håndukene sine og det er irriterende drasse den med seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Trente ved siden av to stykker som kjørte benkpress (ene var spotter) så sku de visst da siste sett eller noe slikt. Ihvertfall så begynner han som ligger på benke å rope, slå seg på brystet "seks, ja, seks". Prøvde seriøst å ikke flire. Kanskje han heller sku brukt energien på å presse stangen istedenfor å slite seg ut med gorillabrøling...:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo, men det var da et underlegent kallenavn.

Jeg liker å si at snabelen min er bitteliten, for da er ikke forhåpningen så stor.

Sikkert noen år til noen stjeler møydommen min menmen.

Tenk strategisk, om du møter en mann som sier mowgli'n bare er 4cm så viser det seg at den er 8, da har jo du fått mer enn det du tenkte du skulle få!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...