Jump to content

marrav

Members
  • Content Count

    277
  • Joined

  • Last visited

About marrav

  • Rank
    Member
  • Birthday 03/24/1986

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. marrav

    Mo i Rana

    Do it! Blanke ark er fine ting.
  2. marrav

    Mo i Rana

    Haters gonna hate..
  3. logg in på http://nikeplus.nike.com/plus/, trykk på profilen din -> account -> så kan du endre feet til cm osv der Funka for meg hvert fall.
  4. Alle smakene fra myrevolution! (Myoprotein)
  5. Det kommer jo også an på hva som er målet ditt i bunn og grunn. Skal du bli dritstor, eller dritsterk? du kan jo legge deg litt i mellom? 8-10 reps - du kan fortsatt kjøre ganske tungt. det er bare litt uvant i starten, men det kommer seg fort.
  6. Tunfisk, kokt skinke, strimlet svinekjøtt, ris, potet, torsk, laks, havregryn, frosne grønnsaker. Se tilbudsaviser fra matbutikker, er ofte tilbud på f.eks karbonadedeig, storpakker med kyllingfilet osv
  7. legg dobbelt opp med skinke/ost på brødskivene, spis mer ris, drikk melk. Kommer et stykke bare med det Er ikke sånn at du MÅ spise 15 grandiosa om dagen for å nå kcal-målet ditt
  8. Hva spiser du i løpet av en helt vanlig dag nå da?
  9. 84kg * 2g protein = 168g protein. 84kg * 1g fett = 84g fett 168g prot * 4kcal = 672kcal 84g fett * 9 kcal = 756kcal Totalt: 1428 kcal 3600 kcal - 1428 kcal = 2172kcal fra karbs. eventuelt ca: 170g protein, 85g fett, 540g karbs.
  10. Hvis du ikke har løpt på 8 mnd skal det være greit å prøve seg litt. Start forsiktig på mykt underlag og tøy og masser godt etter økta. Jeg masserte flere ganger daglig.
  11. my charm is so contagious, vaccines have been created for it

  12. Visstnok skal hvilepulsen din gå ned hvis du f.eks ikke snuser/røyker en dag. F.eks om du må faste før du skal til legen o.l. Uten at jeg har noe annet enn legens ord på det
  13. Tror nøkkelen er å ta det gradvis, og ikke bare kjøre maksløft med en gang, om du skjønner hva jeg mener Jeg trente for det meste bein i maskiner i starten (kunne ikke ha stang på ryggen). Er det vondt, så er det jo noe som ikke stemmer da. Ignorerer man det, blir det jo bare verre - såvidt meg bekjent i alle fall.
  14. Hei! Jeg ble operert i skulderen 17. august. Jeg hadde betennelse i AC-leddet. Det de gjorde med meg var å kappe 1.5 cm av kragebeinet, skrape litt for å lage plass, samt og fikse litt på senene som var "lørvete". Jeg begynte hos fysio en uke etter operasjonen - veldig, veldig lett. De 3 første månedene trente jeg ingen pressøvelser, kun lette draøvelser. Det var ikke før i midten av november at jeg begynte forsiktig med pressøvelser, og da veldig lett (type 10kg i benkpress). I midten/slutten av desember var jeg begynt å kunne trø til litt tyngre. Jeg var også 100% sykemeldt de 3.5 første månedene (jobber på lager). Jeg kjenner det fortsatt fra tid til annen at det er ømt og vondt å ta på "stumpene" der inngrepet ble gjort. Trening går forholdsvis greit nå, men er fortsatt en del løft jeg ikke kan gjøre på jobb, som å holde på med ting over hodet o.l. Jeg er ikke noen lege/fysio, men ut i fra min egen erfaring høres 5 uker veldig lite ut. Slike ting tar tid
  15. marrav

    Første PSMF uka

    Du veier jo ikke spesielt mye.. Hvorfor PSMF? Hva er målet ditt? Myoprotein er godt både i vann og melk synes jeg
×
×
  • Create New...