Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke et problem om du ikke er i veien. :) Om du derimot bestemmer deg for å okkupere hele apparatet i mellomtiden og å ikke slippe andre til, da er det et problem.

Men dette gjelder jo poengløs okkupering at treningsutstyr uansett :p

Har aldri skjønt det der. Flere som går rundt med bøker under trening. Da veit du at man trener lite effektivt.

fult mulig å trene effektivt med å lese i pausen, og vertfall fult mulig å trene ueffektivt uten bøker. Bedre å lese en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fult mulig å trene effektivt med å lese i pausen, og vertfall fult mulig å trene ueffektivt uten bøker. Bedre å lese en

Det meste er mulig, greia er jo bare at det ikke normalt sett forekommer. Jeg har ALDRI sett en person på gymmen med ei bok, og samtidig sett at den personen virkelig har tatt seg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en gammal fyr på SATS i Drammen som okkuperer knebøystativer fordi han liker å sitte ved siden av dem. Han har på seg et belte, tar ett sett ca 2 ganger i timen, og okkuperer stativet i mellomtiden. Kan glemme å indikere at du kan kjøre sett i mellom også. Jeg fatter ikke hva han gjør på gymmen. Akkurat som har bruker det som en sosial arena for å møte folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet at brytere kjører noe slikt. Men aldri prøvd det selv. Skal visst være sinnsykt tungt om man gjør det riktig...

Mtp at Joe Defranco er et geni så skal du ikke se bort ifra at det der er en fornuftig øvelse. Det bare ser ut som en hjemmelaga Shakeweight variant :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at brytere kjører noe slikt. Men aldri prøvd det selv. Skal visst være sinnsykt tungt om man gjør det riktig...

Trente den der mye når jeg gikk på bryting, så det bare ser hjerneskada ut, men er idrettspesifikk som det kalles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg hadde inntrykk av at det var konkurranse i feil/snodige rutiner i dag.

Det dukka opp tre stykk som først kjørte Cornelis Elander-kvartbøy i Smith, for deretter å gå over til markløft utan å legge ned vekta mellom kvar repetisjon. Av ein eller anna grunn tok dei farmers walk til eit rack mellom kvart sett, sjølv om dei berre skifta ut dei ytste vektene her og der.

Ellers var det ein eldre kar som kjørte sprettmarkløft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...