Gå til innhold

smule

Medlemmer
  • Innholdsteller

    41
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Ok, så det dere sier er at det ikke går altså..;-) det var dagens motivasjon!
  2. Jeg vet at jeg sikkert er på feil forum, i de forstand at sikkert alle her mener jeg må trene for å redusere fettprosenten min. Men av forskjellige grunner som jeg ikke kan utdype her (i fare for å bli gjenkjent), har jeg dessverre ikke mulighet tilå trene så mye, og det kan gå lange perioder der jeg er nødt til å forholde meg rimelig inaktiv. Har dessverre en litt for høy fettprosent som jeg gjerne skulle gjort noe med, så regner med at det er noe jeg kan gjøre med kostholdet...? Jeg er 1.80 høy og veier 69 kg:) håper at noen av dere flinke sjeler her inne kan gi meg noen vink på hva jeg kan
  3. Jaaa, og har sko som skulle rette opp i det! Hadde noen ganger smerter før pga proneringen, men de kom mer gradvis. Denne gangen kom det mye mer akutt
  4. Begynte å løpe igjen for en drøy uke siden etter et par måneders inaktivitet. Mot slutten av løpeturen fikk jeg mer og mer vondt fra kneet, ned leggbenet og på utsiden av ankelen. Dette går ikke over, og er til tider relativt smertefullt. Er ikke verre enn at jeg kan gå på det, men går unormalt og å løpe er uaktuelt! Hva kan dette være..?
  5. Det merket jeg brukte kostet vel 120,- for fire flasker, altså 800 ml totalt… Så det er jo ikke billig i lengden, men kan være et fint supplement i en periode man vil opp i vekt!
  6. Flytende kalorier er bra greier, og dersom du ikke har lyst til å bøtte nedpå store mengder litago (noen kan jo ha noe imot sukkerinnholdet:whistle:), så selger de næringsdrikker på apoteket med opptil 400 kalorier per flaske. 400 kalorier på 200 ml drikke, det bidrar godt på dagsinntaket! I tillegg gjelder det å spe på med energirike matvarer, eks nøtter er jo veldig energitett.
  7. smule

    Kaffe og trening?

    Det skulle ikke ha noe negativ innvirkning på treningen din, tvert i mot er jo koffein stimulerend og kan for mange være en ekstra "boost" før trening.
  8. En liten ting til; kan en fettprosent som er litt for høy være årsak til dårligere blodsirkulasjon..? Fryser lett, osv..
  9. Takk begge to!Hva skulle man gjort uten fitnessbloggen..
  10. Jøss, kunne du vite at det var Tanita'n som hadde gitt meg dødsdommen? Men ja, da får jeg vel prøve å roe ned fettangsten da..
  11. Det er også det som er problemet nå, jeg er dessverre sykemeldt nå, og kan ikke bedrive annen trening enn lette gåturer....
  12. Ok, takk skal du ha! Ja, jeg er 180 høy og veier 69 kg, har i overkant av 30 i fettprosent. Målet mitt er bare å få ned fettprosenten på et "akseptabelt" nivå, ikke nødvendigvis tallet som spiller noe rolle, men liker ikke følelsen av kroppen min sånn som den er nå. Så tenkte derfor at PSMF var en fin start for å få ned fettprosenten litt kjapt (har en ferie om en fire ukers tid også, bikini, hehe..), da dette er noe jeg har slitt med en stund uten noe godt resultat!
  13. Men vil ikke prosentandelen være det samme uansett..?
  14. Så jeg prøver å få lagt inn PSMF i et diettprogram, og skal da legge inn hvor mange prosent av kosten som skal være protein, karbs og fett. Mattekunnskapene var jeg aldri velsignet med, så lurer på om noen kan hjelpe meg litt?
  15. Er det noen som har noen tanker om et treningsprogram som passer en helt fersk nybegynner?? Er en jente på 20 som ikke har trent noe styrke før, og har lett litt etter nybegynnerprogram her på siden.. Men syns det er så vanskelig å finne ut hvilket jeg skal velge. Vil gjerne at det skal være så detaljert som mulig, og veldig gjerne at det skal kunne gjennomføres med manualer og vektstang.. Jada jada, jeg er litt krevende, men om noen hadde hatt et forslag hadde det vært fantastisk:cat:
×
×
  • Opprett ny...