Gå til innhold

Phat Phuk

Medlemmer
  • Innholdsteller

    122
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Hvem ble angrepet av disse hundene egentlig? Ingen. There's your answer. Idioti å skyte i denne situasjonen.
  2. Holder meg helt unna karbo. Synes det fungerer veldig bra for meg!
  3. Jeg gjør et forsøk: Menn: Rik, sterk, pen, slank og muskuløs. Intelligent og velutdannet. Velkledd og mange gode venner. Kvinner: Ikke stygg og feit. Skulle ønske jeg var jente:cool: Og jenter, disse pro-ana idealene må dere virkelig ikke tro er noe som kommer på grunn av mannlig påvirkning. Jenter er jenters største fiende.
  4. Potetgull og sprit før joggetur. Ikke spør:dry: Veldig mye energi og plutselig ingenting. Måtte gå hjem.
  5. Alkohol øker ikke forbrenning og er stappfull av ubrukelige kalorier. Jeg klarer ikke helt å forstå hva som ikke forstås her...
  6. Anti-doping- Politiet avslørte Norges mest omfattende dopingfabrikk. Det har jeg lyst å lese om. Som tilfeldigvis også er det tråden handler om.
  7. Ikke sikkert du avslutter øvelsen. Har nesten aldri sett noen ta hipthrust med betydelig vekt som også har avsluttet øvelsen. Blir ofte mer jokking med vekt. Klem inn baken og ha markant stopp i toppen.
  8. En treningsdate? For å vise hvor man skal ha stanga?! At det gjør vondt kan være alt fra at du har den for høyt, ikke strammer nok eller rett og slett ikke er helt vant til å ha tunge ting fordelt på et lite område på ryggen. Ha stanga der den ligger stabilt og følg tipsene i elitefts videon over så kommer du i mål!
  9. Hvorfor er det interessant å diskutere narkotika på fitnessbloggen egentlig?
  10. La oss si null, så slipper du å tenke på det Ingen er like og tallene som er oppgitt på maskinen er alltid fullstendig på jordet. Så har man faktoren at bevegelsesbanen er i vinkel og dermed er belastningen igjen avhengig av denne graden. Du flytter lett to tonn, bare vinkelen er slapp nok
  11. Sult og metthetshormoner. Selv blir jeg aldri spesielt sulten og aldri spesielt mett. Sier seg selv at man da rett å slett må lære seg hva som er riktig mengde mat. Bare det å forstå det betyr at mye allerede er gjort Det er lett å være litt ovenpå når man selv blir mett av ett eple og ikke forstår at andre kan starte på pizza nummer to uten å kjenne det. Naturen er ikke slik at alle har like lett for å regulere matinntak, man må bare lære å leve med det!
  12. Da antar du at vedkommende har bra sult og metthetsfølelse. Siden det er snakk om å komme seg ned i vekt er det svært sannsynlig at vedkommende nettopp ikke har spesielt positivt forhold når det kommer til pyy og grehlin.
  13. Du må anslå hvor mye kcal du forbrenner og inntar over tid, f.eks ei uke. Kontroller opp mot om vekta er stabil, opp eller ned. Revurder eller fortsett hvis du er fornøyd. 500kcal i minus dagen gir maksimalt ca 400gram ned i vekt på en uke. Ikke gjør alt om hverandre, skal du ned i fettprosent så gå ned i fettprosent og bli der. Alle bør for øvrig starte med å komme seg ned i bra fettprosent hvis det er utseende som er i fokus. Derfor synes jeg 1500kcal høres helt greit ut, men aldri gå lavere og spis ordentlig mat. Men det er ikke vits å pine seg gjennom hverdager hvis alt kompenseres for
  14. Ser Børge Fagerli kommenterer at de som spiste tidligere hadde større muskeltap og de som spiste sent større tap av fett. Altså mister man mer muskler ved å spise tidlig. Blir biorytme på meg!
  15. Gikk ned åtte kg på seks uker. Ned til ca 12% kroppsfett. Personlig er jeg overbevisst om at hvis man er sånn noenlunde i form bør man holde seg unna PSMF. Altfor hard på kroppen og gjør det aldri igjen. Men er man overvektig er det flotters! Stål-disiplin og en ukuelig vilje til å stå mot plutselig ulvehunger etter dietten er nødvendig.
×
×
  • Opprett ny...