Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Litt off topic:oops:

Men ikke "sneversynt". Det heter: erfaring og kunnskap. Du får vondt fordi du holder feil og du får træler fordi du holder feil. Ikke på noen måte er løsningen her å unngå løsningen på problemet ;)

Det der trur jeg ikke på. Kjør tunge markløft uansett grep så vil du få træler av en annen verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ska me sjå...norwegian.no....

Jeg vil bli lege og da må man ha gode karakterer så da er det best å jukse på prøven....

Du skal få lov til å mene og gjøre hva du vil. Men hvis du vil bli bedre:

Grep:

Kjenner en del som løfter tungt, og flere har internasjonale topplasseringer. Ingen træler. Har du en træl som må du i alle fall file den vekk så fort som mulig. Den vil bli revet av ellers. Ikkje bra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg føler meg likevel støtt over å bli sett på som pinglete bare fordi jeg foretrekker å bruke hansker når jeg løfter vekter.

:D

Dessuten så får jeg fort vondt av å løfte stenger uten hansker.

jeg får VONDT av å holde stanga med vekter på uten. Bruker mye heller hansker enn å stå å grine i smerte og faktisk risikere å ta av vekter fordi smertene ødelegger for teknikken.

Jeg kjenner bare at det gjør vondt uten hansker

HVORFOR?? Jeg sier jo at jeg får VONDT av å ikke bruke hansker! Gidder jo ikke å trene styrke når det svir så jævlig at tårene spretter frem

Og når det gjelder å holde ting riktig, sett av tre minutter til å se http://www.youtube.com/watch?v=bTqNSgCmM2s.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får tett med træler og opplever at de rives av. Men jeg neker å tro folk som løfter tungt kan løfte tungt uten å enten få træler eller ha vært igjennom en periode med træler først for å få tykkere hud.

Det er vel strengt tatt ganske straight forward. Man sliter på huden uansett hvordan man holder stanga, og ved tyngre løft vil grepet og huden belastes mer. Du VIL få træler på et eller annet tidspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjestetrena med en PT kompis for litt siden.. og da så jeg en øvelse jeg ikke har sett før! En jente sto i kabelstativet, der man normalt kjører triceps nedtrekk med tau, men her var det om å gjøre å legge beinet på siden av vektmagasinet.. der man evt måtte finne plass, ha på lette vekter og dra tauet ned mot låret. - Vi ble sittende og glane, for det var HELT nytt for oss! o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forrige veke var det to dudar som konsekvent utførte øvelsane med elendig teknikk.

Skulle verkeleg ynskje eg hadde filma det, for når dei trente chins (med 40 kg avlastning) var det verkeleg som å sjå to apekattar i ei liane. Ryggen var så svai at magen var nermare stanga enn haka.

Og synet som venta oss då dei skulle dra mark? Eg hadde mobilen i nærheita heile tida i tilfelle eg måtte ringe nødnummeret...

Hadde ikkje testosteronnivået vore så høgt, hadde eg gitt dei ei lengre teknikkinnføring. Dei hadde dog ikkje hørt meg innimellom all brølinga og brystkassedenginga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet rutine på gymmen her om dagen.

Jålete singletbro med verdens korteste tights hadde kjøpt seg knebind slik som styrkeløfterne bruker. Men istedet for å surre dem rundt knærna, så knytter han dem rundt låret helt oppe ved lysken. Så stramt at han nesten mister blodtilførselen. Så går han igang med å ta 30 reps knebøy med 30 kg :lol:

Fikk knipset et bilde...

0003.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet rutine på gymmen her om dagen.

Jålete singletbro med verdens korteste tights hadde kjøpt seg knebind slik som styrkeløfterne bruker. Men istedet for å surre dem rundt knærna, så knytter han dem rundt låret helt oppe ved lysken. Så stramt at han nesten mister blodtilførselen. Så går han igang med å ta 30 reps knebøy med 30 kg :lol:

Fikk knipset et bilde...

Faen for en brødgjøk :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...