Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

I dag var det ei feit dame på senteret( dragvoll idrettssenter) og hvordan hun hadde kommet inn i thightsen er et mirakel. Den var så stram på henne at det var fult mulig å se alle detaljene i bordene på undertøyet hennes når hun stod rett opp og ned. Det var faktisk ganske nasty, men også ganske beundringsverdig at hun klarte og få så mye masse ned i thightsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag var det ei feit dame på senteret( dragvoll idrettssenter) og hvordan hun hadde kommet inn i thightsen er et mirakel. Den var så stram på henne at det var fult mulig å se alle detaljene i bordene på undertøyet hennes når hun stod rett opp og ned. Det var faktisk ganske nasty, men også ganske beundringsverdig at hun klarte og få så mye masse ned i thightsen.

Kanskje det ikke var tights, men saggebukser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en sterk jente som bor i knebøyracket der jeg trener og i går hadde hun en ganske spesiell rutine. Den er kanskje mer merkelig enn fet.

Mellom markløft setta så tar hun en hantel typ 22,5 kg i en hånd og går 15 meter frem og tilbake :confused:

Vurderte å spørre men er redd hun skal banke meg

Jeez, trodde et sekund dette var meg :oops:!

Jeg gjør akkurat dette, har fått beskjed av treneren min :). Farmers Walk kalles det, og er god grepstrening.

Men jeg bor ikke i knebøyracket og tror ingen (foreløpig - men bare vent ;)) er redd for å få bank av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag opplevde jeg mitt livs verste øyeblikk på trening. Det var så jævlig at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Endte opp i fosterstilling på skråbenken. Best utsikt derfra.

Tre gutter kom inn og skulle kjøre litt knebøy. Gutt 1 finner frem pussypaden mens gutt 2 og 3 finner hvert sitt belte. Det var viktig å ha belte på seg hele økta. Gutt 1 finner et vektløfterbelte og har på seg beltet på skjeiva sånn at den tykkeste delen av beltet støttet godt på sideabsene. Nå er han klar til å bøye. Han stiller seg under stanga med pussypad på (ingen vekter). Spesielt viktig med belte da har jeg skjønt. Han sliter så ut noen kvartbøy på tærne. Så er det gutt 2 sin tur. Han har i det minste funnet fram et styrkeløfterbelte. Men han har det bakfrem sånn at spennene er på baksiden. Fikk ikke med meg hvorda han klarte å feste det :( Han fortsetter i gutt 1 sine spor med ypperlig teknikk.

Deretter var det bicepsen sin tur resten av treninga. Curlz i alle varianter. Skjønner ikke hvorfor de ikke bare tok curl i curlmaskina. Den er jo best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag opplevde jeg mitt livs verste øyeblikk på trening. Det var så jævlig at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Endte opp i fosterstilling på skråbenken. Best utsikt derfra.

Tre gutter kom inn og skulle kjøre litt knebøy. Gutt 1 finner frem pussypaden mens gutt 2 og 3 finner hvert sitt belte. Det var viktig å ha belte på seg hele økta. Gutt 1 finner et vektløfterbelte og har på seg beltet på skjeiva sånn at den tykkeste delen av beltet støttet godt på sideabsene. Nå er han klar til å bøye. Han stiller seg under stanga med pussypad på (ingen vekter). Spesielt viktig med belte da har jeg skjønt. Han sliter så ut noen kvartbøy på tærne. Så er det gutt 2 sin tur. Han har i det minste funnet fram et styrkeløfterbelte. Men han har det bakfrem sånn at spennene er på baksiden. Fikk ikke med meg hvorda han klarte å feste det :( Han fortsetter i gutt 1 sine spor med ypperlig teknikk.

Deretter var det bicepsen sin tur resten av treninga. Curlz i alle varianter. Skjønner ikke hvorfor de ikke bare tok curl i curlmaskina. Den er jo best.

Haha :roflmao: Tror denne fortellingen hadde vært litt bedre om jeg visste forskjellen på vektløfterbelte og styrkeløfterbelte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde selv en episk episode for noen år siden, før jeg begynte med styrketrening.

Planen var å komme i form etter fødsel nr. 2, og hadde noen kilo ekstra ja... Skulle trene på stor ball ala dette:

images?q=tbn:ANd9GcRtOtmzba16pZfMRDGfttqIbH_DbtolU043Grg2Gc2JwlcXfSOLNhNyDjyK

Helt full sal, og til oppvarming skulle vi hoppe opp og ned på rumpa på ballen. Jeg tok skikkelig i, og plutselig kom det et kjempesmell. Skjønte ingenting, før jeg plutselig forsto at jeg satt på gulvet. Den store rumpa mi hadde klart det utrolige, nemlig å sprekke hele ballen! Det verste var at timen var full, og det var ingen baller ledige. Så jeg måtte bare ta med meg restene av ballen og slukøret dra hjem. Piiinlig ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå, jeg var på gymmen en dag her og observerte noe som så veldig farlig ut. To bro's skulle utføre benkpress, og så mye som de lessa på så tenkte jeg de måtte ha kontroll på hva de gjorde, vel, nei! Den ene starta, gikk vel greit, ikke helt ok benkpress, men han hadde i det minste stangen over brystkassa når han senka den, men slo den ned i kassa hver gang. Den siste fyren var det derimot skummelt og følge med på fordi han hadde visst fått det for seg at her skal man ha på vekter til armene nesten svikter og senke stanga raskt mot halsen(!!!) helst så nært at man kiler adamseplet.. brosef nummer to sto et stykke unna og så i speilet.

Nå har jeg ikke full kontroll på trening selv, men utifra hva jeg har lest og sett på div. forum så er det absolutt ikke å anbefale å ta en "giljotin" øvelse i benken, mister man vekta er man jo ferdig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå, jeg var på gymmen en dag her og observerte noe som så veldig farlig ut. To bro's skulle utføre benkpress, og så mye som de lessa på så tenkte jeg de måtte ha kontroll på hva de gjorde, vel, nei! Den ene starta, gikk vel greit, ikke helt ok benkpress, men han hadde i det minste stangen over brystkassa når han senka den, men slo den ned i kassa hver gang. Den siste fyren var det derimot skummelt og følge med på fordi han hadde visst fått det for seg at her skal man ha på vekter til armene nesten svikter og senke stanga raskt mot halsen(!!!) helst så nært at man kiler adamseplet.. brosef nummer to sto et stykke unna og så i speilet.

Nå har jeg ikke full kontroll på trening selv, men utifra hva jeg har lest og sett på div. forum så er det absolutt ikke å anbefale å ta en "giljotin" øvelse i benken, mister man vekta er man jo ferdig..

Naturlig utvalg kort oppsummert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aller best er det at vi normale folk ikke får lov til å synes at noe vi (jeg) anser som unormal rutine nettopp er en fet rutine:!:

For at noe skal karakteriseres som en fet rutine må to krav oppfylles.

1. Øvelsen på se unormal/teit ut

2. Effekten av øvelse er omvendt proporsjonal med hvor unormal/teit øvelsen er ( Altså : mer teit = mindre effekt )

Som du ser, vill altså en rutine som ser rar ut , men fremdeles kunne gi resultater ikke tilfredsstille kravet for en fet rutine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag lærte jeg at når man skal ta sidehev, så trenger man ikke løfte vektene høyere enn nederste del av brystet, og albuene må være nesten rett ned, som demonstrert av et kvinnfolk med rusbruskropp på gymmet i dag. Det er forøvrig viktig å ha både hansker og wrist wraps på mens du gjør det.

slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener helt vanlig biceps curl med olympisk stang er en så fet rutine at man bør bytte program, men floorpress er good shit?

Du har nok misforstått. Poenget er at folk som curler i powerrack skulle bli satt fyr på og slukket med brannøks(ikkje at det er ein "fet" øvelse) Å curle kan dei gjere kor som helst. Floorpress kan berre gjeres i rack.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok misforstått. Poenget er at folk som curler i powerrack skulle bli satt fyr på og slukket med brannøks(ikkje at det er ein "fet" øvelse) Å curle kan dei gjere kor som helst. Floorpress kan berre gjeres i rack.

Jeg curler i knebøy stativet når jeg vil! Come at me bro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg dreiv og trente pullups på Studentsenteret i Bergen ein gang, då ein litt smålubben kar med briller begynte å trena bøy på knebøystativet like ved. Så vidt eg kunne sjå, var det ikkje snakk om å ta oppvarminga først, men heller begynna på 95% av 1RM (som førøvrig må ha vore ca 65kg) og bare peisa på. Skjønner jo forsåvidt det når babesa på ellipsen var rett bak han og han var sikkert dritnervøs stakkar (den alle-ser-på-meg følelsen). Det som skjer er at etter tre reps med forovelent kvartbøy og nesten-prolaps i korsryggen, så ser eg jo at dette kjem til å gå til helvete. I staden for å vera litt kompis og gå bort til han før skaden var skjedd, var eg så kynisk at "naturally, I finished my set" (jf. 22. juli-helten i videoen under). I det han begynner på sin fjerde rep med kvartbøy, så kollapser rett og slett anklane hans, og han faller på kne framover, for deretter å slå håvet i bakken framfor seg (type doggy style - picture it!), alt med knebøystanga på skuldrene. Stanga ruller fram over nakken og legger seg oppå håvet hans sånn at han blir stuck. Siden eg heldigvis var ferdig med pullups-settet mitt og hadde mira' latpumpen min ferdig i speilet, sprang eg til og løfta stanga av hodet hans. Fyren fekk stutra fram et flaut "takk" og forsvant derifrå med halen mellom beina. :roflmao:

PS: Viss du, han bleike halvfeite med briller, leser dette, så er eg oppriktig lei meg for at eg valgte å overskua ditt sosiale sjølvmord i staden for å gå bort til deg å sei at det der aldri kommer til å gå bra. Håper du kan tilgi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...