Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Okei, nå har jeg sett samme rutinen på gymmet nesten hver gang jeg har vært der om morgenen, så nå må jeg dele den med noen...

1. Lese avisen mens man sykler saaakte 10 minutter.

2. Okkupere benken for å "håndleddscurle" (hvis dere skjønner hva jeg mener) mens man beundrer de ikke-eksisterende musklene i speilet. Hvorfor bruke eneste stedet for benkpress til det? På grunn av utsikten til speilet, så klart... Ellers måtte han jo flyttet en av de justerbare benktingene (ikke mobb vokabularet mitt, forresten), og det hadde jo nesten vært trening..

3. 4*10 benkpress med bare stanga.

4. Flekse litt mer (jeg prøver hardt å ikke le, vanskelig!), i alle fall hvis det innebærer å stå i veien for noen som faktisk trener.

Nå er det nummeret før jeg spør om hva som er målet hans med treningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde selv en episk episode for noen år siden, før jeg begynte med styrketrening.

Planen var å komme i form etter fødsel nr. 2, og hadde noen kilo ekstra ja... Skulle trene på stor ball ala dette:

images?q=tbn:ANd9GcRtOtmzba16pZfMRDGfttqIbH_DbtolU043Grg2Gc2JwlcXfSOLNhNyDjyK

Helt full sal, og til oppvarming skulle vi hoppe opp og ned på rumpa på ballen. Jeg tok skikkelig i, og plutselig kom det et kjempesmell. Skjønte ingenting, før jeg plutselig forsto at jeg satt på gulvet. Den store rumpa mi hadde klart det utrolige, nemlig å sprekke hele ballen! Det verste var at timen var full, og det var ingen baller ledige. Så jeg måtte bare ta med meg restene av ballen og slukøret dra hjem. Piiinlig ja!

Takk for kveldens beste lættis!!! Noen år lengre å leve for meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...