Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

mer et antrekk enn rutine kanskje...anyway..

dame, cirka trettiårene, sprader rundt på senteret i hipster og sports-bh, samt en GIGANTISK rød blomst i håret. har bare sett henne på ellipsemaskina foreløbig, men i går skulle hun begynne med knebøy, da. jeg mener - knebøy!!! kun iført undertøy!! falt helt ut av min egen trening og ble bare stående og stirre...folk, ass! jeg gleder meg til fortsettelsen...strakmark neste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mer et antrekk enn rutine kanskje...anyway..

dame, cirka trettiårene, sprader rundt på senteret i hipster og sports-bh, samt en GIGANTISK rød blomst i håret. har bare sett henne på ellipsemaskina foreløbig, men i går skulle hun begynne med knebøy, da. jeg mener - knebøy!!! kun iført undertøy!! falt helt ut av min egen trening og ble bare stående og stirre...folk, ass! jeg gleder meg til fortsettelsen...strakmark neste?

Var ho fin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en ny fet belterutine..

I går etter skolen spankulerte jeg til SiB på Årstad for å ta meg en liten økt før jeg skulle være flink student og lese. Etter litt om og men kom jeg meg omsider bort i styrkedelen. Det var for øvrig tre andre i salen. Rumenske markløft sto på planen og jeg satt i gang. Ting gikk lett og fint. Etter hvert som vekten økte fant jeg frem et belte for å skåne ryggen min litt.

Anyway, skulle ha en femmer på 125 som skal gå lett og fint. 1 rep, lett, 2 rep KNEKK, dunk. Hele verden stoppet opp, musikken slo seg av og mine tre med-bros så bare på meg, tiden sto stille. Beltespennen var brukket tvers av og falt i gulvet, men tror egentlig de andre tenkte at jeg slapp en gedigen fis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en ny fet belterutine..

I går etter skolen spankulerte jeg til SiB på Årstad for å ta meg en liten økt før jeg skulle være flink student og lese. Etter litt om og men kom jeg meg omsider bort i styrkedelen. Det var for øvrig tre andre i salen. Rumenske markløft sto på planen og jeg satt i gang. Ting gikk lett og fint. Etter hvert som vekten økte fant jeg frem et belte for å skåne ryggen min litt.

Anyway, skulle ha en femmer på 125 som skal gå lett og fint. 1 rep, lett, 2 rep KNEKK, dunk. Hele verden stoppet opp, musikken slo seg av og mine tre med-bros så bare på meg, tiden sto stille. Beltespennen var brukket tvers av og falt i gulvet, men tror egentlig de andre tenkte at jeg slapp en gedigen fis...

Denne var bedre skriftlig enn muntlig Thomas :hilarious:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå for tiden er det altfor mange fete rutiner på gymmet siden studentene er tilbake :dead: Veldig fett å stikke av med stanga til knebøyracket, enda fetere å ta situps i nedtrekkstativet og fetest er det å snakke i mobilen med den ene hånda mens man trener bryst med den andre (kabel krysstrekk). Når den ene siden var ferdig trent, ja da var det bare å putte mobilen i andre hånden og fortsette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en spinkel liten kar hvor jeg trener som alltid trener i olabukse. Ser ikke ut som han gjør noe innsats og her forrige uke så satt han på skulderapparat lenge med øya igjen. Helt stille. Trodde først han hadde sovna, men tror han mediterer. Ca 5 min pauser mellom hvert sett hvor han bare sitter der med øya igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er veldig morsomt å observere en mann på Blindern Athletica. Det skal sies at han er over seksti. Han bedriver noe jeg vil kalle sirkeltrening, og tar kanskje 10-12 reps per apparat før han går videre. Dette gjør han med ganske lette vekter, og han gjør det så ekstremt fort at det virker som om han har tvangstanker. Spesielt morsomt er det å se ham ta rygghev, for han holder ikke ryggen rett og hver gang han kommer opp så får han en sånn morsom bevegelse med hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt på meg goblet squats som oppvarming til knebøy og var inni en av salene som kan brukes til diverse ting. Her har de et lite uvalg av kettlebells, skumruller++.

I dag skulle en bro vise sin nybegynner bro en bra skulderøvelse. Har løfter så en 16kg kettlebell og gjør det fleste folk gjør for å varme opp rotatorkuffen(

, se fra 1:18 så forstår dere hva jeg mener). Mens han gjør dette ser man at han tydelig er i smerte og presser seg gjennom dette 3-4 reps før han avslutter med å si "Utrulæ bra øvelse for skuldran". Deretter nærmest deiser han i bakken for å presse ut noen pushups. På knærene..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto og pausa litt mellom setta mine i sta, når jeg så en dame på rundt 140 høy, godt opp i femtiåra, (kanskje over 60 og) komme spradende med de minste hotpantsa jeg noensinne har sett...!:facepalm: Hun hadde med seg to PTer som gikk litt fnisende rundt og virka jævlig flaue. Tenkte egentlig ikke noe mer over det, før hu stelte seg på knebøyracket ved siden av meg og begynte å stønne som en vårkåt hest! (Manowar-skrik møter smurfehits, no shit!) jeg mener.. damn! too much self esteem..?!o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...