Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

ha! Nytt program i dag med visse kjedelige oppdagelser.. Er så lavt oppunder taket i kjelleren der jeg trener så jeg får ikke strekt skikkelig ut ved skulderpress/militærpress.. Hadde bare 2,5kg skiver på, altså 20ish cm i diameter, totalt 50kg og dunka hver rep i taket!o_O:eek::shifty: Ser sikkert fett ut på overvåkningsvideoen:ROFLMAO: Så får en trekke opp neste gang da og se om det er plass der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er fetere i statene. Anytime fitness gym i USA, to fete bros som blabla om core og funksjonelle moves.

Ryggen liggende på en bosuball, ene foten på bosuball, andre foten på en medisinball. Benkpresset med en tre meter lang plaststokk med 15cm diameter, malt i tropiske farger, løftet en fot opp og ned for hver tredje rep. Sykt vinglete pressing, alt vinglet egentlig.

Samme brosene tok cabel cross med begge beina stående på en medisinball. Mye vingling her og. Funksjonelt gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg dreiv og trente pullups på Studentsenteret i Bergen ein gang, då ein litt smålubben kar med briller begynte å trena bøy på knebøystativet like ved. Så vidt eg kunne sjå, var det ikkje snakk om å ta oppvarminga først, men heller begynna på 95% av 1RM (som førøvrig må ha vore ca 65kg) og bare peisa på. Skjønner jo forsåvidt det når babesa på ellipsen var rett bak han og han var sikkert dritnervøs stakkar (den alle-ser-på-meg følelsen). Det som skjer er at etter tre reps med forovelent kvartbøy og nesten-prolaps i korsryggen, så ser eg jo at dette kjem til å gå til helvete. I staden for å vera litt kompis og gå bort til han før skaden var skjedd, var eg så kynisk at "naturally, I finished my set" (jf. 22. juli-helten i videoen under). I det han begynner på sin fjerde rep med kvartbøy, så kollapser rett og slett anklane hans, og han faller på kne framover, for deretter å slå håvet i bakken framfor seg (type doggy style - picture it!), alt med knebøystanga på skuldrene. Stanga ruller fram over nakken og legger seg oppå håvet hans sånn at han blir stuck. Siden eg heldigvis var ferdig med pullups-settet mitt og hadde mira' latpumpen min ferdig i speilet, sprang eg til og løfta stanga av hodet hans. Fyren fekk stutra fram et flaut "takk" og forsvant derifrå med halen mellom beina. :roflmao:

PS: Viss du, han bleike halvfeite med briller, leser dette, så er eg oppriktig lei meg for at eg valgte å overskua ditt sosiale sjølvmord i staden for å gå bort til deg å sei at det der aldri kommer til å gå bra. Håper du kan tilgi!

Jeg har da aldri vært i bergen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...