Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Så en fyr med sånn løpekropp type langdistanse. Han veide kanskje 65 kg ca og fant ut at han skulle prøve den kabelromaskinen.

Han satt i durten sånn ganske langt ned og tok sats som lasse ottesen hadde vært misunnelig på. Jeg vet ikke om han brukte maskinen som beinpress men han dro også (lest kasta) jo med overkroppen også så kanskje det var en type markløftvariantpresstypestyle øvelse som jeg ikke er helt kjent med.

Synd man blir helt paralysert i sånne situasjoner og ikke tenker på å filme......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ca 40 år gammel dame på SATS i dag. Tok planken i redcord - samtidig som hun leste avisen.

Hvordan var teknikken hennes da? :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag så jeg det i hvert fall jeg mener må være en fet øvelse. Det var riktignok på rugbybanen og ikke på gymmet, men likevel...

Vi er da flere lag på banen som trener samtidig og et av lagene drev med noe heftig kondisjonstrening, mens vi lekte og koste oss. Plutselig løper de en lang runde med henda over hodet. Jeg tenker umiddelbart at dette må være noe Crossfit-greier, (som sikkert skal styrke kjernen eller noe) men hva vet jeg? Det så i hvert fall rimelig teit ut.

Bare en fet øvelse eller er det noe poeng i dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag så jeg det i hvert fall jeg mener må være en fet øvelse. Det var riktignok på rugbybanen og ikke på gymmet, men likevel...

Vi er da flere lag på banen som trener samtidig og et av lagene drev med noe heftig kondisjonstrening, mens vi lekte og koste oss. Plutselig løper de en lang runde med henda over hodet. Jeg tenker umiddelbart at dette må være noe Crossfit-greier, (som sikkert skal styrke kjernen eller noe) men hva vet jeg? Det så i hvert fall rimelig teit ut.

Bare en fet øvelse eller er det noe poeng i dette?

Øve på å løpe uten å bruke rotasjonsmoment fra armene til å akselerere? Trener sikkert også en del kjernemusklatur.

Uansett hørtes det fett ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag så jeg det i hvert fall jeg mener må være en fet øvelse. Det var riktignok på rugbybanen og ikke på gymmet, men likevel...

Vi er da flere lag på banen som trener samtidig og et av lagene drev med noe heftig kondisjonstrening, mens vi lekte og koste oss. Plutselig løper de en lang runde med henda over hodet. Jeg tenker umiddelbart at dette må være noe Crossfit-greier, (som sikkert skal styrke kjernen eller noe) men hva vet jeg? Det så i hvert fall rimelig teit ut.

Bare en fet øvelse eller er det noe poeng i dette?

Om det er rugbylag, kan det være at det skal hjelpe under lineouts. Og er det et rugbylag, så kan you rope til dem at rutinene deres suger og at All Blacks er bedre enn Wallabies ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er rugbylag, kan det være at det skal hjelpe under lineouts. Og er det et rugbylag, så kan you rope til dem at rutinene deres suger og at All Blacks er bedre enn Wallabies ;-)

:)

I og med at det var på rugbybanen var det selvfølgelig et rugbylag... Det hadde lite med line-outs å gjøre. Det virket som dette skulle være noen form for ekstra belastning.

At All Blacks er bedre enn Wallabies er vel svært nærme et objektivt faktum, men jeg prøver hardt å heie på mine nye landsmenn...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 40 år gammel dame på SATS i dag. Tok planken i redcord - samtidig som hun leste avisen.

DU!!! Vi må ha vært der samtidig i dag!!!! :D

Planken... Men magen opp... Aner ikke åssen disse slyngegreiene funker. Men husker at da jeg så henne hadde hun magen opp, for avisa falt ned i ansiktet på henne hele tiden... Hehehehe xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kopiert fra loggen min:(y)

Ellers må jeg fortelle om noen bro's på gymmet idag, dette var noe av det verste eksemplet på bros jeg har sett siden jeg begynte å trene, og jeg har sett mye rart...

Jeg trakk kortet og gikk inn på gymmet, og hørte noe forferdelig bråk, og etter å ha analysert lyden kom jeg frem til at at det var en form for gryting/skriking/stønning.

"Sikkert noen som tar mark" tenkte jeg, men når jeg gikk inn og skulle begynne på armøkta mi (Dont hate, pleier aldri å trene armer alene(y)) så jeg to bros som trente bi-curl, og jeg tenkte wtf? Du skriker ikke som om du skal føde, ved den 3 repitisjonen på bi-curl.

Uansett var det mye rart som kom ut av munnen på disse, lite sammendrag:

- Jeg trener ikke bein, da jeg av og til spiller fotball, og jeg liker ikke å gå i shorts uansett (THA FUCK, haha)

- Hodeskalle (Han mente Franskpress regner jeg med) pleier jeg å kjøre i 3 forskjellige varianter, en til brystet, en til nesa og en hvor stanga går bak hode, viktig å treffe musklene fra forskjellig vinkler

- De trente, MINST 15++ sett HVER på biceps og triceps

- De var ganske tykke begge to, men han ene tillatte seg å ha en burger så og si hver dag "Jeg kan, siden jeg trener jo"

- "Brukte 25kg hantler på curler sist gang, men går ned til 12,5 nå, viktig å variere"----- ......

Ellers var trening de sin preget av veldig mye stønning, for tunge vekter (2 reps og diverse på curlen) og gennerell piss, men morsomt var det. Og jeg var ferdig før de, og min økt varte litt under 40 min, og jeg rakk å ta å få i meg shaken, carbs og fylle diesel på bilen før jeg så de gikk ut av treningsenteret, økta de si må jo ha vart i 2 timer:p

GOTTA LOVE BROES

"Brukte 25kg hantler på curler sist gang, men går ned til 12,5 nå, viktig å variere"

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU!!! Vi må ha vært der samtidig i dag!!!! :D

Planken... Men magen opp... Aner ikke åssen disse slyngegreiene funker. Men husker at da jeg så henne hadde hun magen opp, for avisa falt ned i ansiktet på henne hele tiden... Hehehehe xD

Da var vi der samtidig, ja - regner med at den typen oppførsel kun skjer på ett SATS-gym av gangen - hvis ikke, så mister jeg all tro på menneskeheten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...