Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Så en flott en her om dagen, var en som skulle ta pullups, men som la en kort stang oppå pullupracket for å få "riktig" feste, som han da tok pullups på selv om stanga ikke lå helt stødig :p

Om pullup racken hadde skrevt grep kan jeg lett forstå det :) Mange som liker å ta den i forskjellige vinkler.

(Towel pullups er kanskje enda rarere, men fortsatt legit øvelse)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får slenge inn meg selv med fet rutine.

Er ikke så sterk i armene enda, og har satt inn dips på programmet der målet er åtte reps.

Starta i dag, og merka at jeg ikke kom langt nok ned, vi snakker her ikke kvartdips en gang. Det var faktisk så bra utført at en svært hyggelig fyr lurte på om han skulle hjelpe meg med beina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fete rutine. Første dag ever på ett gym, sjekker vekta på curlstanga før jeg finner ut at det blir for tungt med vekter på, tar av skivene som var på, setter meg godt til rette bak puta for å kjøre noen sett med curls, finner så fort ut at jeg ikke klarer å rikke stanga oppover , ikke en eneste rep engang. Reiser meg opp å later som om jeg ikke gadd å ta den øvelsen alikevel.. Faen så flaut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en fet rutine her om dagen:

Marsjere rundt i korpstakt, så faktisk ut som det var det personen trene på, men personen holder 2 kg hantler i hver hånd og utfører både nazi-hilsen og diverse andre obskøne varianter av skulderhev osv. Dette gjøres mens personen marsjer rundt i vekt avdelingen rundt: primetime på senteret. Dette gjøres NON-STOP i 15 min. Very amusing!

Hadde jeg bare filmet.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit, dette er ikke det feteste av det fete, men helt klart den man legger best merke til der jeg trener. En type som trolig er rundt førti - trener bestandig iført treningsbukse (ikke veldig rart), slippers (litt rarere, men ikke veldig uvanlig), strikkelue (her begynner det å bli pussig) og ullgenser (dette synes jeg er snodig). I tillegg passer han alltid på å ta en runde foran speilet før han starter treninga, og mens han står der stapper han ullgenseren inni den allerede trange nok buksa, før han med manns kraft snører buksa så stramt det går. Tidligere hadde han ofte med seg en halvflaske gin (av de plasttypene med skrukork), riktignok tror jeg det bare var vann i den, men likevel merkelig å dra inn noe sånn på trening.

Nå har fyren imidlertid bytta ut flaska med et kaffekrus, som han stadig fyller vann i!

[ATTACH]57840[/ATTACH]

Den ser faktisk akkurat sånn ut, med påskriften "Tøysekoppen". Det gjorde ikke fyren mindre spesiell...

post-3664-14440886578809_thumb.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kompisene mine har reagert litt på at jeg tar av meg skoene når jeg tar pullups, dette er jo seff for å bli lettere slik at øvelsen blir lettere. Det jeg får tyn for er at jeg gjør det selv på de øktene hvor jeg kjører pullups med ekstra vekter. Should I worry?

Har du betong-sko?:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompisene mine har reagert litt på at jeg tar av meg skoene når jeg tar pullups, dette er jo seff for å bli lettere slik at øvelsen blir lettere. Det jeg får tyn for er at jeg gjør det selv på de øktene hvor jeg kjører pullups med ekstra vekter. Should I worry?

Du er ikke alene om den iallefall. Sikkert mest psykisk, men føler det går lettere uten sko!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ei på senteret som pleier å komme inn med det som må være typen hennes vil jeg tro. Nevnt type er ganske bøff å oppholder seg som regel i styrkesalen, og hun er høy å supertynn. Hver gang hun kommer inn på senteret sprader han direkte til styrkesalen, og hun gjør et stort nummer ut av å ta på seg rosa hansker før hun begynner på tredemøllen, romaskinen eller nedtrekk (maks 20kg).

Om det er et såkalt "fashion statement" med de rosa hanskene har jeg ennå ikke skjønt, men jeg har aldri i mine bidige levedager hatt behov for løftehansker på tredemøllen eller romaskinen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som trente teknikk knebøy med 30 kg i racket ved siden av meg..

da han var ferdig skulle han ikke racke stangen på vanlig vis, neida, han skulle først løfte den over hodet og frem og så henge den fra seg i stativet :p Hvorfor gjøre det lett når man kan gjøre det vanskelig?

ps. Vet det er mange som trener på SiS her, så hvis det er noen som føler seg truffet, skrik ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en fet rutine her om dagen:

Marsjere rundt i korpstakt, så faktisk ut som det var det personen trene på, men personen holder 2 kg hantler i hver hånd og utfører både nazi-hilsen og diverse andre obskøne varianter av skulderhev osv. Dette gjøres mens personen marsjer rundt i vekt avdelingen rundt: primetime på senteret. Dette gjøres NON-STOP i 15 min. Very amusing!

Hadde jeg bare filmet.... :(

Korpsdrakt? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denna har eg nevnt i min eigen loggbok, men det er den største treningsflausa eg nokon gang har hatt, så det fortjene eit eige innlegg:whistle:

Eg klarte ikkje å mestra dips heilt uten hjelpevekt, så prøvde meg med strikk. På siste rep kom eg så langt ned at foten spratt ut av strikken, som kom tryne mitt i retur. Eg vart heilt rød og lamma på den eine sida av kjaken. Ved naboracket sto ein av dei kjekkaste gutane på gymmet ...han lo . Prøvde å tvinga fram ein litt småflau latter, men det var litt vanskelig med eit lamma tryne.

:bag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er en der jeg trener som trener hele økta si med sånn belte som endel bruker til markløft feks. Også når han trener triceps! Han ser veldig dedikert ut da, for all del. Så når han avslutter med mark..så slipper han stanga når den er ca 10 cm fra gulvet..etter hvert løft! Det bråker noe jævlig og ødelegger hele mojoen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en der jeg trener som trener hele økta si med sånn belte som endel bruker til markløft feks. Også når han trener triceps! Han ser veldig dedikert ut da, for all del. Så når han avslutter med mark..så slipper han stanga når den er ca 10 cm fra gulvet..etter hvert løft! Det bråker noe jævlig og ødelegger hele mojoen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en fra senest igår!

Jeg sitter i et hjørne og tøyer ut, så legger jeg merke til at en av de "deilige meg gutta" har ankommet.. (de er flotte å se på altså, det er bare attituden som gjør de kvalm). Han går bort til cablecrossen etter litt intens tøy og bøy, er selvfølgelig kledd i verdens trangeste tights og en singlet som egentlig viser litt for mye, setter kabelen nederst, drar kabelen mellom beina OG der begynner han å jokke på kabeln for harde livet, han stønner og bærer seg høyt mens han ser på seg selv i speilet. Det er seriøst så ille at det høres ut som han har heftig sex med cablecrossen!! Jeg sitter max 1,5meter unna og vet ikke helt om jeg skal flire meg ihjel eller om jeg skal bli flau..... KLEINT! :hungover:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en fra senest igår!

Jeg sitter i et hjørne og tøyer ut, så legger jeg merke til at en av de "deilige meg gutta" har ankommet.. (de er flotte å se på altså, det er bare attituden som gjør de kvalm). Han går bort til cablecrossen etter litt intens tøy og bøy, er selvfølgelig kledd i verdens trangeste tights og en singlet som egentlig viser litt for mye, setter kabelen nederst, drar kabelen mellom beina OG der begynner han å jokke på kabeln for harde livet, han stønner og bærer seg høyt mens han ser på seg selv i speilet. Det er seriøst så ille at det høres ut som han har heftig sex med cablecrossen!! Jeg sitter max 1,5meter unna og vet ikke helt om jeg skal flire meg ihjel eller om jeg skal bli flau..... KLEINT! :hungover:

Legit øvelse; precoital warm-up.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...