Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selv får jeg en del rare blikk når jeg avslutter dagens trening med å stille meg med ryggen inntil en vegg for så å nikke sakte med hodet opp og ned...dette høres kanskje helt fjernt ut, men jeg har svak nakkemuskulatur, noe som gir meg smerter, så det jeg driver med, er rett og slett trening av nakkemuskulatur - etter råd fra min fysioterapeut. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden har potensiale!

På vårt senter har vi en slik old school belte-riste-maskin. Rett og slett et band som går på en motor som rister. Poenget her er jo at den skulle fungere som en form for massasje/løse opp sak, men folk har fått det for seg at denne trener magen. De kan stå i 20 min i strekk å få innvollene ristet som om de satt seg i en malingsblander! Geez

Han ene ble litt snurt da jeg sa at treningsutbyttet var det samme som om han la begge hendene på magen og ristet kraftig

belt-vibration-machine.jpg

Hahaha! Jeg dør. Sånn hadde faktisk mormor for noen år siden, og hos henne het den bare for "slankeapparatet". Jeg husker den godt som barn, for det var jo kjempemorsomt å legge det båndet rundt magen, siden det kilte sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter utallige latterkramper av denne tråden så får jeg komme med en historie selv.

Har en bro der jeg trente før som led av "JegGjørAlleØvelseneFeilMenJegRetterPåDinTeknikkAllikevelSyndromet". Av alle de gangene jeg har sett han trene har han aldri gjort en øvelse korrekt. Dette gjelder i alt fra bicepscurls til jogging på mølla.. Han trener alltid med for tunge vekter, har en ROM på max 30 %, og han har ikke minst de villeste øya når han trener! Og når jeg/alle andre trener står han 1 meter unna og observerer. Når du er ferdig skal han selvfølgelig lære deg sin egen teknikk. Skal også legge til at han synger høyt mens han trener...

Hærlig bro!

Han har omtrent disse øynene når han trener:

61930-41b31872aeb4694797e1f4b91802bd66.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh!! Hadde det ikke vært for at jeg er så veloppdratt, så skulle jeg filmet han ene i kveld. ^^ Jeg skjønner virkelig ikke hva han dreiv med og han så kjempemorsom ut. Men jeg tror egentlig kanskje at han gjorde noe fornuftig, selv jeg er usikker på hva og aldri har sett noen andre gjøre det før. For jeg overhørte at han trente til en eller annen type strongman konkurranse..hvor han skulle velte noen dekk på 400 kg bland annet. Så han visste sikkert hva han dreiv med.

Iallefall da..han tok mark, og istedenfor å rette seg helt ut når han kom opp, så gjorde han liksom et vipp opp med skuldrene og slapp hele stanga kjapt rett ned -bråka nå jævlig gjorde det også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle damene som begynner med sokkene først etter dusjen. Begynner å bli redd for å dra inn i gaderoben. HVORFOR!?!

Hihi..jeg begynner med sokkene! Hvorfor gjør det noe egentlig? Jeg er så redd for fotsopp, så jeg setter meg på benken med håndkle rundt meg, så tar jeg et hjørne og tørker skikkelig mellom alle tottene..og ta på sokker. Så kan jeg heller slurve med resten. :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi..jeg begynner med sokkene! Hvorfor gjør det noe egentlig? Jeg er så redd for fotsopp, så jeg setter meg på benken med håndkle rundt meg, så tar jeg et hjørne og tørker skikkelig mellom alle tottene..og ta på sokker. Så kan jeg heller slurve med resten. :-P

Er ikke bare på føttene damer er utsatt dessverre :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Det lurer jeg litt på, men tør ikke spørre noen IRL..men er det samme soppen? Kan det smitte til litt lenger opp enn føttene? Ikke at jeg pleier å ha fotsopp..og jeg pleier egentlig ikke å sitte med føttene i hønemor heller. Men ja..jeg lurer nå likevel da. ^^

Jeg dusjer med flippflopper på på gymmet også jeg, sikkert noen som synes det er rart også..jeg er sikkert hu freaky flippflopp-dama eller noe. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Det lurer jeg litt på, men tør ikke spørre noen IRL..men er det samme soppen? Kan det smitte til litt lenger opp enn føttene? Ikke at jeg pleier å ha fotsopp..og jeg pleier egentlig ikke å sitte med føttene i hønemor heller. Men ja..jeg lurer nå likevel da. ^^

Jeg dusjer med flippflopper på på gymmet også jeg, sikkert noen som synes det er rart også..jeg er sikkert hu freaky flippflopp-dama eller noe. ^^

Mener du imellom stortåene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Det lurer jeg litt på, men tør ikke spørre noen IRL..men er det samme soppen? Kan det smitte til litt lenger opp enn føttene? Ikke at jeg pleier å ha fotsopp..og jeg pleier egentlig ikke å sitte med føttene i hønemor heller. Men ja..jeg lurer nå likevel da. ^^

Jeg dusjer med flippflopper på på gymmet også jeg, sikkert noen som synes det er rart også..jeg er sikkert hu freaky flippflopp-dama eller noe. ^^

Det finnes forskjellige typer, men den som er vanlig mellom tærne er en annen type enn den som er vanlig mellom knærne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...