Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det er en sterk jente som bor i knebøyracket der jeg trener og i går hadde hun en ganske spesiell rutine. Den er kanskje mer merkelig enn fet.

Mellom markløft setta så tar hun en hantel typ 22,5 kg i en hånd og går 15 meter frem og tilbake :confused:

Vurderte å spørre men er redd hun skal banke meg

Jeg antar hun prøver å trene grepet sitt :) Kanskje noe likende farmer's walk med manualer? *shrug*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en ganske fet markløft "rutine" på gymmet i dag... studentgymmet i tr.heim Sit:

Jeg sto å trente mark, jobbet meg opp mot 172kg og ved siden av meg står det to karer.. Begge på min alder more or less.. De virket da som helt ok boys som ville løfte litt mark tenkte jeg:

de startet begge på 40kg. han ene startet løftet med helt strake bein og ryggen krom som en potet.. Jaja tenkte jeg... så på løftene, han gjorde de rolig i det minste å ikke noe tull -.-

Så kom kompisen hans, å DETTE var verdt å se på: Han gjorde seg klar, utgangsposisjonen var helt ok.. Men i steden for rolige å kontrolerte markløft, løftet han så fort som over hodet mulig. med krum rygg, og vi snakker LYNKJAPT opp helt til kroppen hans så ut som en banan hvor surmunnen pekte ut for å si det slik. Fy faen han skøyt seg lang tilbake. Like kjapt førte han vektene ned og utførte 20 reps slik.. Dette fortsette opp til 135kg hvor han gjorde 3-4 slike reps, med et løft som så ut som han prøvde å knuse korsryggen ekstremt godt på toppen og RETT ned i utgangsposisjonen som var like dårli..

har aldri sett noe så latterlig i mitt liv, skulle ønske jeg fikk forklart det bedre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en jævlig fet rutine i dag. Lekte litt med rykk(?) på slutten av økten. Gikk opp til 90kg og failet men bestemte meg for å gi det et go til. Noen få cm fra å få rettet helt ut så failet jeg og stanget ble skjev, så jeg slapp den ned og da spratt den inn i racket, bouncet tilbake så jeg snublet i den samtidig som den gjorde en halvpiruett slik at fikk danse litt nesten-knestående.

Var jævlig fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en jævlig fet rutine i dag. Lekte litt med rykk(?) på slutten av økten. Gikk opp til 90kg og failet men bestemte meg for å gi det et go til. Noen få cm fra å få rettet helt ut så failet jeg og stanget ble skjev, så jeg slapp den ned og da spratt den inn i racket, bouncet tilbake så jeg snublet i den samtidig som den gjorde en halvpiruett slik at fikk danse litt nesten-knestående.

Var jævlig fett.

Hadde det eksistert en video hadde den hatt 10 millioner treff første døgnet. Hørtes episk ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det eksistert en video hadde den hatt 10 millioner treff første døgnet. Hørtes episk ut!

Vet du hva, det er det sykeste. Jeg filmet kompisen min sitt forsøk i forkant. Og han skulle til å filme mitt, men jeg sa han ikke måtte gjøre det fordi det garantert ikke gikk.

Vi ble enige etterpå om at det var ganske epic fail å ikke filme det, for det hadde blitt en Youtube-hit for sure! Jentene som tøyde ut ved siden snudde seg brått rundt i latterkrampe og. Shit was so cash!! (idontgiveafuck.png)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå for tiden er det altfor mange fete rutiner på gymmet siden studentene er tilbake :dead: Veldig fett å stikke av med stanga til knebøyracket, enda fetere å ta situps i nedtrekkstativet og fetest er det å snakke i mobilen med den ene hånda mens man trener bryst med den andre (kabel krysstrekk). Når den ene siden var ferdig trent, ja da var det bare å putte mobilen i andre hånden og fortsette.

Mener du liggende med magen mot marken med tauet bak ryggen mot magen, i så fall er det en av de beste øvelsene kg kmr på for mage....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...