Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Haha! Det lurer jeg litt på, men tør ikke spørre noen IRL..men er det samme soppen? Kan det smitte til litt lenger opp enn føttene? Ikke at jeg pleier å ha fotsopp..og jeg pleier egentlig ikke å sitte med føttene i hønemor heller. Men ja..jeg lurer nå likevel da. ^^

Jeg dusjer med flippflopper på på gymmet også jeg, sikkert noen som synes det er rart også..jeg er sikkert hu freaky flippflopp-dama eller noe. ^^

Usikker på om det er samme soppen som er på føttene som ved vagina, men jeg mener det ikke er så relevant da dårlig tørking og fuktighet vil sørge for bra vekstvilkår for sopper. Jeg vet strengt talt ikke hvor mye av soppinfeksjonene som er grunnet dette fremfor at de oppfører seg som en opportunist etter en antibiotikakur. Uansett så er det ikke verre enn å bare bruke et par sekunder ektra og leve i trygghet.

Et raskt googlesøk så kom dette frem:

http://www.kk.no/891654/derfor-bor-du-torke-deg-skikkelig-etter-dusjing

EDIT:

Jeg fant også dette, og ut i fra slik jeg forstår det så er nok en ulike soppinfeksjoner som dannes ved de ulike stedene:

Slideshow: Fungus Infection -- Prevention and Treatment

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ENOUGH WITH THE SOPP ALREADY.

Vi skikkelig mannfolk prøver å holde oss heterofile her.

I dag så jeg en rutine som ikke var fet.

Noen brødre skulle lære en dame å benke. De mente hun førte stangen mot brystet litt for høyt. Det er riktig. Men løsningen deres var at hun skulle ha føttene på benken og løfte rompa i været. Glem bro, like greit å bare ha beina på benken og skyte rompa alt man kan i luften.

Decline much?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag var det to karer som skulle ta knebøy på senteret hvor jeg trener. De brukte Smith-maskinen, som alene er dumt etter min mening. Denne maskinen har en glidebane som er litt skrå, for å komme mer bakpå i bunn. Men disse gutta sto feil vei, og kom skikkelig frampå i bunnposisjon(som forøvrig var kvartbøy, eller halv om jeg er raus). I tillegg sto de på tå!!

Etterpå gikk de på med bicepscurl med EZ-stang, alt for mye vekt og skikkelig jalla teknikk.. Skremmende:(

Blir det feil å si fra om sånt?!? Eller bør jeg tipse PTene på senteret om å trå til og redde disse gutta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre du går i spagat i dusjen eller tar å gnur borti andre sin fotsopp å fingrer etterpå så tror jeg ikke du kan få noe sopp på dine edle plasser :eek:oooo

Alle damene som begynner med sokkene først etter dusjen. Begynner å bli redd for å dra inn i gaderoben. HVORFOR!?!

En kompis av meg(som er lege) sier at fotsopp smitter enkelt til kjønnsorgan og endetarm. Sistnevnte er visstnok ekstremt plagsomt!

Føttene kommer i kontakt med undertøyet mens du tar det på deg. Hans tips var at om man er klar over(eller redd for) at man har fotsopp så bør man ta på sokker før man tar på undertøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg(som er lege) sier at fotsopp smitter enkelt til kjønnsorgan og endetarm. Sistnevnte er visstnok ekstremt plagsomt!

Føttene kommer i kontakt med undertøyet mens du tar det på deg. Hans tips var at om man er klar over(eller redd for) at man har fotsopp så bør man ta på sokker før man tar på undertøy.

Ja, der kan du se Granny: det er nok en grunn til at de gjør det sånn da, annet enn for å irritere;P :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg(som er lege) sier at fotsopp smitter enkelt til kjønnsorgan og endetarm. Sistnevnte er visstnok ekstremt plagsomt!

Føttene kommer i kontakt med undertøyet mens du tar det på deg. Hans tips var at om man er klar over(eller redd for) at man har fotsopp så bør man ta på sokker før man tar på undertøy.

Spør han hva slags sopp det er, og hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, der kan du se Granny: det er nok en grunn til at de gjør det sånn da, annet enn for å irritere;P :D

Får at jeg skal sjekke om de har sopp?

Må bare legge til at jeg alltid har synes at jeg har ett slapt trening senter. Men i går var det en som sov på beinpress apperatet. Ventet en stund men ble til slutt at jeg bare droppa hele greien siden jeg ikke turde å vekke henne . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare legge til at jeg alltid har synes at jeg har ett slapt trening senter. Men i går var det en som sov på beinpress apperatet. Ventet en stund men ble til slutt at jeg bare droppa hele greien siden jeg ikke turde å vekke henne . . .

Hahah! :D Det er det beste jeg har lest sålangt i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle damene som begynner med sokkene først etter dusjen. Begynner å bli redd for å dra inn i gaderoben. HVORFOR!?!

I herregarderoben er det vanlig å ta på seg tskjorte og sokker før bokser. Det er også ganske normalt å stå godt bøyd over uten noen ting på for å lete etter ting i baggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...