Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Igår så jeg 2 bros i en alder av ca 30.. Begge hadde høvelig bra fysikk og idag var det helt klart biceps på planen.

Uansett, jeg satt på benken og loggførte det siste settet da jeg så han ene hente 22kgs manualene.

Jeg tenkte med en gang "WoW han dær var sterkere en det han ser ut som" armene var jo ikke de aller største man har sett.

Han starter med å ta biceps curl og tar alene ca 25% av bevegelses banen før kompisen hjelper han helt opp. Dette ble gjort i de neste 12 reppene og i alle 3/4 settene de begge gjennomførte.

:mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der jeg trener er det en ganske gammel kar som visstnok har samme timeplan som meg for han er der stort sett hver gang. Når jeg sier ganske gammel fornærmer jeg kanskje flere her (han er kanskje noen-og-femti), men han trener på et treningsstudio for studenter.

Vet ikke hvorfor, men han har konstant på seg "vektløfterbeltet" sitt. Han er også en av dem som jeg tror lider kraftig av Kukerundtsyndromet, han går nemlig stort sett bare rundt og skravler med folk. I blant tar han et par sett med benkpress eller ulike maskinøvelser. Alt med stramt belte på. Har aldri sett han ta hverken markløft eller knebøy. Ville vært spennende å se om han tok det uten beltet siden han gjør alt annet med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en kar på trening i dag som tydeligvis ikke brydde seg stort om å kle av seg foran folk. Sko, t skjorte og bukse ble tatt av før han sto der i boxern. Så drakk han litt vann, hengte opp klærne sine på en knagg, hentet fram treningstøyet også var det på med t singlet, shorts og "seilersko". Singleten ble stappa ned i shortsen, den ble dratt så høyt opp på livet at det grenset til cameltoe og så var han klar for trening.

Åh, jeg glemte nesten å nevne at alt dette skjedde i...... wait for it....... styrkerommet !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en kar på trening i dag som tydeligvis ikke brydde seg stort om å kle av seg foran folk. Sko, t skjorte og bukse ble tatt av før han sto der i boxern. Så drakk han litt vann, hengte opp klærne sine på en knagg, hentet fram treningstøyet også var det på med t singlet, shorts og "seilersko". Singleten ble stappa ned i shortsen, den ble dratt så høyt opp på livet at det grenset til cameltoe og så var han klar for trening.

Åh, jeg glemte nesten å nevne at alt dette skjedde i...... wait for it....... styrkerommet !

Haters gon' hate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sats Vestkanten, 4-5 16-åringer kom inn og kapret en justerbar benk. Han ene satt seg ned, 4 av kompisene hans måtte til for å hente de to 52 kg manualene han skulle ha. Jeg trodde jo karen var grisesterk. Men det viste seg at de bare skulle ta bilder av han med de manualene. Jepp, fett. Etterpå tok han ett sett med hantelbenk med 8 kg på hver arm før de stakk. Winning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 spinkle tenåringer kjørte 30-35kg benkpress annenhver gang, mens den andre spotta. De ble enige om å ta 12 reps og førstemann startet. Etter 3 vinglete reps måtte nr. 2 begynne å dra stanga opp, noe han gjorde BÅDE opp og ned de resterende 9 reppene. Så byttet dem og det ble omtrent samme greia, fullførte 3-4 reps selv og fikk hjelp på resten. De tok vel 15 sett hver og hadde til slutt ganske mange tilskuere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sats Vestkanten, 4-5 16-åringer kom inn og kapret en justerbar benk. Han ene satt seg ned, 4 av kompisene hans måtte til for å hente de to 52 kg manualene han skulle ha. Jeg trodde jo karen var grisesterk. Men det viste seg at de bare skulle ta bilder av han med de manualene. Jepp, fett. Etterpå tok han ett sett med hantelbenk med 8 kg på hver arm før de stakk. Winning.

Sats vestkanten i Bergen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjelden fet rutine på elixia colosseum idag. To bros med en eim av det jeg tror crossfit lukter. Har litt problemer med å beskrive hva jeg egentlig så, men jeg velger å kalle øvelsen balanserende push-up flaks med stang. Den ene broen lå med beina plassert på stanga i smithmaskinen. I hendene hadde han en annen stang, og utførte så push-ups oppå en oppned bosuball med spretthopp på toppen av øvelsen. Det hele ble utført i et enormt tempo og avsluttet med at han kastet stangen i racket når han var ferdig. Awesome.

Etterpå ble det utført sit-ups oppå den samme oppned bosuballen med hantler i hendene og minst 1000% ROM. Rullet med ryggen på bosuballen til føttene var nær sagt over nakke, før han kastet de ned igjen og følgte etter med overkroppen, rullet tilbake over bosuballen og avsluttet sittende med hantlen i henda strak over hodet. Når rutinen var ferdig ga de hverandre en dobbel high-five og forlot lokalet fornøyd med dagens innsats.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...