Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg så en i går som "boksa" med manualer!:wub:

Og jeg er klar over at denne tråden er mest dissing, men det så faktisk skikkelig kult ut! :D

Nesten så jeg skal begynne selv, inkludert grimasen han hadde --->:eek:

Feeet rutine.

Vi fikk beskjed om å trene slag med manualer på tae kwon do.. Kanskje han trener en eller annen form for kampsport?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rullet nesten av benken idag da en dame på treningen dro fram reimer og kjørte nedtrekk ala denne karen her:

trodde nesten hun skulle velte hele nedtrekkapparatet

Herlig! Mange sånne der jeg trener. Ikke bare på nedtrekk, men tilsvarende bevegelse med hantler i skråbenk. Er jo livredd for at jeg skal få en av hantlene på meg når de holder på. Om de skader seg selv er jo samma f...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens fete rutine

I dag var det mykje å skrive om, men Vegard Lysne skal få logge det mest spesielle.

Eg vil gjerne fortelle om ein kar som ser ut som han er frå søramerika og litt over 40 år. Han er ikkje spesielt trent eller sterk og har kulemage, men har alltid med seg 2 disipler og 1 dame(forskjellig kvar gang). Han har til dags dato aldri gjort ein øvelse korrekt, men "underviser" andre flittig. I dag skulle han trene pupp. I vanlig benk spratt han stangen i brystet, såg ut som om han måtte ta fart for å få stangen til å sprette nok. Han stønnet som John Holmes på kvar repp(50kg*4reps) og hadde hendene fulle i flytende magnesium. Etterpå var det skråbenk med 50kg, det var visst litt tungt, så han løftet ræven slik at berre hadde ryggen i benken og låg horisontalt.

Haha, så han faktisk der i går! Klarte ikke la være å se på den fantastiske teknikken han "underviste" til de han hadde med seg, og hvordan han skrøt av hvor flinke de var :huh: Prøvde å være diskret, men tror jeg stirret litt for mye, for det virket som om hun jenta så meg... :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...