Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Bro´s of all bro´s bicepstrening:

2 bro´s, veksler mellom å kjøre stående bicepscurl med ez stang, ca. 50kg.

De bruker belte, som de strammer å lukker bak, dvs. den ene bro´en suger inn vomma, mens den andre strammer beltet bak på ryggen hans, før han så går fram å sikrer/presser.

Tok kansje 1-2 reps med hjelp å spenst, før sikrerbro´en presset opp 1 for han, å hjalp han med å senke stanga sakte.

IT WAS SO AWESOME I POOPED A LITTLE BIT!!1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bro´s of all bro´s bicepstrening:

2 bro´s, veksler mellom å kjøre stående bicepscurl med ez stang, ca. 50kg.

De bruker belte, som de strammer å lukker bak, dvs. den ene bro´en suger inn vomma, mens den andre strammer beltet bak på ryggen hans, før han så går fram å sikrer/presser.

Tok kansje 1-2 reps med hjelp å spenst, før sikrerbro´en presset opp 1 for han, å hjalp han med å senke stanga sakte.

IT WAS SO AWESOME I POOPED A LITTLE BIT!!1

Sånn bortsett fra stramming på baksiden så jeg den nøyaktig samme øvelsen på Spenst i går. Har det stått en artikkel i VG eller.no om denne rutinen siden den brer om seg??:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en hos oss. Kommer altid med en svær bag (den er større enn de baggene byggegutta har med seg, hvor de har riskakene og proteinshakene sine - og BTW, hva trenger dere baggen til INNE i studioet? Ta med dere reimene og kalken og la baggen stå) og svært håndkle rundt halsen.

Og så drefser han en kettlebell rundt og rundt og rundt i 15 minutter nonstop. Er dette noe slags crossfit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og BTW, hva trenger dere baggen til INNE i studioet? Ta med dere reimene og kalken og la baggen stå) og svært håndkle rundt halsen.

Veldig praktisk å kunne bære rundt på ein liten bag, ta ut og legge inn ting etter kvart som ein har bruk for det, i staden for å drasse rundt på alt. Eg ser ikkje kvifor det skulle plage andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig praktisk å kunne bære rundt på ein liten bag, ta ut og legge inn ting etter kvart som ein har bruk for det, i staden for å drasse rundt på alt. Eg ser ikkje kvifor det skulle plage andre.

Doesn't bother me. Bare lurer på poenget når man tar ut en tube kalk og to reimer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en jækla fin rutine på gymmet i går.

Skulle ta bøy og tok på meg belte som var tilgjengelig. Dette var helt nytt og stivt som faen. Jeg stramma til så langt det gikk og tok 5 reps på 145, det gikk fint og greit det, men problemet var da bare at jeg ikke hadde sjangs i havet å få av meg beltet. Det var stramt, jeg begynte å svimle som faen, men lot det være. Tok ett sett til og holdt på å stupe i bakken fordi trykket ble høyt og pusten knapp. I tillegg er jeg rimelig forkjøla og tett i hodet så det hjalp jo ikke akkurat.

Det hele endte opp med at jeg lå langflat på gulvet mens min bror satte foten i siden på meg og dro som faen mens jeg vridde meg i motsatt retning samt prøvde å vippe de jævla drittpinnene ut av hullet. Jesus kristus.

Det var diggere enn sex å få det av da. Det skal sies.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet rutine på frøken BOSU (og andre baller) i dag.

Outfit: Glossy plastboblejakke og brun bomullsbukse med press og tilklipte hull på begge knær. :cool:

Oppvarmingen besto i å sitte på en BOSUball mens hun gynget frem og tilbake. Tror hvertfall det gav fin "sexy-time-massasje". Når fem minutter med dette var overstått hentet hun frem to myke 2 kg baller med håndtak som hun klinket sammen foran seg så de spratt ut til hver sin side. Armene fungerte som pendler, så ballene klinket sammen igjen bak ryggen hennes og spratt ut og frem igjen. Sånn sto hun i noen minutter før hun tok en gymball som hun begynte å sparke rundt inne på gymmet. Dama på sånn 40 + sparket fotball inne på gymmet med en gymball... Enden på visa var at ballen traff meg som tok old school sit-ups (herregud, hvem driver med sånt?), hun beklaget seg og gikk hjem. :huh:

:thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riiiiight.

Skulle ta siste øvelse i går, nedtrekk med bredt grep, da en middelaldrende dame noen meter unna stelte seg opp på dette apparatet:

1566_547_pull_down_big.jpg

Men hun satte seg ikke. I stedet gikk hun opp på setet, slik at hun stod der, og så tok hun tak med først venstre hånd og dyttet stangen ned før hun byttet til høyre. Jeg antar at det var triceps hun var ute etter å trene, men er ikke sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sist jeg var på The Gym var det en eldre herre (ok, nå var jeg slem, han var sikkert bare omtrent 50) som insisterte på å ta militærpress med en av de ferdigmonterte småstengene man finne i stativ, han stod og slet med 15 kilo. Rett foran stativet. Så nære stativet, at han nesten hvilte sine edlere deler på 25kilos-stanga jeg skulle bruke.. Om han bare ville flyttet seg. I tillegg greide han å gi meg the evil eye, fordi jeg helt åpenbart stod og ventet på en av stengene han blokkerte for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kopiert fra loggen min::thumbsup:

Ellers må jeg fortelle om noen bro's på gymmet idag, dette var noe av det verste eksemplet på bros jeg har sett siden jeg begynte å trene, og jeg har sett mye rart...

Jeg trakk kortet og gikk inn på gymmet, og hørte noe forferdelig bråk, og etter å ha analysert lyden kom jeg frem til at at det var en form for gryting/skriking/stønning.

"Sikkert noen som tar mark" tenkte jeg, men når jeg gikk inn og skulle begynne på armøkta mi (Dont hate, pleier aldri å trene armer alene:thumbsup:) så jeg to bros som trente bi-curl, og jeg tenkte wtf? Du skriker ikke som om du skal føde, ved den 3 repitisjonen på bi-curl.

Uansett var det mye rart som kom ut av munnen på disse, lite sammendrag:

- Jeg trener ikke bein, da jeg av og til spiller fotball, og jeg liker ikke å gå i shorts uansett (THA FUCK, haha)

- Hodeskalle (Han mente Franskpress regner jeg med) pleier jeg å kjøre i 3 forskjellige varianter, en til brystet, en til nesa og en hvor stanga går bak hode, viktig å treffe musklene fra forskjellig vinkler

- De trente, MINST 15++ sett HVER på biceps og triceps

- De var ganske tykke begge to, men han ene tillatte seg å ha en burger så og si hver dag "Jeg kan, siden jeg trener jo"

- "Brukte 25kg hantler på curler sist gang, men går ned til 12,5 nå, viktig å variere"----- ......

Ellers var trening de sin preget av veldig mye stønning, for tunge vekter (2 reps og diverse på curlen) og gennerell piss, men morsomt var det. Og jeg var ferdig før de, og min økt varte litt under 40 min, og jeg rakk å ta å få i meg shaken, carbs og fylle diesel på bilen før jeg så de gikk ut av treningsenteret, økta de si må jo ha vart i 2 timer:p

GOTTA LOVE BROES

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doesn't bother me. Bare lurer på poenget når man tar ut en tube kalk og to reimer :)

For min del blir 2 strikker til oppvarming og øvelser, et vektbeltet ( senteret har ikke ), mobil ( til å logge) , vannflaske, utskrift av treningsprogram veldig slitsom å drasse runt på uten bag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en fyr på treningssenteret i dag som kjørte "nakkecurl" (gudene vet om øvelsen har et ordentlig navn). Han brukte altså et slikt belte med kjetting med en vektskive, hadde beltet over bakhodet, og nikket hodet opp og ned :huh:

For alt jeg vet kan det vel kanskje være en awesome nakkeøvelse, men for meg så det bare sært ut :D (Og jeg hadde vært livredd for å ødelegge nakken.. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en hos oss. Kommer altid med en svær bag (den er større enn de baggene byggegutta har med seg, hvor de har riskakene og proteinshakene sine - og BTW, hva trenger dere baggen til INNE i studioet? Ta med dere reimene og kalken og la baggen stå) og svært håndkle rundt halsen.

Og så drefser han en kettlebell rundt og rundt og rundt i 15 minutter nonstop. Er dette noe slags crossfit?

Kanskje han trente til konkurranse? Der driver de og kaster på kettlebellen i minutter på minutter, uten at man setter den i bakken.

Noe slikt kanskje? (spol litt ut i videoen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en fyr på treningssenteret i dag som kjørte "nakkecurl" (gudene vet om øvelsen har et ordentlig navn). Han brukte altså et slikt belte med kjetting med en vektskive, hadde beltet over bakhodet, og nikket hodet opp og ned :huh:

For alt jeg vet kan det vel kanskje være en awesome nakkeøvelse, men for meg så det bare sært ut :D (Og jeg hadde vært livredd for å ødelegge nakken.. )

Det er en "neck harness". Og jeg har fått litt tyn av Kjetil Åmdal for å hele tatt vurdere å gå til innkjøp av et slikt redskap. Kjetil sa jeg hadde bedre av å gjøre øvelser som skulderpress, facepulls og andre skulder øvelser for å bygge nakke og skuldre. Så er nok ikke en "awesome" øvelsene, mer "mjee".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kopiert fra loggen min::thumbsup:

- Hodeskalle (Han mente Franskpress regner jeg med) pleier jeg å kjøre i 3 forskjellige varianter, en til brystet, en til nesa og en hvor stanga går bak hode, viktig å treffe musklene fra forskjellig vinkler

GOTTA LOVE BROES

Tror nok du har rett angående at han mente "skullcrusher". Fyren har et poeng da, mest aktivering av tricepshodene skjer når stangen går bak hodet vs hvilke hoder som blir truffet når man ta en til nesen/pannen(regner med han mente pannen)(

25983467

). Hvorfor han valgte å kjøre "smal benk" inni der vet jeg ikke. Så selvom han tenkte broscience så var han heldig med hva han tenkte :p Må uansett ha vært ganske morsomt å se og høre på!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...