Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Haha, godt å ha en tråd man stikker innom for å få seg en god latterkrampe!! Folk er snåle :rofl: Må da være lov å le litt? Så lenge man også kan le av seg selv. Filmene jeg legger ut er ikke spesielt profesjonelle for å si det sånn..:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hørt mye snakk om å curle i knebøyracket, og i dag fikk jeg endelig være vitne til det! Nå kan jeg dø som en lykkelig mann.

..Og jeg fikk og se en svæææær basse som løfta rundt 160kg markløft med bøyd rygg og slapp vektene fra toppen for å så gjøre det om igjen. I sikkert 10 sett holdt han på. Så ikke mye bra ut :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobro
Har hørt mye snakk om å curle i knebøyracket, og i dag fikk jeg endelig være vitne til det! Nå kan jeg dø som en lykkelig mann.

..Og jeg fikk og se en svæææær basse som løfta rundt 160kg markløft med bøyd rygg og slapp vektene fra toppen for å så gjøre det om igjen. I sikkert 10 sett holdt han på. Så ikke mye bra ut :/

mirin deadlifts brah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var to karer på gymmen her om dagen som er blodfans av dissa to typene:

Alt de to sier er lov og skal følges uten unntak, så det var kreatin,prottis,carbs,jack3d,craze and then some som skulle inn i kroppen før under og etter trening. etter trening diskuterte bro'sa hvordan de skulle selge en bøtte med no prottispulver de ikke likte, vistnok er det sånn at good cop/bad cop rutinene som er det mest effektive når det kommer til salg av pulver. Det er også viktig å ha med 5+ bros i backup om kjøpern klikker! :thumbsup: Tactical bros liftin 'dem weights!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var to karer på gymmen her om dagen som er blodfans av dissa to typene:

Alt de to sier er lov og skal følges uten unntak, så det var kreatin,prottis,carbs,jack3d,craze and then some som skulle inn i kroppen før under og etter trening. etter trening diskuterte bro'sa hvordan de skulle selge en bøtte med no prottispulver de ikke likte, vistnok er det sånn at good cop/bad cop rutinene som er det mest effektive når det kommer til salg av pulver. Det er også viktig å ha med 5+ bros i backup om kjøpern klikker! :thumbsup: Tactical bros liftin 'dem weights!

It's just advice! You can do whatever the FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUCK you wanna do! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var to karer på gymmen her om dagen som er blodfans av dissa to typene:

Alt de to sier er lov og skal følges uten unntak, så det var kreatin,prottis,carbs,jack3d,craze and then some som skulle inn i kroppen før under og etter trening. etter trening diskuterte bro'sa hvordan de skulle selge en bøtte med no prottispulver de ikke likte, vistnok er det sånn at good cop/bad cop rutinene som er det mest effektive når det kommer til salg av pulver. Det er også viktig å ha med 5+ bros i backup om kjøpern klikker! :thumbsup: Tactical bros liftin 'dem weights!

Hahahahaa :D Herlige typer! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg gjorde et forsøk på 300 kg i markløft. Endte opp med 200k+ views på youtube og at alle i byen gikk rundt og sa "det går bra, men det gikk jo ikkje" i flere måneder. Vant forøvrig Nord-Norges sterkeste mann samme året :)

Creds for å faktisk klare å rikke 300 kg fra bakken da :p

Spol til 1.00 for å slippe å se på rumpestretch i mannetights

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg gjorde et forsøk på 300 kg i markløft. Endte opp med 200k+ views på youtube og at alle i byen gikk rundt og sa "det går bra, men det gikk jo ikkje" i flere måneder. Vant forøvrig Nord-Norges sterkeste mann samme året :)

Creds for å faktisk klare å rikke 300 kg fra bakken da :p

Spol til 1.00 for å slippe å se på rumpestretch i mannetights

Fanken så flaks at han ikke skada seg! :p - må si jeg begynner å få mer og mer sansen for menn i tights på trening :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var ei dame på gymmet idag som trente Cable Crunch, forsåvidt grei øvelse, men stusset da ho tok på alt av vekter, så i hver eksentriske fasen så lettet hun en 10-20cm av bakken før hun prøvde å gå imot tyngdekraften for en ny rep.. samme dama har jeg observert tidligere med høye vekter på markløft med null spenn i det hele tatt og en helt drøy krum i ryggen.. Den gangen sa jeg ifra til de som jobba på senteret og fikk som svar "nei, ditta har ikke e nokke med å gjør, e kan ikke ditta".. ene er verre enn den andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var to karer på gymmen her om dagen som er blodfans av dissa to typene:

Alt de to sier er lov og skal følges uten unntak, så det var kreatin,prottis,carbs,jack3d,craze and then some som skulle inn i kroppen før under og etter trening. etter trening diskuterte bro'sa hvordan de skulle selge en bøtte med no prottispulver de ikke likte, vistnok er det sånn at good cop/bad cop rutinene som er det mest effektive når det kommer til salg av pulver. Det er også viktig å ha med 5+ bros i backup om kjøpern klikker! :thumbsup: Tactical bros liftin 'dem weights!

De karene der er bare awesome, vanskelig å ikke bli smitta av humoren deres. Som de selv sier - We are broscience CERTIFIED !!! De innrømmer vertfall at ikke alt de sier er studiebevist osv. Men de snakker utifra sin egen treningserfaring, så det er jo veldig individuelt. Ta en titt på askhodgetwins (relationship advice) channelen dems. Folk som sender mailer om diverse problemer i forhold osv. Utrolig underholdende svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest og kost meg gjennom hele denne tråden fra starten av og tenkte jeg aldri kom til å ha noe å bidra med, men i dag skjedde det noe uventet.

Etter økten min i dag hadde jeg tenkt meg inn på "spa" avdelingen på Elixia Lillestrøm for litt avslapning før helgen og hviledager. Ante fred og ingen fare og tuslet inn. Inne i den finske saunaen sto det to brahs og boxet med hansker og sånne puter man skal slå på. I full bro-outfit. Vi snakker STOORE klær, flere lag. Inni i en fuckings sauna!

Jeg regnet med at de holdt på pga de skulle forbrenne ekstra fett og svette litt. Jeg satt meg inn og lekte publikum og prata litt med dem. Veldige hyggelige bros, de bekreftet at det var pga fettforbrenningen. De så heller ikke så spesielt trente ut og pratet mye teori om denne metoden deres. Var gøy underholdning!

Ikke ment som en driteut post, men ble bare veldig overraska. Ikke vet jeg om det funker sinnsykt bra eller ikke, det kan kanskje noen med mer peiling bekrefte/avkrefte? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest og kost meg gjennom hele denne tråden fra starten av og tenkte jeg aldri kom til å ha noe å bidra med, men i dag skjedde det noe uventet.

Etter økten min i dag hadde jeg tenkt meg inn på "spa" avdelingen på Elixia Lillestrøm for litt avslapning før helgen og hviledager. Ante ingen fred og fare og tuslet inn. Inne i den finske saunaen sto det to brahs og boxet med hansker og sånne puter man skal slå på. I full bro-outfit. Vi snakker STOORE klær, flere lag. Inni i en fuckings sauna!

Jeg regnet med at de holdt på pga de skulle forbrenne ekstra fett og svette litt. Jeg satt meg inn og lekte publikum og prata litt med dem. Veldige hyggelige bros, de bekreftet at det var pga fettforbrenningen. De så heller ikke så spesielt trente ut og pratet mye teori om denne metoden deres. Var gøy underholdning!

Ikke ment som en driteut post, men ble bare veldig overraska. Ikke vet jeg om det funker sinnsykt bra eller ikke, det kan kanskje noen med mer peiling bekrefte/avkrefte? :p

7516.jpg?1339139786

7516.jpg?1339139786

7516.jpg?1339139786

7516.jpg?1339139786

7516.jpg?1339139786

7516.jpg?1339139786

todd-wedding-crashers-e1301424078757.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...