Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha, nei. Men han fyren der e seriøst det første jeg tenkte på når jeg så profilbildet ditt.

Haha, greit nok det :p Men har sett filmen så ikke faen om det går på noe annet enn utseendet på avataren min :p Han gutten er syk i huet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Vektertorget tidligere i dag:

- En halvgammel mann skulle ta nedtrekk, la beina oppå putene man vanligvis har beina under og den bøylen rundt stativet, og tok nedtrekk til den store gullmedalje ved å bruke hele overkroppen og ende opp i horisontalen. Gjorde dette sju-åtte ganger før han sa seg fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens fete rutine

I dag var det mykje å skrive om, men Vegard Lysne skal få logge det mest spesielle.

Eg vil gjerne fortelle om ein kar som ser ut som han er frå søramerika og litt over 40 år. Han er ikkje spesielt trent eller sterk og har kulemage, men har alltid med seg 2 disipler og 1 dame(forskjellig kvar gang). Han har til dags dato aldri gjort ein øvelse korrekt, men "underviser" andre flittig. I dag skulle han trene pupp. I vanlig benk spratt han stangen i brystet, såg ut som om han måtte ta fart for å få stangen til å sprette nok. Han stønnet som John Holmes på kvar repp(50kg*4reps) og hadde hendene fulle i flytende magnesium. Etterpå var det skråbenk med 50kg, det var visst litt tungt, så han løftet ræven slik at berre hadde ryggen i benken og låg horisontalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ei herlig dame her i hawaii for et par dager siden.

Hun var ute å jogga med sikkert 0.5kg manualer i armene mens hun trente skuldrene.

Så ikke ut som det var mye tungt vertfall.

Glemte jo seff å ta bilde av hun. Men vis jeg ser noen andre herlige som trener her nede på gata så skal jeg få tatt bilde av det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ei herlig dame her i hawaii for et par dager siden.

Hun var ute å jogga med sikkert 0.5kg manualer i armene mens hun trente skuldrene.

Så ikke ut som det var mye tungt vertfall.

Glemte jo seff å ta bilde av hun. Men vis jeg ser noen andre herlige som trener her nede på gata så skal jeg få tatt bilde av det :D

Det er sikkert mer effektivt enn å faktisk ikke ha med seg manualene.. Men ser rimelig teit ut ja, ser den.. Fet rutine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bosumannen

Mandag var virkelig dagen for fete rutiner. Midt i treningen dukket Tuba opp, og han har allerede fortalt om den ene fete rutinen. På dette tidspunktet trodde vi at dette var det feteste vi kom til å oppleve i dag, men så dukket det opp en ny superhelt, nemlig bosumannen.

Mellom to knebøysett ble det plutselig observert en stor fitnessball i ett av knebøyrackene. En snikende eim av fet rutine bredte seg i rommet, og spenningen var til å ta å føle på! Rett som det var dukket bosumannen opp, og den kanskje feteste rutinen i denne tråden var i ferd med å se dagens lys.

  • Runde 1: Knestående bosusitt med hantelhold.

Det første som skjedde var at bosumannen satte seg til rette oppå fitnessballen. I hver hånd holdt han en hantel, og det var det. Her ble han sittende til han ikke orket mer.

  • Runde 2: Knestående militærpress på fitnessball

I det han begynte å legge vekter på stangen som lå i knebøyracket, økte selvfølgelig spenningen 9000 hakk. Det hele ble dessverre ikke så fett som det potensielt kunne blitt, og vi måtte si oss litt skuffet når det som skjedde var at han tok militærpress i knestående på fitnessball. Det at han alternerte mellom å presse foran og bak hodet gjorde rutinen enda fetere.

  • Runde 3: Stående hantelhold på fitnessball

Bosumannen prøvde nå å ta fetheten til nye høyder, og gjorde flere forsøk på å komme seg opp i stående på fitnessballen. Hantlene lå klare, så vi får anta at det var en ny runde med hantelhold som stod på planen, men til hele gymmets skuffelse stod ikke evnene i stil med fantasien, så det ble med forsøket. Hjem å øve mer!

  • Runde 4: Fitnessballen kastes

Etter noen sett med diverse øvelser med ball, var det på tide å kjøre de samme øvelsene uten ball. Hantelhold utgikk, da han sikkert fikk kjørt den gående når han la hantlene tilbake i stativet. Alternerende militærpress foran og bak nakken fikk vi derimot nyte synet av. Selvfølgelig i knestående, men denne gangen på gulvet.

Man skulle kanskje tro at dette var en fullgod treningsøkt, men bosumannen hadde mer på lager. Han fant frem stangfestet til T-bar-rows, og plasserte en stang i den. Nå var det duket for en øvelse som var til å kjenne igjen tenkte jeg, og lukket igjen bagen for å forlate åstedet. Men når jeg hadde gått et par meter og snudde meg tilbake, lå bosumannen og tok situps, med stangen i den ene hånden, på strak arm.

Etter dette forlot jeg gymmet, og nå sitter jeg og lurer på hva mer lurt bosumannen fant på etter at jeg dro, men det får vi eventuelt komme tilbake til neste gang han påtreffes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bosumannen

Mandag var virkelig dagen for fete rutiner. Midt i treningen dukket Tuba opp, og han har allerede fortalt om den ene fete rutinen. På dette tidspunktet trodde vi at dette var det feteste vi kom til å oppleve i dag, men så dukket det opp en ny superhelt, nemlig bosumannen.

Mellom to knebøysett ble det plutselig observert en stor fitnessball i ett av knebøyrackene. En snikende eim av fet rutine bredte seg i rommet, og spenningen var til å ta å føle på! Rett som det var dukket bosumannen opp, og den kanskje feteste rutinen i denne tråden var i ferd med å se dagens lys.

  • Runde 1: Knestående bosusitt med hantelhold.

Det første som skjedde var at bosumannen satte seg til rette oppå fitnessballen. I hver hånd holdt han en hantel, og det var det. Her ble han sittende til han ikke orket mer.

  • Runde 2: Knestående militærpress på fitnessball

I det han begynte å legge vekter på stangen som lå i knebøyracket, økte selvfølgelig spenningen 9000 hakk. Det hele ble dessverre ikke så fett som det potensielt kunne blitt, og vi måtte si oss litt skuffet når det som skjedde var at han tok militærpress i knestående på fitnessball. Det at han alternerte mellom å presse foran og bak hodet gjorde rutinen enda fetere.

  • Runde 3: Stående hantelhold på fitnessball

Bosumannen prøvde nå å ta fetheten til nye høyder, og gjorde flere forsøk på å komme seg opp i stående på fitnessballen. Hantlene lå klare, så vi får anta at det var en ny runde med hantelhold som stod på planen, men til hele gymmets skuffelse stod ikke evnene i stil med fantasien, så det ble med forsøket. Hjem å øve mer!

  • Runde 4: Fitnessballen kastes

Etter noen sett med diverse øvelser med ball, var det på tide å kjøre de samme øvelsene uten ball. Hantelhold utgikk, da han sikkert fikk kjørt den gående når han la hantlene tilbake i stativet. Alternerende militærpress foran og bak nakken fikk vi derimot nyte synet av. Selvfølgelig i knestående, men denne gangen på gulvet.

Man skulle kanskje tro at dette var en fullgod treningsøkt, men bosumannen hadde mer på lager. Han fant frem stangfestet til T-bar-rows, og plasserte en stang i den. Nå var det duket for en øvelse som var til å kjenne igjen tenkte jeg, og lukket igjen bagen for å forlate åstedet. Men når jeg hadde gått et par meter og snudde meg tilbake, lå bosumannen og tok situps, med stangen i den ene hånden, på strak arm.

Etter dette forlot jeg gymmet, og nå sitter jeg og lurer på hva mer lurt bosumannen fant på etter at jeg dro, men det får vi eventuelt komme tilbake til neste gang han påtreffes!

Hahahahaha!!! Ler så jeg gråter her jeg sitter, desidert dagen morsomste (og feteste) :rofl::cry: Hvordan kunne du forlate åstedet midt under selveste hovedshowet? Det der ville jeg ikke gått glipp av for fem flate øre ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bosumannen

Mandag var virkelig dagen for fete rutiner. Midt i treningen dukket Tuba opp, og han har allerede fortalt om den ene fete rutinen. På dette tidspunktet trodde vi at dette var det feteste vi kom til å oppleve i dag, men så dukket det opp en ny superhelt, nemlig bosumannen.

Mellom to knebøysett ble det plutselig observert en stor fitnessball i ett av knebøyrackene. En snikende eim av fet rutine bredte seg i rommet, og spenningen var til å ta å føle på! Rett som det var dukket bosumannen opp, og den kanskje feteste rutinen i denne tråden var i ferd med å se dagens lys.

  • Runde 1: Knestående bosusitt med hantelhold.

Det første som skjedde var at bosumannen satte seg til rette oppå fitnessballen. I hver hånd holdt han en hantel, og det var det. Her ble han sittende til han ikke orket mer.

  • Runde 2: Knestående militærpress på fitnessball

I det han begynte å legge vekter på stangen som lå i knebøyracket, økte selvfølgelig spenningen 9000 hakk. Det hele ble dessverre ikke så fett som det potensielt kunne blitt, og vi måtte si oss litt skuffet når det som skjedde var at han tok militærpress i knestående på fitnessball. Det at han alternerte mellom å presse foran og bak hodet gjorde rutinen enda fetere.

  • Runde 3: Stående hantelhold på fitnessball

Bosumannen prøvde nå å ta fetheten til nye høyder, og gjorde flere forsøk på å komme seg opp i stående på fitnessballen. Hantlene lå klare, så vi får anta at det var en ny runde med hantelhold som stod på planen, men til hele gymmets skuffelse stod ikke evnene i stil med fantasien, så det ble med forsøket. Hjem å øve mer!

  • Runde 4: Fitnessballen kastes

Etter noen sett med diverse øvelser med ball, var det på tide å kjøre de samme øvelsene uten ball. Hantelhold utgikk, da han sikkert fikk kjørt den gående når han la hantlene tilbake i stativet. Alternerende militærpress foran og bak nakken fikk vi derimot nyte synet av. Selvfølgelig i knestående, men denne gangen på gulvet.

Man skulle kanskje tro at dette var en fullgod treningsøkt, men bosumannen hadde mer på lager. Han fant frem stangfestet til T-bar-rows, og plasserte en stang i den. Nå var det duket for en øvelse som var til å kjenne igjen tenkte jeg, og lukket igjen bagen for å forlate åstedet. Men når jeg hadde gått et par meter og snudde meg tilbake, lå bosumannen og tok situps, med stangen i den ene hånden, på strak arm.

Etter dette forlot jeg gymmet, og nå sitter jeg og lurer på hva mer lurt bosumannen fant på etter at jeg dro, men det får vi eventuelt komme tilbake til neste gang han påtreffes!

HAHAHA, fy faaen! Vet ikke om jeg skal le eller grine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...