Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Tror nok du har rett angående at han mente "skullcrusher". Fyren har et poeng da, mest aktivering av tricepshodene skjer når stangen går bak hodet vs hvilke hoder som blir truffet når man ta en til nesen/pannen(regner med han mente pannen)(

25983467

). Hvorfor han valgte å kjøre "smal benk" inni der vet jeg ikke. Så selvom han tenkte broscience så var han heldig med hva han tenkte :p Må uansett ha vært ganske morsomt å se og høre på!

I så fall gjør jeg en ganske fet rutine på gymmet.. :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en jækla fin rutine på gymmet i går.

Skulle ta bøy og tok på meg belte som var tilgjengelig. Dette var helt nytt og stivt som faen. Jeg stramma til så langt det gikk og tok 5 reps på 145, det gikk fint og greit det, men problemet var da bare at jeg ikke hadde sjangs i havet å få av meg beltet. Det var stramt, jeg begynte å svimle som faen, men lot det være. Tok ett sett til og holdt på å stupe i bakken fordi trykket ble høyt og pusten knapp. I tillegg er jeg rimelig forkjøla og tett i hodet så det hjalp jo ikke akkurat.

Det hele endte opp med at jeg lå langflat på gulvet mens min bror satte foten i siden på meg og dro som faen mens jeg vridde meg i motsatt retning samt prøvde å vippe de jævla drittpinnene ut av hullet. Jesus kristus.

Det var diggere enn sex å få det av da. Det skal sies.

Hva i all verden slags bror er det du har som IKKE foreviget ydmykelsen din ved å ta bilder og/eller film og umiddelbart poste det på nettet før han hjalp deg???? What a waste of opportunities... :p:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok du har rett angående at han mente "skullcrusher". Fyren har et poeng da, mest aktivering av tricepshodene skjer når stangen går bak hodet vs hvilke hoder som blir truffet når man ta en til nesen/pannen(regner med han mente pannen)(

25983467

). Hvorfor han valgte å kjøre "smal benk" inni der vet jeg ikke. Så selvom han tenkte broscience så var han heldig med hva han tenkte :p Må uansett ha vært ganske morsomt å se og høre på!

Denne videoen er sett før, og selvom broen på gymmet hadde rett på 1 av de 3 variantene han sa hvordan du kunne kjøre de, kjørte han den ikke med den siste "knekken" som rippetoe kjører i vidoen for å få med skuldrene.

Jeg kjører scullcrushers som rippetoe gjør i denne videoen, broen gjorde ikke, men føler ikke jeg kan filme og poste heller:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På slutten av min treningsøkt i går hadde jeg nedtrekk som øvelse. Der jeg pleier å ta nedtrekk så var det allerede en kar som drev på. Har observert han i senteret mange ganger før. En byggerkar med utenlandsk opprinnelse som ikke snakker så godt norsk og som uten tvil har en meget bra kropp!

Jeg spurte om det var greit at jeg kjørte imellom, og dette var selvfølgelig helt i orden.

Etter mitt sett lurte han på om jeg kunne hjelpe han med sitt sett. Som en grei kar jeg er så sa jeg jo selvfølgelig ja, ikke noe problem. Han satt da pinnen på nederste vekt som var 135kg. Mannen selv veier vel rundt 80-84kg kanskje. Jeg tenkte mitt at fy fader han må være sterk. Måtte selvfølgelig hjelpe han ned på setet.

SÅ var det i gang. Han skulle da kjøre nedtrekk til nakken og jeg trodde jo at jeg kanskje skulle hjelpe til litt på de siste settene. Men jeg er ganske sikker på at jeg allerede fra første rep var med å dro sikkert 20-25kg og nærmere 40kg på slutten.

Samtidig som jeg hjelper til så er jeg jo motiverende og sier kjør på og mye annet piss.

Jeg som selv er en fornuftig person i treningssenteret og som prøver å gjøre et positivt inntrykk med tanke på teknikk og valg av vekter følte meg da veldig "kul" der jeg sto bak denne personen for å være med å dra for at han skulle klare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her en dag på treningssenteret la jeg merke til en kar som kjørte sirkelitrening så det ut som med 5-6 forskjellige øvelser for biceps...curling med hantler, curling med stang, curling med ez-stang, curling i kabel, ja...Jeg var der i sirka en 1 time å trente å han drev bare med dette hele den tiden jeg var der :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her en dag på treningssenteret la jeg merke til en kar som kjørte sirkelitrening så det ut som med 5-6 forskjellige øvelser for biceps...curling med hantler, curling med stang, curling med ez-stang, curling i kabel, ja...Jeg var der i sirka en 1 time å trente å han drev bare med dette hele den tiden jeg var der :thumbsup:

Viktig å trene biceps fra forskjellige vinkler vettu:rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag så jeg en av våre nye landsbros kjøre knebøy og benpress på Elixia.

På knebøyen sørget han for å krøke seg godt sammen på bunnen av løftet, nærmest som for å ta en crunch, og bøyde dermed hele ryggtavla fra topp til bunn. Og han kom seg ikke til parallell av den grunn heller...

På benpressen lesset han på en relativt beskjeden mengde vekter, men presterte likevel å smelle sleden så hardt ned i låsene på apparatet på hver eneste rep at det gjallet utover hele gymmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest xxxxxx

Jeg trodde jeg skulle døøø i dag da jeg så en fyr prøve seg på hipthrust. Det så ut som han trente til en aktivitet han skulle gjøre i sengen, på kvelden, med en jente....

Noe alla videoen, bare liggende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er vel en bra ting? Det duden på treningen gjorde var IKKE hipthrust..... Ren jokking....

Ja, det er det. Føler meg bare like awkward hver gang jeg gjør det i tilfelle noen jenter tenker akkurat det du sa nå :p "Bra" det var ren jokking! ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxx
Ja, det er det. Føler meg bare like awkward hver gang jeg gjør det i tilfelle noen jenter tenker akkurat det du sa nå :p "Bra" det var ren jokking! ^^

No worries! :p Noen må ha trollet med duden da de fortalte hvordan utførelsen var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å filme hendelsen, men fikk ikke gjort de uten noen merka det. Hvertfall, fyren skulle ta nedtrekk, og hvis dere har sett "Epic pull down maneuver" på 1. side så var det INGENTING i forhold, overdriver IKKE mye dersom jeg sir at hode hannes kom lengre ned en hva ræva var på noen av repsene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...