Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, morsom tråd!

Jeg holdt på å le meg ihjel av en fyr som skulle lære opp en annen i ulike øvelser...."Læremesteren" var ikke super veltrent, men han andre (som ikke så ut til å ha løftet en vekt i sitt liv) så ut til å stole 100% på han. De hadde mange "gode" øvelser, men det toppet seg da han skulle vise fram dips i assist-maskinen! Han hoppet bare opp og ned på stangen med hjelpevekten, armene var helt i ro :p Sikkert meget effektivt :) (iallefall bra magetrening for meg som så på :D:rofl:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne_

Er en bro på evo Majorstua som regelmessig tar den klassiske kvartbøy på bosuball.. Med den runde siden ned og såpass mye vekt at han stønner og peser Jeg tørr ikke se på... En dag MÅ det gå galt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenta som kjørte supersett mellom ja-maskinen og nei-maskinen..

3 gutter på 16 som var mer opptatt av å se på TVn i lokalet enn å faktisk trene, men noe må de ha gjort siden det lå 20 vektskiver og 18 hantler utover gulvet. Han ene av de kjørte forresten 5 forskjellige øvelser, alle for biceps..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjelden fet rutine på elixia colosseum idag. To bros med en eim av det jeg tror crossfit lukter. Har litt problemer med å beskrive hva jeg egentlig så, men jeg velger å kalle øvelsen balanserende push-up flaks med stang. Den ene broen lå med beina plassert på stanga i smithmaskinen. I hendene hadde han en annen stang, og utførte så push-ups oppå et oppned balansebrett med spretthopp på toppen av øvelsen. Det hele ble utført i et enormt tempo og avsluttet med at han kastet stangen i racket når han var ferdig. Awesome.

Etterpå ble det utført sit-ups oppå det samme oppned balansebrettet med hantler i hendene og minst 1000% ROM. Rullet med ryggen på balansebrettet til føttene var nær sagt over nakke, før han kastet de ned igjen og følgte etter med overkroppen, rullet tilbake over balansebrettet og avsluttet sittende med hantlen i henda strak over hodet. Når rutinen var ferdig ga de hverandre en dobbel high-five og forlot lokalet fornøyd med dagens innsats.

villeste jeg har lest på lenge.. klarer ikke å se det for meg.. ikek LITT en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en eldre mann som alltid setter seg i leg extensions apparatet, hver eneste gang. Dette er det eneste han gjør, har aldri sett han gjøre noe annet og jeg ser han så og si hver gang jeg er der. Den fete rutinen er at han bare sitter der, ofte i en hel time og ruller innimellom leggene på den skumrulle greia mens han snakker i tlf og tygger tyggegummi:huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er en eldre mann som alltid setter seg i leg extensions apparatet, hver eneste gang. Dette er det eneste han gjør, har aldri sett han gjøre noe annet og jeg ser han så og si hver gang jeg er der. Den fete rutinen er at han bare sitter der, ofte i en hel time og ruller innimellom leggene på den skumrulle greia mens han snakker i tlf og tygger tyggegummi:huh:

Har en mistanke om at de fleste menn som har vert gift i noen år for mye er på treningssenteret for å slippe vekk hjemmefra. f.eks han ene på mitt senter som leste avisen i garderoben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en ganske så fin rutine i dag. En fyr på romaskinen. Beveget seg frem og tilbake med beina, uten å bruke armene, de måtte han så klart bruke til å holde telefonen som han snakket i. Så klart ikledd slippers og grønn lacoste pikè t-shorte.

Fet stil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta som kjørte supersett mellom ja-maskinen og nei-maskinen..

3 gutter på 16 som var mer opptatt av å se på TVn i lokalet enn å faktisk trene, men noe må de ha gjort siden det lå 20 vektskiver og 18 hantler utover gulvet. Han ene av de kjørte forresten 5 forskjellige øvelser, alle for biceps..

Det kommer til å gi fete resultater..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en kar der jeg trener som ligner utrolig på Jason Statham, riktignok litt eldre og ikke fult så godt trent, men ansiktet er ganske så likt. Også har han det samme steinansiktet hver gang, aldri sett han lage det minste til grimase.

Fordi Jason Statham faktisk er utrolig fet blir nesten alt denne fyren gjør også til en fet rutine - i uttrykkets rette forstand.

Utenom dette kan jeg kun melde om et par bros som tok skulderhev (usikker på om det er det det heter, men den ubrukelige oksenakke/bære handleposer- øvelsen der skuldrene blir heist opp til øra med rette armer) med olympiastanga i knebøystativet. :meh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...