Jump to content

Fitplease

Members
  • Content Count

    1094
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Fitplease last won the day on November 25 2012

Fitplease had the most liked content!

About Fitplease

  • Rank
    Fitness blogger
  • Birthday 01/27/1985

Recent Profile Visitors

1289 profile views
  1. ser utrolig flott ut:-)

  2. For min del er det absolutte beste å ikke ha det tilgjengelig hjemme. Skal du ned i vekt så opplever jeg at det er best å unngå det helt i perioden det gjelder. Med et godt kosthold (masse proteiner som gjør at du holder deg mett) så vil også søtsuget etterhvert gå bort, og sjokolade og annet godteri blir ikke like fristende lenger
  3. Du er absolutt på god vei! Du har jo mistet mange cm, så du gjør helt klart noe rett (y) Det er helt naturlig at du ser mindre nedgang i cm på steder som f.eks overarm og lår. Det er områder hvor man har mindre fett enn f.eks magen, så det er rett og slett mindre å ta av der, og derfor ingenting å rynke på nesen av Om du ønsker at ting skal skje raskere, så er nok det neste steget å ta mer kontroll over kostholdet; dvs. være enda mer bevisst på hva du putter i munnen og kalori inn vs kalori ut. Men som LeanMachine sier.. ting tar tid. Det gjelder å være tålmodig og ikke gi opp
  4. Jeg ville gitt det mer tid ettersom du ikke har holdt på i mer enn 8 uker. Hvis du stadig har progresjon med både antall kg og reps, pluss at du har bra kosthold, så vil kroppen din etterhvert forandre seg og du vil bli strammere. Men ting tar tid! Og det er viktig å være tålmodig
  5. Hva slags fullkroppsprogram kjører du? (både øvelser og reps x sett)
  6. Bulgarsk utfall og ettbeinspress gjør wonders for rumpen! Absolutt verdt å ta med i programmet ditt
  7. Hajaha!!! Har jeg dårlig humor som synes denne var kjempe morsom?
  8. I motsetning til et par andre her så ville ikke jeg ha rådet deg til å spise noe særlig mer. Og makroene synes jeg heller ikke du skal forandre på! Du ligger på ca 1700 kalorier om dagen (utifra det du har listet opp), og jeg regner med at du har dager der du skeier litt ut (godteri, kaker, chips eller noe annet kalorrikt) som den dagen kanskje utgjør + 500 kcal eller mer alt etter hvor mye du skeier ut og hvor ofte. Noe som gjør at du ligger på vedlikehold, og kanskje også kalorioverskudd til tider. Når det er sagt, så ville det neppe "gjort noe" om du la på deg noen kilo ved å øke antall kalorier som de andre har rådet deg til, men jeg tror heller cluet er å trene mer effektivt. Du vil endre kroppssammensetningen din og gå ned i fettprosent, og det gjøres ved å trene tung styrketrening. Hvis jeg var deg ville jeg ha trent et tungt helkroppsprogram 3 ganger i uken med 5-8 repetisjoner, og holde deg til de 2 kardioøktene du har som instruktør. Loggfør øktene dine slik at du ser om du har jevn progresjon når det kommer til styrken og begynn å mål kroppen på faste punkter hver uke for å se om du har nedgang. Jevnlige formbilder hjelper også veldig på å fange opp forandringer ved kroppen som man selv ikke klarer å se i speilet
  9. Hvor høy er du og hvor mye veier du? Hva slags type jobb har du? (Sitter du mye eller er du i aktivitet?) Og hva er aktivitetsnivået utenom treningen du har beskrevet?
  10. Kanskje videoen har vært postet før, men denne karen kjører den ene fete rutinen etter den andre http://www.youtube.com/watch?v=iIHoC8wUjMY
  11. "Nei, det er en vanlig misforståelse. Man kan fint forbrenne fett og bygge muskler samtidig. Dette gjelder spesielt utrente, eller personer som har liten erfaring med styrketrening." - sier Robert Eilertsen. Tung styrke, moderat kaloriunderskudd og mye proteiner så vil nok kroppen forandre seg
  12. Det er bare å slenge på ja! Kan kanskje være lurt å skvise inn rumpeøvelsen mellom to av overkroppsøvelsene, sånn at du ikke er helt kjørt om du f.eks går direkte fra knebøyen
  13. Hmm vekten er ikke alltids til å stole på.. Jeg kan gå opp/ned 2-3 kg fra en dag til en annen. Kommer an på veldig mange ting, og spesielt hvor mye vann kroppen holder. Styrketrening gjør ofte at man holder mer vann, så de 500 g forundrer meg ikke om er vann. For å vite hvileforbrenningen din (som man aldri vil kunne få vite helt 100%), så må du nesten oppgi høyde og vekt Forresten så er ikke 4 uker så veldig lenge, selv om jeg skjønner godt at det er demotiverende. Hvordan ser styrketreningen din ut? Og har du hele tiden progresjon?
×
×
  • Create New...