Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Haha, så evig bra!

Benkpress med hantler: "Muskelen kjenner ikke hvor mye vekter du har på, bare spenningen. Har trent med 80'ene før, men nå løfter jeg heller 35'erene, og får mye mer igjen for det"... Priceless!

Jeg fikk bare vondt av hele greia jeg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bøy. 2 bros i racket ved siden av. De fulgte nøye med etterhvert som jeg la på mer opp til dagens toppsett på lette 120 kg. Han ene broen tok 120 med pussy pad på nakken, vaglet ut i joggesko, stod i ca 1 minutt og pustet og gikk tilbake igjen. Bro nr 2 var litt hardere, han knakk bittelitt i knærne og stønnet. Kanskje en repetisjon til sammen om en legger sammen banen fra de 10 knesviktene han gjorde. Bra fornøyd med at han tok dobbelt så mange reps som meg.

Kanskje han trente myoreps? Børge sier jo en må kutte 10 % på ROM for å etterligne okklusjons effekten. Så 90 % kutt må jo være enda bedre. Huge gains!!:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal være forsiktige med å ta bilder/filme av andre og legge ut her uten samtykke av vedkommede. Det er ikke lett å skille hva som er "lovlig" her, så det beste er å bruke sunn fornuft :)

Har derfor slettet noen av bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dro på trening i går og økta visste seg å bli en massiv bro økt. Det hele startet med at jeg gikk bort til knebøystativet for å starte treninga mi. Rett før jeg skulle til å fjerne vektene som allerede var det kommer en bro bort og sier at han har et sett igjen, greit nok tenker jeg og setter meg å venter. Broen løfter stanga å begynner å curler, det er klart at han har for mye på stanga ettersom hofta svinger mer og mer for hver rep. Jeg snur meg og får øyekontakt med en annen fyr på gymmet, det var opplagt at vi tenkte det samme, rasshøl som curler i knebøystativet. Broen blir ferdig og jeg setter i gang med min treningsrutine som blir utrolig kjedelig sammenlignet med curlekongene. Han har med seg to andre bro's på trening. Hvor lenge de hadde holdt på når jeg kom vet jeg ikke, men i løpet av den tiden jeg var der kjørte de stående curl med olympiastang, stående med ez-stang, sittende med ez-stang, bicepscurl i kabel før de avsluttet med rundt 3 reps hver med chins. Ja, etter å ha kjørt biceps til failure 15 ganger er det greit med litt ryggtrening. Hadde lyst til å gå bort til samtlige og gi de dobbel brofist for en drøy rutine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro på trening i går og økta visste seg å bli en massiv bro økt. Det hele startet med at jeg gikk bort til knebøystativet for å starte treninga mi. Rett før jeg skulle til å fjerne vektene som allerede var det kommer en bro bort og sier at han har et sett igjen, greit nok tenker jeg og setter meg å venter. Broen løfter stanga å begynner å curler, det er klart at han har for mye på stanga ettersom hofta svinger mer og mer for hver rep. Jeg snur meg og får øyekontakt med en annen fyr på gymmet, det var opplagt at vi tenkte det samme, rasshøl som curler i knebøystativet. Broen blir ferdig og jeg setter i gang med min treningsrutine som blir utrolig kjedelig sammenlignet med curlekongene. Han har med seg to andre bro's på trening. Hvor lenge de hadde holdt på når jeg kom vet jeg ikke, men i løpet av den tiden jeg var der kjørte de stående curl med olympiastang, stående med ez-stang, sittende med ez-stang, bicepscurl i kabel før de avsluttet med rundt 3 reps hver med chins. Ja, etter å ha kjørt biceps til failure 15 ganger er det greit med litt ryggtrening. Hadde lyst til å gå bort til samtlige og gi de dobbel brofist for en drøy rutine.

hahaha fy faen as... det er ikke mulig!!!! fuckarounditis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en jente på treningssenteret jeg går som har en super fet rutine i smith maskinen. Tror ideen hennes er å ta utfall, men hun står så vidt med den ene foten foran den andre, og all bevegelse skjer utelukkende i hofteleddet.

Hun må ha så sykt vondt i ryggen etterhvert. Sikkert derfor hun går hjem etter 15 min innsats :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kul fyr med blå shorts, røde sokker og hvit singlet (tror han liker amerika..) lesser på vekter på stangen for å ta knebøy, bøyer knærne litt før han tar på mer vekter (rundt 100kg nå..) Holder i stangen mens han hopper litt, rister litt på seg og tar litt tåhev, ser på meg med et litt forskrekket blikk før han går til den maskinen der du tar "situps".. :thumbsdown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var ikke på gymmet, men kom over en bro på byen her i helgen. Var ute med noen kamerater, og en av disse møtte en jente han kjente ved en tilfeldighet. De var 16 stk som var ute for å feire bursdagen til hun ene.

Ut av det blå kommer det en ung premieboler og setter seg. Det var ikke det at han var så svær, han bare så veldig ut som han var på solide doser juice. I tillegg hadde han ILS (invisible lat syndrome, dvs. han hadde jo noe lats, men ikke så mye som armvinkelen indikerte)! Fyren presser seg ned i sofaen mellom jentene og oss. Han ene kompisen min prøver å få han i tale. Uansett hva han sier eller spør om, svarer bro'en bare med "...ja...". Jeg prøver noen gloser, og oppfatter raskt at benkpressen er høyere enn IQen. Så sitter han og ser litt på jentene uten å si noe. Ti minutter senere forsvinner han bare. Ikke sagt et ord til noen, annet enn "...ja..." og stirret creepy på jentene.

Rå fyr :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Observerte en fet løperutine da jeg gikk på tur nå i ettermiddag.

En jente jogger forbi meg i verdens korteste shorts som så vidt dekker rompen. I motsatt retning kommer det en kar joggende som snur seg etter shorts-damen i dét han passerer henne. Jeg flirer litt av han, noe han plutselig oppdager og later som at han ikke hadde snudd seg etter henne, men at han gjorde det som en del av uttøyning av overkroppen mens han jogger, så da gjorde han likesågodt "uttøyningen" mot den andre siden også.

:thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld når jeg trente, så var det en sånn solbrunn strigla fyr der som trente i jeans. Rareste jeg har sett på lenge, hvem trener i jeans? Når han skulle ta chins, så festet han 20 kg i sånn belte-ting rundt livet, tok tak og hoppet opp så hue kom i høyde med stanga og ramlet ned igjen som en sekk. OG hver gang ynket han i smerte, antagelig traff vekten rundt livet litt strategiske punkter. Så..når han var ferdig, så gikk han rundt en stund og så ut som en påfugl.

Samme fyren var der i forrige uke også når vi var der, da var det en som skulle vise meg at jeg skulle la stanga "treffe" litt lenger ned i benk. Så han viste jo da med mine vekter på stanga, altså endel mindre enn hva som kanskje forventes av en fullvoksen mann med mye muskler. Da gikk tullingen forbi, fniste og himlet med øynene til kompisen min. Når jeg ble ferdig og kompisen la på 160 kg for å løfte selv, så hadde tufsen i den minste vett til å se skamfull ut og gikk i garderoben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deal! Det er et bra senter sånn egentlig da, jeg liker atmosfæren der og at det er hele spekteret med folk der. Jeg liker ikke sånne "se og bli sett steder". :)

Ja, syns det virka ok jeg, og har det man trenger :) (og sikkert en great deal billigere enn Elixia :whistling:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...