Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

I det siste har jeg sett:

Benkpress i regnjakke: Fett! (y) Stakk når han startet oppvarmingen, men dette var garantert en fin måte å bli varm på og ikke minst beskytte seg dersom han skulle klare å søle vann fra flaska si.

Bulgarske utfall uten å bøye beina: Fett! (y) Rygghev for viderekommere, husk å krumme ryggen noe jævlig.

Stående fosterstilling markløft: Drøyt fett! (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en på trening på søndag i shorte og dongribukse. Fatta ikke helt at det der kunne være noe fornuftig.

Så ikke så veldig rutinert ut noe som helst hva han holdt på med heller.

Så og 2 stykker som sto med belte og trente øvre ryg på en maskin du drar rett bak med. Fatta liksom ikke hele vitsen med belte da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

459_p1.jpg

Synes det er like fett hver gang jeg ser damer som bruker denne flexability-maskinen til styrketrening.

Istedet for å holde foten i ei stilling, presser de den ned gjennom flere repetisjoner.

Det var ei dame som gjorde det i dag, hvor hun pustet tungt og telte repsene høyt. Visste ikke helt hvor jeg skulle gjøre av meg. Way too fet routine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

har en dame på ca 43 år på gymet som har en bra rutine. Hun begynner alltid å sykle i sine alt for store slappe sokker. syklene må du trø i ett viss tempo får at den skal være på, sykle er ihvertfall av, får det er såvidt hun trør. der er hun i 15 min mens hun leser avisen og tygger på en svær tyggis. av og til stopper hun å trø og trykker hode ekstra dypt inn i avisen. så ligger hun litt på en situpsbenken eller på en vanlig benk med manualene å snakker i telefonen noendager tar hun situps og, så tøyer hun i 10 min. noen ganger er hun på trening 5 dager i uken og har vært der ihvertfall ett år.

men er vel bedre å være der i 30 min enn på sofaen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fete rutiner.. hmm, let's see.. må vel være de nye vernepliktige på stasjonen som har "lest en plass" at for å maksimere alle musklene i kroppen best og mest mulig, så er det å kjøre til failure på mølla som gjelder. Altså, JA.. de løper til de detter av båndet(!), og jeg har ingen planer om å fortelle de noe annet med det første ihvertfall :D:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme fyren som jeg fortalte om tidligere skulle nå prøve seg på T-bar row. Fyren skjønte ikke helt hvordan han skulle ta øvelsen og istedenfor å stå på den siden av stangen som går ned i bakken sto han på motsatt og hold også på den siden av vektene der stangen er kortest, hadde solid krum i rygg og druste stanga godt opp i skrotum for hver rep. Synd at jeg akkuratt skulle til å dra når han begynte, for de kunne virkelig gjort dagen perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange høgdepunkt i dag.

Nr1: Spinkel fyr prøvde seg på markløft og lurte på om han kunne gjere det ved racket eg dreiv med bøy i. Siden eg er grådig grei sa eg ja. Han krummet ryggen som ein banan og spratt vektene opp på kvar repp. Rett før toppsettet sitt såg eg at det var ledig i racket vedsiden av meg. Han gjekk vekk frå stangen for å ta seg ein runde i lokalet. Eg løftet opp stangen og bærte den bort i det ledige racket. Gubben kom tilbake, stoppet ved mitt rack og berre stod og såg på gulvet. Der stod han til eg viste han kor stangen var.

Nr2: Ein invandrer frå sør-amerika(trur eg) skulle benke. Fyren hadde 60kg som skulle løftes. Han låg med beina oppå benken og omtrent glutbridget stangen opp igjen når det begynte å bli tungt. Stangen gjekk frå side til side, han spratt den i brystet og glutbridget opp 60kg 5 ganger. Så gjekk han frå benken og mot skråbenken. Då gjekk eg bort til han og sa: Du, her på gymmet rydder vi etter oss, eg gidder ikkje å gå rundt å rydde etter alle andre og blir fryktelig irritert når eg ikkje finner skivene igjen. Han ba om unnskyldning og lovet at det ikkje skulle skje igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...