Gå til innhold

Fete rutiner på gymmet


Vegard L

Anbefalte innlegg

Shrugs er alltid en fet rutine uansett variasjon og utførelse. Jeg foretrekker å ha egne shrugs-dager der jeg trener shrugs med hantler, shrugs med fri stang, shrugs med fri stang bak ryggen, shrugs i smith, shrugs i smith bak rygg også avslutter jeg med shrugs med kettlebells som naturligvis er det beste. 8x20 reps og supersett på alle. Runder av med tåhev.

Du glemte shrugs med trapbar og at du kjører en ny runde på alle men denne gangen med strikk... Rett skal være rett!

Og alle kjøres selvfølgelig i knebøyracket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahaha. Den nye treningstrenden. :p

Hoes er kanskje ikke motstykket til bro's? *plystre* Jeg så i alle fall noen jenter på senteret i dag som var der hele den tida jeg var der (entimeogfemtenminutter), men jeg så dem ikke gjøre noe som helst annet enn å prate. Og prate. Da jeg kom i garderoben var de jammen meg der også. :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Flotte saker ! Får vondt i hele kroppen av å se på

Har observert nøyaktig det der på egen gym, bortsett fra at min bro i tillegg bendte ryggen over fra heftig krum til heftig svai på toppen av hvert løft. Kunne høre ryggvirvlene knuse og smuldre opp! :eek: (Men jeg er jente og noob og tar bare 50 kg 60 kg i mark og er dermed ikke kvalifisert til å kommentere andres teknikk.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har observert nøyaktig det der på egen gym, bortsett fra at min bro i tillegg bendte ryggen over fra heftig krum til heftig svai på toppen av hvert løft. Kunne høre ryggvirvlene knuse og smuldre opp! :eek: (Men jeg er jente og noob og tar bare 50 kg i mark og er dermed ikke kvalifisert til å kommentere andres teknikk.)

Hørtes ut som en perfekt teknikk ! fra maks krumming til maks flektert korsrygg :p Prolaps rett rundt hjørnet. 50 kg er da ikke dårlig det :D bedre å løfte 50 kg perfekt, enn 100 med ræva teknikk :D Er i allefall sånn jeg tenker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...