Gå til innhold

Jenter, hva synes dere egentlig mener om "tynniser"


Plyo

Anbefalte innlegg

Selvsagt er det stas med kjekke menn, men å være kjekk er ikke ensbetydende med å være stor og muskuløs. Selvom det også er overflatisk må jeg innrømme at jeg synes det er viktigere å være pen i ansiktet. Man kan ikke trene seg til ett pent fjes, og det hjelper lite med en gjennomtrent stor muskuløs kropp hvis du ser ut som belsebubb i trynet. Det ultimate marerittet for meg ville uansett å være å være sammen med en mann som bare tenkte på muskler og trening og bygging og brukte mer tid foran speilet enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

haha! Digger at du la opp bildet av akkurat ham! Mye interresant her fra jentene ser jeg.. Blir spenennde og følge med

(sist jeg sjekka så vel en god del kvinnfolk så H&A nettop fordi Chris - dude i førsteposten - var der.. og at han var så utrolig fin.. Så noe med tynniser må det være, ikke lyv jenter! )

Døøøh. Det var ANSIKTET jeg fulgte serien for! :D Og han ble mye bedre trent etterhvert som han ble mer inne i serien. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står for det jeg skrev, jeg. Når det kommer til førsteinntrykk, baseres det selvfølgelig på utseende. Og selvfølgelig ser man en gang ekstra om noen er spesielt kjekkas. Men. Når det kommer til mer enn førsteinntrykk, så baseres det da virkelig ikke på utseende? I alle fall ikke for meg, og det står jeg for.

Hvis den var tiltenkt det jeg skrev, må jeg bare understreke at jeg skrev tildels :) For du har jo rett i det du sier, men det jeg mente er jo som du sier.. Vi baserer jo førsteinntrykk på utseende, men smaken er som baken som andre har skrevet før meg ;) Det som er en skikkelig HUNK for deg, kan jo være en skikkelig padde for meg :p Men ja, utover førsteinntrykk(utseende), så handler det jo om andre ting...

Uansett, Plyo har tildels rett i det han sier, vi lyver hvis vi sier vi ikke bryr oss om hvordan gutten ser ut i det hele tatt :)

Meeen, det skal også sies at Chris er ikke så veldig "tynnis" lenger, på vei opp han også ;) Han var som alle dere gutta har vært en gang, en såkalt "tynnis" :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best folk som liker seg selv, selv om man er fornøyd med seg selv og sine valg, så betyr jo ikke det at man ikke kan annerkjenne at andre velger å prioritere annerledes, heller selvgod enn 'unnskyld-at-jeg-er-til, jeg-er-ikke-god-nok-holdning'. Liker derfor egentlig ikke å underbygge noens komplekser, men har vel gjort det allerde, så da kan jeg likegodt dele min svart/hvitt oppfatning av ståa.

Om man tiltrekkes av tynniser er det fordi de har noe man selv trakter etter, hadde man kjønnsoperert han chris-duden så og gitt h*n en glitrende bikini og dytta ham ut på scenen kunne han sikkert fått en grei plassering i BF konkurranse. ;)

En mann skal ha mer muskler enn meg, og lavere fett prosent enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mening om en "tynnis":

Først må jeg si at størrelsen har fint lite å si, så lenge personen er frisk og trives med sin egen vekt.

I førstepost syntes jeg trådstarter tar alle "tynniser" under en kam, men jeg velger å overse det ;)

Unormal selvdigging er jeg ikke for uansett om personen er stor eller lite, men nå var det kanskje ikke det som var hovedpoenget.

Personlig liker jeg best gutter som ikke er så veldig trente og har så veldig store muskler. Litt muskler er selvfølgelig fint, men det skal ikke mye til for at jeg er "fornøyd": Jeg setter fornøyd i "gåseøyne", fordi det JEG ser etter er hva vedkommende har i topplokket! Han kan ha så mye muskler han bare vil, men det blir avslag på grått papir så lenge han ikke kan bruke det jeg mener er kroppens viktigste "muskel" :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for min del; jeg legger først merke til utseende, men det er personligheten som avgjør.

Og fint utseende er ikke ensbetydende med stor, muskuløs kropp... Av og til kan det bli litt for mye av det gode...

Så en episode av Spartacus i går, som handler om gladiatorer. Masse muskelmenn. Og det slo meg at jeg ikke vektla størrelse på biceps eller antall mageruter på disse mennene i det hele tatt. De mennene jeg eventuelt la merke til eller fattet interesse for hadde gjerne mer å by på enn sterk fysikk. Ja, ser dem er trent, so what... Personligheten er også med på å forme utseende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare være tynnfeit istedet? *fnis* :p

Okok, jeg tenker nok litt på kropp, tynnfeit er ikke noe særlig. Men står uansett for det jeg sier om at personlighet er aller viktigst. :p Men hadde kanskje valgt bort han feite selv om han hadde hatt bra personlighet. Og ja, jeg ser jeg motsier meg selv her :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar tid å bygge en muskuløs, velproporsjonert kropp. Veltrente store menn viser at de har arbeidsmoral, stå på vilje, standhaftighet og innsatsvilje. At de er dedikerte og motiverte til å arbeide mot sine mål. Dette er jo kvaliteter vi alle burde søke etter. Sier som buddy Zyzz en gang sa:

"Sixpack on a skinny guy is like big tits on a fat chic... It doesn't count!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tar tid å bygge en muskuløs, velproporsjonert kropp. Veltrente store menn viser at de har arbeidsmoral, stå på vilje, standhaftighet og innsatsvilje. At de er dedikerte og motiverte til å arbeide mot sine mål. Dette er jo kvaliteter vi alle burde søke etter. Sier som buddy Zyzz en gang sa:

"Sixpack on a skinny guy is like big tits on a fat chic... It doesn't count!"

Evt. at de er selvopptatte, egoistiske og ikke ser annet enn sitt eget utseende. For å sette det litt på spissen.

Det hjelper ikke å ha en digg kropp om personligheten ikke matcher. Om man skal se på kropp og utseende bare for kropp og utseende så er det selfølgelig mer tiltrekkende med en som har litt muskler. Men i det lange løpet er det ikke kun det som teller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar tid å bygge en muskuløs, velproporsjonert kropp. Veltrente store menn viser at de har arbeidsmoral, stå på vilje, standhaftighet og innsatsvilje. At de er dedikerte og motiverte til å arbeide mot sine mål. Dette er jo kvaliteter vi alle burde søke etter.

Veldig flotte kvaliteter på en mann - som vel alle jenter ønsker! Men - det finnes mange måter å inneha/ivareta/hige etter disse kvalitetene, ikke bare ved dedikert trening og muskelbygging.

Og det og ha kvaliteter som innsatsvilje og arbeidsmoral på ett område i livet, vil ikke automatisk si at man har det på andre områder. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar tid å bygge en muskuløs, velproporsjonert kropp. Veltrente store menn viser at de har arbeidsmoral, stå på vilje, standhaftighet og innsatsvilje. At de er dedikerte og motiverte til å arbeide mot sine mål. Dette er jo kvaliteter vi alle burde søke etter. Sier som buddy Zyzz en gang sa:

"Sixpack on a skinny guy is like big tits on a fat chic... It doesn't count!"

Saken her er jo at nå om dagen så er det langt ifra de fleste med fysikk som har fått den gjennom årevis med hardt arbeid. Veldig mange har holdt på i kort tid med muskelbyggingen og tatt i bruk AAS før de kjøpte sitt første proteinpulver. De om det, men det reflekterer jo ikke denne viljen og standhaftigheten som du nevner her. Da blir plutselig bare kropp, kropp, ikke noe mer. Og det kan igjen føre til at verdien av resultatet til akkurat de du snakker om, blir redusert. Fordi plutselig ser man 19 åringer som går rundt med samme masse og form som en som har trent i flere tiår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker at menn ser maskuline ut, men ikke at de ser ut som om de bor på helsestudio. Det viktigste med en mann er uansett at han utstråler maskulinitet og er trygg på seg selv. Har glimt i øyet, selvironi og vet hva han vil. Det er ingen vits i å bygge kropp for å bli en attraktiv mann hos damene, det mange andre ting som er viktigere. Mageruter og biceps er laaaangt ned på lista for min del, selv om kroppen selvfølgelig betyr noe. Det er igrunnen viktigere hvordan han fører den kroppen han har, om han er selvsikker og mandig og ikke blærete eller for usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med "tynnis" mener jeg gutter som har trent og fått litt muskler, men likevel har mye mindre muskler enn de selv tror. Som går rundt på treningssentrene og sprader i singletene sine med tynne armer hvor du ser konturene av litt muskler... Gutter som kanskje benker 80 kilo og er stolte av det fordi de benker litt mer enn resten av pinglevennene sine. Som tror de er veltrente og viser frem "six-packen" sin i tide og utide...

Hvor mange kilo må man egentlig ta i benken før det er sosialt akseptert å sprade rundt i singlet?

Når det gjelder hva jenter liker så har jeg inntrykket av at ingen vil si at de liker store muskler. Problemet er vel bare at når jenter hører ordet muskler tenker de på dette:

jay.jpg

Mens dette er en kropp de tror vi gutter får av å ta et par sit-ups og jogge en runde rundt sognsvann en gang i blant:

Sunday+Beefcake+David+in+underwear.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ofte det virker som damer har en tendens til å være veldig fordomsfulle når det kommer til menn som er over gjennomsnittet store.. I den forstand tenker jeg på slike ting; "han der er sikkert en badboy", "han der elsker sikkert seg selv" og slike ting... - Flere som har samme oppfatning?

Absolutt! Jeg møter meg selv i døra her:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...