Gå til innhold

Jenter, hva synes dere egentlig mener om "tynniser"


Plyo

Anbefalte innlegg

Er du sikker på at du er jente? :)

Ja HEEEELT sikker, men har den fordel her at jeg ikke går ut med mitt eget navn, så jeg kan være dønn ærlig ;) og kan innrømme at jeg synes gutter med MYE muskler er mer opphissende enn tynniser :blush:

Tror mange jenter kunne tenkt seg en mann til hvert sitt bruk jeg, men ikke helt sosialt akseptabelt å mene det :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

5% av alle gutter ligger med 80% av alle damer. Ikke kom her å si at damer ikke tiltrekkes av de samme tingene!

Er du alpha, så er du alpha, og det tiltrekker damer. No matter what. Alphaer har en tendens til å sette seg selv høyt og liker å pleie seg selv, så tror nok det har en sammenheng med at de som regel ser bedre ut enn gjennomsnittet i tillegg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5% av alle gutter ligger med 80% av alle damer. Ikke kom her å si at damer ikke tiltrekkes av de samme tingene!

Er du alpha, så er du alpha, og det tiltrekker damer. No matter what. Alphaer har en tendens til å sette seg selv høyt og liker å pleie seg selv, så tror nok det har en sammenheng med at de som regel ser bedre ut enn gjennomsnittet i tillegg. :)

Sant nok...men vi har også alfa hunner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må skrive under på denne. Forskning viser gang på gang at kvinnene "lyver" på seg (deriblant færre sexpartnere). Den eneste valide og gode predikator år kvinner skal velge sexpartner/kjæreste er fysisk utseende. Dessuten ser man at jo sterkere sosialt og økonomisk stilt kvinnen er, jo mer viktig blir utseende. Nå innebefatter selvsagt utseende ikke bare kropp, men også ansikt ... :) Når er det dog ikke slik at alle kvinner får verdens vakreste og mest veltrente menn. Man tenderer å velge noe som kan "ekvivaleres" med seg selv.

For øvrig gjelder dette også seksuell opphisselse uansett forhold eller ei, både for økonomisk svake og økonomisk sterke kvinner.

"I can prove anything by statistics but the truth" - George Canning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[Nå vet jeg ikke helt om en mann som levde på 1800-tallet hadde samme forståelse for statistikk som oss? ;)]

Her leser man det man vil lese og forkaster andre synspunkter som løgn. Fin debatt!

Den som velger å quote en engelskmann fra 1800-tallet som bevis for at statistikk ikke kan sees på som en etablert, kultur- og samfunnspesifikk sannhet, må vel kunne sies å forkaste andres synspunkter som løgn, fordi du ønsker å tro på et idealistisk standpunkt om at "det indre teller".

Ja, det indre teller, men ikke særlig i første omgang...? Pleier mer å være en god predikator på hvorvidt forhold varer. Men gjennomsnittlig tid et forhold varer er 4 år, og 50 % av alle som gifter seg, skiller seg (har vært slik i 20 år nå). Så åpenbart er ikke folk så flinke til å velge det gode indre, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

, fordi du ønsker å tro på et idealistisk standpunkt om at "det indre teller".

Ja, det indre teller, men ikke særlig i første omgang...?

Det har blitt sagt her at damer som påstår de ikke bryr seg om utseendet til en partner lyver. Punktum finale. Og man trenger ikke å "tro på et idealistisk standpunkt" om at alle mener det indre teller, for å finne eksempler på at for enkelte så teller faktisk det indre.

Jeg har vurdert om jeg skulle gidde å svare her i det hele tatt. Tror ikke det er så mye vits i, det har jo allerede blitt slått fast i denne tråden at mine meninger er løgn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007

Når jeg skal velge partner for å si det på den måten så er det første som blir lagt merke til utseendet. (Og sånn tror jeg det er for de fleste, uansett om en er mann eller dame. Utseendet er jo det som fanger interessen. En kan jo ikke se på en person om han/hun har bra personlighet....)

Hvis jeg liker utseendet så vil jeg jo gjerne bli kjent med denne personen, og da finner man jo fort ut om personligheten er bra eller ikke, har personen en bra personlighet kan han tas opp til vurdering:p Så i bunn og grunn så er personligheten det som er viktigst for meg hvertfall:)

Nå har jeg vært så heldig å score drømmemannen da:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt sagt her at damer som påstår de ikke bryr seg om utseendet til en partner lyver. Punktum finale. Og man trenger ikke å "tro på et idealistisk standpunkt" om at alle mener det indre teller, for å finne eksempler på at for enkelte så teller faktisk det indre.

Jeg har vurdert om jeg skulle gidde å svare her i det hele tatt. Tror ikke det er så mye vits i, det har jo allerede blitt slått fast i denne tråden at mine meninger er løgn

Er nok heller det at du TROR du velger partner basert på indre verdier, mens det egentlig er utseendet som teller. For deg er det indre et enten-eller spørsmål. Enten er han ok for deg eller så er han ikke. Men blandt alle personene du har gitt tommelen opp for indre verdier, tar du så avgjørelsen basert på utseende og tiltrekning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg Ingvild at ved valg av en livsledsager så er det selvfølgelig det indre som teller. Enkelte menn må jeg riktignok innrømme at jeg trenger mer tid til å 'falle for' fordi jeg ikke blir betatt av førsteinntrykket, men for et varig forhold så er det selvfølgelig helt andre faktorer som spiller inn en det vi kan fleipe med her.

Det er heller ikke særlig opphissende i lengden dersom man har et forhold til en som kun har det fysiske å by på...selv om jeg elsker å se på menn med muskler så er en mann med sexy personlighet, holdninger og ideer mer spennende i lengden....tynnis eller ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men blandt alle personene du har gitt tommelen opp for indre verdier, tar du så avgjørelsen basert på utseende og tiltrekning.

Det er nok heller omvendt. OK, jeg kan ikke synes at samboeren min er repulsive. Men blant alle de menneskene jeg ikke synes er frastøtende, så tar jeg avgjørelsen basert på at han er den jeg kommer best overens med, og passer best sammen med. Sorry.

Jeg har flere venner som jeg "har gitt tommelen opp for indre verdier", og som er mer fysisk tiltrekkende enn samboeren min, men det er ikke dem jeg er interessert i.

Deportista: Jeg snakket om sitatet "Den eneste valide og gode predikator år kvinner skal velge sexpartner/kjæreste er fysisk utseende" - og for meg så er en kjæreste en livsledsager. Jeg er klar over at forhold ikke nødvendigvis varer evig, men man deler nå livet med vedkommende så lenge det varer i hvertfall, så ja, jeg snakker om livsledsager her. Jeg kan bedømme kropper sin estetikk jeg også (skjønt det er få som er enig med meg heromkring, jeg hadde valgt skinny-Chris), men det ble jo faktisk sagt at kvinner velger kjæreste utelukkende pga utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...