Gå til innhold

Jenter, hva synes dere egentlig mener om "tynniser"


Plyo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kunne helt ærlig ikke ha brydd meg mindre om kroppen til mannen min. Så lenge han er sunn og frisk så er det totalt irrelevant hvordan det står til med muskler/manko på muskler. En mann vil uansett være sterkere enn de aller, aller fleste jenter, uansett treningsstatus. Synes bøffebøffe menn er veldig lite najs, samt alle menn som står foran speilet og elsker seg selv og musklene sine (enten det er lite eller mye av det). Han Plyo viser frem her som før/etter er like klein før som etter. Syntes dette var veldig tendensiøst - det er meningen at vi skal skrive at muskler er det aller, aller beste og tynniser ikke har eksistensgrunnlag med mindre de er på vei til å bli bøffebøffe? (Satt litt på spissen!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller tynnis enn selvgod muskelbunt, med dette gjelder også andre veien. Heller en jordnær muskelbunt enn selvgod tynnis. For meg spiller ikke muskler så stor rolle, men synes det er viktig at gutta tar vare på kroppen sin. Personlighet og sjarm teller mye mer enn store muskler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg vokste opp hadde jeg en drøm. Fuck, det hadde vi alle. Men så flyr dagene forbi, det samme gjør uker, måneder, år. Og før vi vet ordet av det, står vi ved kanten av livets klippe. Vi står og ser ned i avgrunnen, bare for å finne ut at drømmene vi engang hadde, har blitt erstattet av nye. Jeg vokste opp i en tynniskropp. Det satte selvfølgelig visse begrensninger for meg, og hvordan jeg skulle leve livet mitt. Jeg lullet meg inn i en illusjon om hva som var viktig i livet, uten å klare å se sannheten og meningen bak vår eksistens, selvom den hadde ligget forran føttene mine hele tiden. Poenget er at jeg valgte å trosse skjebnen. Jeg valgte å trosse begrensningene samfunnet og gud hadde satt for meg. Jeg valgte å trosse alle myter, og endte opp med å bli en myte selv. Den legendariske Lz pave-myten.

Jeg dedikerte livet mitt til å smi min egen fysikk. Jeg ble en blacksmith. Silkehanskene ble kastet, det var snakk om grovarbeid. Det var snakk om dedication.

Jeg skjønte at livet ikke handler om å vente på at stormen skal passere. Livet handler om å lære seg å danse i regnet. Så jeg danset. Jeg danset som ****.

Når jeg nå står ved livets klippe, og ser ned, så ser jeg ned i avgrunnen med likemenn/Likeguder. Jeg står ved klippen med Thor, Akilles, zevz, zyzz og Optimus Prime ved min side. Optimus Pavelz var blitt smidd i stål, i et avstøp av sine norrøne/greske forfedre.

Håper dette har gitt deg dere litt å tenke på, før dere kommer med tåpelige kommentarer igjen. LIKE, SERIOUSLY

fuck_off.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenter som liksom ikke bryr seg om kropp, lyver som regel. De prøver å lure seg selv til å tro ar "de ikke er så overfladiske" som alle andre. Men innerst inne er de like imponert og fulle av beundring over fine kropper, som standardjentene!

Det værste er de jentene som syns det er stygt med muskuløse menn, wtf!? De må være totalt rammeskeiv for å mene noe så idiotisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN, så er det utrolig stor forskjell på hva jenter mener er en fin kropp. Jeg kan synes at en person er omtrent himmelen, hun ved siden av meg kan mene at vedkommende ser ut som ei vorte på ræva. Det som er gråstein for noen, er gull for andre. Så selv om noen ville valgt en person med din kropp Plyo(eller en annen muskelmann:D) så betyr det ikke at alle jenter synes at din kropp er penere enn "tynnisen" som blir hentet frem her hele tiden.

Det gjelder jo ikke bare hva jenter mener om mannekroppen. Det går jo andre veien også.

Og for ganske mange så hjelper det ikke å ha en kropp som en gud hvis du er dum som en stein. Personlighet og utstråling definerer veldig ofte om personen er fin eller ikke. (Det er nå min mening da..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN, så er det utrolig stor forskjell på hva jenter mener er en fin kropp. Jeg kan synes at en person er omtrent himmelen, hun ved siden av meg kan mene at vedkommende ser ut som ei vorte på ræva. Det som er gråstein for noen, er gull for andre. Så selv om noen ville valgt en person med din kropp Plyo(eller en annen muskelmann:D) så betyr det ikke at alle jenter synes at din kropp er penere enn "tynnisen" som blir hentet frem her hele tiden.

Det gjelder jo ikke bare hva jenter mener om mannekroppen. Det går jo andre veien også.

Og for ganske mange så hjelper det ikke å ha en kropp som en gud hvis du er dum som en stein. Personlighet og utstråling definerer veldig ofte om personen er fin eller ikke. (Det er nå min mening da..)

Feil Oppilia! De fleste damer liker mer eller mindre det samme på gutta. Du er ikke representativ U know. Er en grunn til at noen gutter er populære playere, mens andre er foreveralone.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med "tynnis" mener jeg gutter som har trent og fått litt muskler, men likevel har mye mindre muskler enn de selv tror. Som går rundt på treningssentrene og sprader i singletene sine med tynne armer hvor du ser konturene av litt muskler... Gutter som kanskje benker 80 kilo og er stolte av det fordi de benker litt mer enn resten av pinglevennene sine. Som tror de er veltrente og viser frem "six-packen" sin i tide og utide...

Her er et eksempel på en typisk "tynnis"

haha! Digger at du la opp bildet av akkurat ham! Mye interresant her fra jentene ser jeg.. Blir spenennde og følge med

(sist jeg sjekka så vel en god del kvinnfolk så H&A nettop fordi Chris - dude i førsteposten - var der.. og at han var så utrolig fin.. Så noe med tynniser må det være, ikke lyv jenter! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til syvende og sist så har Plyo til dels rett i det han sier, jenter som sier dem ikke bryr seg om hvordan gutten ser ut lyver litt.

Jeg for min del har vært en av de jentene som har sagt at jeg ikke bryr meg, men innerst inne selvom man kanskje ikke sier noe, så tenker man noen ganger på det :) Men nå er jeg så heldig at my man overhode ikke er noen "tynnis" :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står for det jeg skrev, jeg. Når det kommer til førsteinntrykk, baseres det selvfølgelig på utseende. Og selvfølgelig ser man en gang ekstra om noen er spesielt kjekkas. Men. Når det kommer til mer enn førsteinntrykk, så baseres det da virkelig ikke på utseende? I alle fall ikke for meg, og det står jeg for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står for det jeg skrev, jeg. Når det kommer til førsteinntrykk, baseres det selvfølgelig på utseende. Og selvfølgelig ser man en gang ekstra om noen er spesielt kjekkas. Men. Når det kommer til mer enn førsteinntrykk, så baseres det da virkelig ikke på utseende? I alle fall ikke for meg, og det står jeg for.

Men er han duden i førsteposten vakker som han er? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...