Jump to content

IdaL007

Members
  • Content Count

    1783
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

IdaL007 last won the day on December 31 2011

IdaL007 had the most liked content!

About IdaL007

  • Rank
    Fitness blogger
  • Birthday 12/20/1990

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jeg skal spise like mye julemat som hvert år, slik at jeg må låne joggebukser av mormor etter middag fordi jeg ikke får puste i kjolen! hvis man absolutt må slanke seg i jula.. da er det akkurat de samme rådene som ellers.. bortsett fra at man kanskje også burde begynne å vurdere muligheten for at man har en spiseforstyrrelse, og kontakte hjelp. Beklager, men la oss kalle en spade for en spade. Spis med god samvittighet, kos dere med alt som hører med! Kanskje dere til og med setter en ny pers på trening med det berømte juletrykket!
  2. Herregud så mange intellektuelle svar... Såklart kan jenter klare kroppshevninger. Men ettersom vi har mindre potensiale for å bygge muskler i overkroppen vil det såklart være en større utfordinger for oss en gutta. I forhold til de bildene du legger ut av jenter med smale hofter er dette jenter med lav fett% all over.. noe som gjør at de mest sannsynlig er lette. OG, til sist, jeg har alltid sagt at jeg ikke får til pullups.. fordi jeg er har mye junk in the trunk.. jeg er forholdsvis sterk med 77,5 i benk, 135 i mark og 110 i bøy..... Typen lo og sa *men.. du trener jo aldri regelmessig på det...* Han utfordret med til å trene pullups HVER dag, og såklart øke reps antall hele veien. 2 uker senere, og jeg er gått fra 0 til 4-5 pullups uten hjelp Man blir visst god på det man trener på jeg måtte hvertfall pakke vekk unnskyldningen min
  3. SåKLART folk skal få ha sine prioriteringer! Men hvis man begynner å vurdere om speltlomper er greit spise pga 50 kcal, da kan de hende at man begynner å utvikle en spisefortyrrelse .. jeg forstår dog veldig godt fasinasjonen over at det magisk har kommet 50 kcal ekstra, men for majoriteten i denne tråden var ikke det hovedproblemet OG, jeg skrev da ikke posten til dere som var nysgjerrige og bare lurte på hva som var greia, så jeg skjønner ikke helt hvorfor dere fyrer dere opp For jeg regner med at dere er enige i at å anse speltlomper som mer usunne grunnet 60 kcal, er rimelig ekstremt (man blir ikke feit av 50 kcal ekstra hver dag... kroppen er mer tilpasningsdyktig enn som så Heldigvis:D )
  4. Herregud, det er 50 kcal folkens. Bare det stresse dere lager ved å bli toatalt hysteriske er verre for fettlagringen enn 50, FEMTI, kcal ekstra. På tiden å få prioriteringene på plass nå!
  5. For å kunne svare på spørsmålene dine trenger jeg å vite hva som er målet med treningen din ?
  6. Om ikke jeg husker helt feil så kan man gjespe hvis man får mye adrenalin eller "spenthet" i kroppen. Type før en fotballkamp osv. Så jeg ville ikke bekymret meg nevneverdig for dette
  7. Liker du melkeprodukter- Bruk dem. Det er masse proteiner og gode næringsstoffer i melk. Om man dog skal drikke en liter til dagen kan jo diskuteres. Det er en grunn til at mange i Norge utvikler melkeallergi (personlig erfaring:P). Det går mye på personlige meninger, på samme måte som noen sverger til lavkarbo. Spis variert og bra mat med masse god næring, så skal du se at du får de resultatene du er ute etter- med eller ute melkeprodukter
  8. Ettersom ting ikke har stoppet opp ville jeg bare fortsatt som du gjør. Du sier også at du nettopp har hatt 3 uker pause, som sikkert også var lurt Hadde du gått veldig lenge uten å ha et litt høyere kcal nivå ville jeg anbefalt deg og kjørt en periode med litt mer mat.. Men ettersom du nettopp har hatt det ville jeg bare fortsatt i samme spor De siste kg skal ta tid, vær tålmodig. Ettersom du trener endel kan kroppen fint forrandre seg uten så mye vektnedgang OG, knallbra jobba !
  9. HAHAHA, faens, Fantastiske
  10. Da må du bare glede deg, antastiske forelesere!
  11. Så utrolig synd at en artikkel som dette ender om med en diskusjon om hva som er best av styrkeløft og fitness. Det er jo åpenbart at det er journalisten som har valgt å vinkle/fokusere på dette i artikkelen, og ikke jentene som blir intervjuet. Kan vi ikke heller forkusere på hvor bra det er at nettsider som side2 skriver en atikkel om noe annet enn å finne bikiniformen på 2 uker ? Styrkeløftere og fitnessutøvere blir aldri enige uansett. Hva med å innse at begge idretter kan lære ufattelig mye av hverandre? Den som innser det først kommer definetivt til å utvikle seg mest.
  12. Hei Alt dette kommer ann på hvordan du trener og hvor stort kcal underskuddet ditt er?
  13. Spennende at du skal ta Pt-kurs Hvem skal du ta deg gjennom ? Når det gjelder kosthold handler stort sett alt om planlegging. Når man blir sulten og trøtt har mange av oss en tendens til å koble ut hjernen. Jeg vil anbefale deg å planlegge uka på søndag, både trening og kosthold. Evt planlegge dagen i forveien hvis du synes en uka av gangen er for mye stress. Dette er en fin måte å få inn gode rutiner på Når du har gjort dette en stund vil det gå av seg selv. Da er det bare å sørge for at du alltid har bra matvarer i huset Lykke til
  14. Haha. Lollipopis soyais chips chips chips melkefri sjokolade smågodt pizza Alt som er i kjøeskapet sjokomelk.
  15. Keegil .... jeg gråt nesten av de burgerene... har ingen ord. Må ha de burgerene. Nå . (EDIT: Sjokobjarkøy sier du må lage burgere til oss på fredag!!!!!!! Jeg er forsåvidt enig.....)
×
×
  • Create New...