Jump to content

Silje K

Members
  • Content Count

    893
  • Joined

  • Last visited

About Silje K

  • Rank
    Advanced Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Norgesglass finnes i ulike størrelser og er ganske fine og se på (iallefall sammenlignet med plastboksene:P)
  2. Nike og noen fra craft er jeg fornøyd med Har fått 2xu, ikke testet kvalitet enda, men fantastisk å ha på!
  3. Er det helårskropp, så er det helårskropp
  4. Knebøy 4x4-6 Bulgarske utfall 3x8-12 (per bein) Leg ext 3x8-12 Strakmark 3x8-12 Hip thrust 3x10-12 Tåhev 3x12-15 Trener bein en gang i uka (+ litt på ryggdagen)
  5. Hahaha, lørdagsunderholdning på sitt beste!
  6. 07.00 Frokost: Havregryn, egg og selolje 11.00 Lunsj: Karbonadedeig eller kylling med grønnsaker + nøtter 14.00 MM: proteinshake + cashewnøtter Etter trening: proteinshake + riskaker 17.00-18.00 Middag: Biff, kylling, laks, torsk eller scampi + potet eller ris + masse grønnsaker 20.00-21.00 Kvelds: Proteinrøre + havregryn Ligger på ca 1700 kcal Trener 4 styrkeøkter + 2-4 cardioøkter i uka. 156 cm, ca 53 kg. Målet med kostholdet er å redusere fett% en liten smule uten å miste trykket på trening. Målet med treningen er å klare å beholde mest mulig muskler på diett, samt å alltid bli sterkere
  7. Bulgarske utfall + hip thust er bra! Se forøvrig guiden over
  8. Kommer an på hvilken muskelgruppe. Før bein- eller ryggøkt tar oppvarmingen gjerne 20-30 minutter. Bruker da skumrulle, dynamisk oppvarming og lette oppvarmingssett. Før skulder- og brysttreninger er oppvarmingen noe kortere, tipper ca 10 minutter, bruker da strikk og rotasjonsøvelser. Så alt fra 10-30 minutter
  9. - grønnsaker, frosne og ferske - kylling - laks - røkt laks - ytrefilet av storfe - karbonadedeig - scampi - mager kesam - MANGE pakker - havregryn - frukt og bær - fun light - pepsi max - riskaker - ris - egg - ost
  10. Hvis du steker de litt kortere tid blir de ofte litt mindre tørre Herlig å høre at de falt i smak
  11. Blir jo lite i forhold til dere guttene da;) Men tar 6 reps med 16,25 kg + kroppsvekt på 52 kg
  12. Ja, jeg veier meg når jeg tenker på det. Nei, det er ikke avgjørende for min lykke Samtidig som det gir meg en pekepinn på hvor jeg skal være sånn ca (+- et par kg). Speilbildet/formbilder er viktigere i mine øyne. Har veid omtrent det samme i mange mange år, men utseendet mitt er likevel ikke det samme som for 3 år siden.
×
×
  • Create New...