Gå til innhold

Jenter, hva synes dere egentlig mener om "tynniser"


Plyo

Anbefalte innlegg

Personlig har jeg ingenting imot at gutter ikke ønsker å ha så mye muskelmasse og satser mer på en skinny-stil. De fleste av disse drar jo mer damer enn meg uansett:p Problemet mitt er der i mot når disse tynnisene tror at de er godt trente, på samme måte som det er frustrerende at mange jenter tror at David Beckham er verdens mest veltrente mann. Jenter må gjerne synes at David Beckham er kjekkere enn meg, men for all del ikke si at han er sterkere og bedre trent bare pga han er tynn og markert. Jeg tror de fleste menn/gutter som tar trening seriøst har brukt litt for mange hundre timer på å løfte jern til å akseptere at en tynnis tror han er i bedre form enn oss kun pga fettprosenten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hahaha, vet ikke om jeg er overtrett eller hva det er, men dette var jammen meg morsomt :)

men... fra spøk til revolver: drømmegutten:

[ATTACH]822[/ATTACH] mmmmmmm...

Men muskler er ikke SÅÅ viktig. Gi mannen en gitar og jeg er SOLGT!

Hahaha, jeg må slenge meg på der gitt.. :p Gutter og gitarer altså! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det bryr meg ikke så veldig, men skal innrømme at en fyr som rommer en t-skjorte i XL (og da snakker jeg ikke om at den skal fylles ut med en mage made by McDonalds) gjør godt for øyet :whistling:

Det eneste som virkelig er viktig: don't be a douche.

Tror ganske mange fler enn bare jeg lar seg sjarmere/tenne av et vinnende smil og humor og alt sånt kliss du ser på film enn synlige blodårer og x antall kilo i benk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Må også legge til at jeg synes det kan bli litt for mye av det gode og noen blir rett og slett for svære :p kall meg sær, men jeg synes ikke det er noe sexy å aldri kunne kose seg med annet enn proteinshakes og rent kjøtt og brokkoli, uansett hvor muskuløs man er. da kan man heller være litt tynnis. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si en mellomting er min greie. verken tynniser, kjempestore menn (som har masse fett i tillegg til svære muskler) og de som kun har muskler (hele han kjennes ut som en stein) er noe særlig. Men det er veeeldig uatraktivt å legge ut sickpack-bilder i hytt og pine uansett hvor stor/liten man er... men det er selvfølgelig ekstra flaut om man skryter av noe som såvidt eksisterer (minimuskler) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...